Jump to content

Zwaar tillen na dual plane?

Recommended Posts

Heyhey,

Ik ben ook 8 weken po en dual plane. Ikzelf vind het al onaangenaam als ik een wat zwaardere tas heb of met een vuilniszak moet sjouwen dus ik zou nu zelf nog geen zakken van 25 kilo gaan meesleuren...

Mijn PC zei dat het eigenlijk tot 6 maanden kan duren voordat alles ingekapseld is en ik dus best nog een tijdje oppas

xx

je zou het langzaam aan op mogen bouwen,in 1 keer een zak van 25 kg tillen lijkt me ook geen goed plan,alles moet weer opnieuw sterk worden,ik zou dus wel oppassen,met 6 weken zouden je protheses wel vast moeten liggen,maar bij mij(ook dual) duurde t echt lang voor ik echt weer veel kon qua sjouwen enzo,denk zeker een half jaar wel.

Guest cindytje1985

Ik denk dat je ook heel goed naar je lichaam moet luisteren.. In principe mag je na 6 weken alles weer doen, maar je lichaam zal je echt wel duidelijk maken wat je wel en niet kan! Bouw het voorzichtig op en luister goed naar je lichaam!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.