Ga naar inhoud

Siske87 : 19 december 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds enkele maanden volg ik jullie verhalen ivm borstvergrotingen en herstel en dergelijke.

Door jullie verslagen heb ik eindelijk de stap gezet om een afspraak te maken met een pc.
Deze woensdag heb ik een afspraak met dr. de meyere in Gent, is ong. 30 min rijden, superspannend.
Ben al enkele jaren aan het twijfelen om een bv uit te voeren maar had er schrik van + de reacties van anderen.

Heb momenteel een B70, draag vooral push up.
Als ik lig zie je bijna niets, alles zakt opzij, zeker niet goed voor het zelfvertrouwen.
Nu ik recent mama ben geworden schiet er bijna niets van over.
Heb borstvoeding gegeven, super want dan heb je pas een cup haha.
Mijn man vind niet dat ik het nodig heb maar als hij dan mooie meiden op tv ziet met grote borsten zie ik ook

hoe mooi hij dit vindt, en hij laat het ook kenbaar merken met de nodige tik op mijn bil en oohs en aaahs.
Dan denk ik bij mezelf van: nee volgens jou heb ik mooie borsten maar zo kijk je toch niet naar mij.
Versta mij niet verkeerd, ik wil het zeker niet voor mijn man alleen doen!!!!
Voel mezelf niet zo vrouwelijk, mooie topjes en kleedjes blijven bovenaan niet goed zitten met veel stofoverschot.

Eerste hekelpunt: ik hecht veel belang aan de mening van anderen, terwijl dit absurd is natuurlijk.
Zo zei ooit iemand 10 jaar geleden: ge weet toch waarom je niet aan een vriendje geraakt (was toen 16)

kzei van nee en hij : ja ge hebt niet eens borsten. Moet zeggen dat dit toch wel hard aankwam.
Ook mijn mama heeft er altijd commentaar opgegeven, maar zij weet natuurlijk altijd iets (dikke poep, grote voeten,...)
Ook heb ik een zeer goede band met mijn oma, en ik heb schrik dat ik niet meer binnen mag als ik een bv laat uitvoeren.
Zij is ook tegen tatoo's ook al heb ik er twee, zij weet dit zeker niet!!!!! kan ze goed verstoppen.

Tweede hekelpunt: het herstel. Ik heb zoals ik hierboven vernoemde een dochtertje van nog maar 4 maand. Dus ik moet haar wel tillen.
Daarom hoop ik ook dat het voor de spier kan, zodat het herstel beter is.
Mijn man wil een week verlof nemen zodat ik goed kan herstellen, anderzijds heb ik geen hulp maar dit is omdat ik het tegen niemand wil zeggen.

Zijn toch allemaal zaken waar ik rekening mee moet houden, maar als ik jullie verhalen dan lees denk ik van: foert ik doe het gwn.

Kan iemand zich in mijn verhaal vinden en hoe gingen jullie hiermee om???

Vele groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van mening gewoon lekker doen :-)

Al meen ik wel dat je pas 9 maanden na een bevalling je borsten mag laten vergroten... echter of dat klopt weet ik niet zeker.

veel plezier bij je eerste consult, je gaat naar een hele goed pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt voor jullie reacties.

Ik hoor wel wat de dokter zegt. Zelf hoop ik dat het mag in december.
Dan zijn er 6 maanden na de bevalling verstreken.
Tijdens de zwangerschap zijn ze iets groter geworden maar na stopzetting

van de borstvoeding zijn ze terug gekrompen en zien er al maanden hetzelfde uit.

Dit jaar zijn we niet op vakantie gegaan wegens de bevalling en als we volgende jaar

terug thuisblijven vanwege de bv vind ik het ook wat.
Mijn man werkt elke dag superhard en kijkt uit naar een vakantie, zou mij anders slecht voelen.
Ook wil ik volgende zomer mooi zonnen in mijn bikini ;-)

Hadden jullie genoeg aan 1 week rust? Of ben ik te optimistich. Zelf heb ik een kantoorjob.

Anderzijds zou het mssn in april gaan, dan is mijn man ook een week thuis.
Maar voor dan eind juli op vakantie te gaan en te zonnen is mssn nog vroeg of niet?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je deze stap heb genomen. Heel belangrijk dat je dit voor jezelf doet.

