Ga naar inhoud

Zwaar tillen na dual plane?


Aanbevolen berichten

Heyhey,

Ik ben ook 8 weken po en dual plane. Ikzelf vind het al onaangenaam als ik een wat zwaardere tas heb of met een vuilniszak moet sjouwen dus ik zou nu zelf nog geen zakken van 25 kilo gaan meesleuren...

Mijn PC zei dat het eigenlijk tot 6 maanden kan duren voordat alles ingekapseld is en ik dus best nog een tijdje oppas

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou het langzaam aan op mogen bouwen,in 1 keer een zak van 25 kg tillen lijkt me ook geen goed plan,alles moet weer opnieuw sterk worden,ik zou dus wel oppassen,met 6 weken zouden je protheses wel vast moeten liggen,maar bij mij(ook dual) duurde t echt lang voor ik echt weer veel kon qua sjouwen enzo,denk zeker een half jaar wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dat je ook heel goed naar je lichaam moet luisteren.. In principe mag je na 6 weken alles weer doen, maar je lichaam zal je echt wel duidelijk maken wat je wel en niet kan! Bouw het voorzichtig op en luister goed naar je lichaam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.