Spannend he zo'n afspraak voor een consult ;) Het scheelt dat je bij de Meyere bent, want dan ben je heel snel op je gemak. Er zijn hier heel wat dames door hem geopereerd (waar ik ook bij hoor) en we hebben allemaal dezelfde ervaring, dat het een relaxte man is. Het werk wat hij aflevert is ook prachtig al zeg ik het zelf hihi

Heel veel succes woensdag en veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Het is wel lastig te zeggen hoe je herstel verloopt.. Indien je ze dual plane geplaatst krijgt moet je rekening houden dat je 6 weken niet mag tillen.. in ieder geval niet zwaarder dan twee kilo.. Ook al krijg je ze voor de spier denk ik dat je te optimistisch bent als je binnen een week hersteld wil zijn..

Wat betreft het zonnen.. In ieder geval het eerste jaar is het belangrijk dat je littekens goed beschermd zijn!!

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je niet tevreden bent met je borsten zoals ze nu zijn zou ik zeker voor een bv gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Siske!

Wat een verhaal zeg,gelukkig ben je zeker niet de enige die om die reden een borstvergroting zou willen!

Het is heel goed voor je zelfvertrouwen,dus dat je de stap nu durft/wilt zetten is alleen maar goed van jou.

En ik snap heel goed dat je het niet voor je vriend doet,maar ook vooral om je zelf gelukkiger te voelen ,je zal straks trots zijn ,en je man zal nog jaloers gaan worden op de aandacht die jij straks teweeg gaat brengen met je mooie boobs hihi. :86::1big_boobs:

Wat je oma betreft,het is heel goed van jou dat je daar aan denkt,dat geeft iig aan dat je haar respecteert wat ik heel goed vind!

Dat je het haar niet gaat vertellen snap ik ook,ik heb het zelf mijn ouders ook nooit verteld,gewoon om geroddel in de familie te voorkomen.

Dat ooit iemand jou zo gekwetst heeft door te zeggen dat dat de reden is dat je geen vriendje zou krijgen is natuurlijk de grootste onzin!!!

Diegene was in mijn ogen gewoon een grote KL....... :77:

Alsof mannen alleen een vrouw hebben vanwege een paar borsten :45: Tuurlijk niet.

Maar goed,je hebt nu een lieve man en super dat hij iig een week vrij kan nemen!

Ik wens je alvast heel veel succes op je consult ,en straks kom jij er sterker uit dan ooit,let maar op. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Siske,

Na lang twijfelen heb ik de de knoop doorgehakt en ben ik vorige week geopereerd. Nu dus precies een week geleden. De protheses zijn voor de spier geplaatst. Ik heb ook een kantoorbaan en had stiekem bedacht dat ik vandaag wel weer aan het werk zou kunnen. Nou, dat lukt dus niet. Heb vandaag voor het eerst zelf gedoucht en mijn haar gewassen. Ik vond het doodeng, was bang dat de protheses "los zouden schieten" (zou dat kunnen) of naar beneden zouden zakken (ik kon ze jammergenoeg niet vasthouden ;). Al met al gaat het herstel prima, weinig pijn etc.. Ik heb vorige week vrij genomen van mijn werk en heb me vandaag ziek gemeld. Ik hoop dat ik as donderdag weer wat uurtjes kan gaan werken. Alleen mijn man en kinderen weten van de operatie, verder niemand. Maar misschien ga ik as donderdag ook niet werken. Heb liever dat mn protheses vastgroeien dan dat mn buro leeg is of (ik kan altijd nog wat uurtjes overwerken als ik me prettiger voel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey vlinder;
heeft niemand dan gemerkt dat je iets grotere borsten hebt? of droeg je push ups?

hey Tyrah
oei herstel duurt dan toch iets langer...
morgen moet ik op consult en zal dan meer weten.
Heb nog overuren staan op het werk dus hopelijk mag ik die opnemen
dan moet ik van de 3 weken maar 3 dagen werken en das maar 5u/dag
maar dan moet het uitkomen met de dokter zijn planning en hopen dat mijn man ons dochter

naar de creche kan voeren....

ben je trouwens tevreden van je nieuwe aanwinsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

vandaag eindelijk mijn eerste consult gehad bij dr. Demeyere, liep al een paar weken met stress.
Wakker liggen en altijd maar liggen nadenken.
Vooral over de vraag van: gaan ze voor de spier of niet want wil snel herstellen en wanneer kan ik geopereerd worden, pijn,......

Moet zeggen, het is een hele rustige en vriendelijke man.
En hij had al gehoord over het borstenforum hihi

hij zei letterlijk: straks ken je mijn praktijk nog beter dan mezelf ;-)

Mede door jullie verhalen te lezen natuurlijk, ik was supergoed voorbereid.

Hij heeft me kunnen geruststellen en op al mijn vragen een antwoord gegeven.

Hoewel ik vanmorgen nog twijfelde kan ik nu al niet meer wachten tot ik ze heb :-)

Momenteel heb ik een B-cup maar door de borstvoeding heb ik 'theezakjes' gekregen.

Ik erger mij er zwaar aan dus wou een vergroting maar liefst zo natuurlijk mogelijk.

Zelf ben ik een hele preutse dus was een beetje gênant toen ik mijn bh moest uitdoen maarja hoort er nu eenmaal bij.
hij zei dat de ik zeker in aanmerking kwam om ze voor de spier te plaatsten (yes yes yes)

en dat ik er de perfecte borsten voor had, veel vetweefstel + huidoverschot en niet ver uiteenliggend, hij zou er tssn de 250 en 300 cc in plaatsen.
Omdat ik een verschil heb tussen beide borsten, anders zou er zeker 350 cc in kunnen.

Langs de ene kant hoop ik dat ik het de moeite waard ga vinden want zou er dan een C-cup aan overhouden.
Vooral omdat ik bij meerdere meisjes had gelezen dat ze achteraf spijt hadden dat ze niet groter gekozen hadden.
Moest het zijn dat hij bij het plaatsen 325cc kan plaatsen gaat hij dit zeker doen, vriendlief moet maar zijn goedkeuring geven ;-)

Langs andere kant wil ik niet dat veel mensen het weten dus zal zo hard niet opvallen.

Morgen verlof aanvragen op het werk en dan heb ik ze wsl 19 december al - krijg ik geen verlof is het 23 december

al bij al dus voor kerst-en nieuwjaar --- dank u lieve kerstman haha

Ik hou jullie op de hoogte

ps: wie van jullie heeft ong. 300cc naar C-cup en is daar zeer tevreden over? Merk je het verschil goed met ervoor?

groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Siske,

Zal best spannend geweest zijn vandaag. Vriendelijke man is het zeer zeker :)

Ik heb 250cc en kom nu op 75D. Heb eigenlijk omvang 70, maar 70E is de cupmaat te groot. Dus met een 300cc denk ik dat jij op een E cup zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Javaantje,

heb ff je profiel gecheckt, raar dat jij uitkomt op D/E.
Toen ik hem zei van: komt 300cc overeen met een volle C/begin D

zei hij gewoon dat het wel een C is (maar geen volle kreeg ik de indruk)

Terwijl jij 250 cc hebt gekregen.

Zal bij iedereen anders zijn zeker???

Mijn man zei achteraf: met het testmodel voor de spiegel leek het maar een klein verschil van cup.

vond het eig ook niet echt duidelijk qua maat, zal het pas merken eenmaal ze gevuld zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

ik heb 275 cc gekregen, weliswaar dual plane geplaatst!

alles hangt ook af van je beginsituatie natuurlijk...

ik draag nu de kliniek bh maat 75 D maar welke cup ik uiteindelijk zal hebben is nog even afwachten denk ik...ik ben pas 12 dagen po en wacht nog met bh's shoppen.

je mag altijd eens loeren in mijn albums voor fotokes

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Javaantje,

heb ff je profiel gecheckt, raar dat jij uitkomt op D/E.

Toen ik hem zei van: komt 300cc overeen met een volle C/begin D

zei hij gewoon dat het wel een C is (maar geen volle kreeg ik de indruk)

Terwijl jij 250 cc hebt gekregen.

Zal bij iedereen anders zijn zeker???

Mijn man zei achteraf: met het testmodel voor de spiegel leek het maar een klein verschil van cup.

vond het eig ook niet echt duidelijk qua maat, zal het pas merken eenmaal ze gevuld zijn haha

Neptieten valt altijd groter uit qua cupmaat... Mssn bedoeld De Meyere dat de borsten een C wordt, maar niet de cupmaat?

Bij iedereen is het zeker anders. Dit hangt allemaal af wat je voorsituatie is, of je veel weefsel en een dikke huid hebt, hoe je borstspieren zijn/staan, maar ook welke plaatsing (voor de spier of dual plane)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend he zo'n dag. Je kan in ieder geval al een klein beetje beginnen met aftellen ;)

Ik hoop voor je dat het gaat lukken de 19e. Is ivm kerst ook wat beter voor je denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt er ook aan welke prothese je krijgt.

bijvoorbeeld Javaantje heeft high profile, die heeft meer projectie dan als je bijvoorbeeld 250 cc van de moderate plus zou krijgen

ik ben morgen dus aan de beurt en ik wil een grote B kleine C en JA ook echt als bh maat maximaal 70C

dus ik ben heel benieuwd wat het gaat worden

ikzelf heb 225 cc moderate plus in gedachten.

Ik ga ook foto;s uploaden enzo dus dan kan je het allemaal gaan zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

vandaag goedkeuring gekregen voor verlof. 19 december krijg ik er 2 vriendinnen bij haha upgrade ;-)
hij sprak van high of medium profile, te zien wat de afmeting is.
zal het wel zien als ik wakker ben.

vind het spannend en kijk er echt naar uit en langs andere kant denk ik van: wa ga je nu uitsteken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Siske, Goed van je dat je de knoop door hebt gehakt! 19 december is al snel! Ik heb 360 cc voor de spier, high profile. Silimed, anatomisch. En het zijn nu net koplampen :) Na de operatie durfde ik pas na 3 dagen te kijken En dat moest want ik had bijna bloedstriemen van de randen van de po-bh :) Ik viel bijna flauw toen ik ze zag. ... Heel gek dat die grote borsten in 1x bij je lichaam horen. Ik keek naar mijn gezicht, naar mijn borsten en kon niet geloven dat het hetzelfde lichaam was. Heb ik nu nog moeite mee. Even wennen na 15 jaar hangtieten : ) Mijn borsten verschillen ook van maat. De pc zei dat dat na de operatie niet anders zou zijn omdat de ene huidplooi hoger zit dan de ander. Dus ik hield mijn hart vast. Maar ik moet zeggen: het valt me 100 % mee. Nu hopen dat het effect in de toekomst zo blijft. Mijn decollete is geweldig : ) Word ik helemaal blij van als ik dat zie. Ben donderdag niet gaan werken, dus nu 2 weken thuis. Is echt wel nodig. Maandag ga ik weer aan de slag en houd ik mijn borsten zoveel mogelijk vast. Heel veel succes de 19e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Siske,

Ik heb donderdag 12/12 mijn boobies gekregen van den Bruno.

Ik wou een natuurlijk effect hebben, geen 2 koplampen zodat je zou zien dat het niet echt is.

Kwam van een kleine B cup (of mss A maar die bh's wou ik niet kopen ;-) ) en heb 250cc mentor round moderate plus gekregen.

Ook tegen mij had hij gezegd dat ik voldoende vrij weefsel heb en dus niet veel last zal hebben.

Met 250cc is mijn boezem mooi opgevuld, met kleren is het precies of ik men maximizer draag.

Heb het ook bijna tegen niemand gezegd en zal dus ook niet echt opvallen.

Kan nu wel gewone bh's dragen en is alles mooi vol.

Heb geen pijn gehad, eerste dag wel pijnstillers genomen maar nu niets meer.

Morgen terug werken.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 300cc gekregen bij een kleine 75B. Ik zit nu op een 80D/75E.

Het ziet eruit in kleding als met de maximizer. Hoop alleen wel dat in een topje ze voller zijn...hihihi.

Wilde ook natuurlijk en "Bruno" zei gelijk 300cc. Ik was eerst wel teleurgesteld, maar vertrouwde hem. Achteraf geen spijt van hoor. Daarom heb ik ook voor hem gekozen.

Zie mijn topic daar hem ik recent nog maten in staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.