Ga naar inhoud

Claudiah : 27 november 2013 : Dr. Van Dam : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

En ik word 27 november geholpen in de bergmankliniek door drs van Dam.

Heeft iemand ervaring met haar ?

Ik ben nu 39 en na jaren lang twijfelen ga ik de grote stap nemen !

Ik ben nu ook genoeg afgevallen, en ben heel benieuwd naar wat voor cup ik ga.

Zou eigenlijk niet weten wat voor cup ik nu precies heb, zo cup g geloof ik.

Drs van dam zei dat ze geen uitspraken kon doen over de cupmaat, is dat niet een beetje raar ?

Ik bedoel, snap dat ze niks kan garanderen, maar ze kan toch wel íets zeggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!!

Wat goed dat je deze stap heb genomen. Het is toch altijd een hele beslissing die je neemt.

Er zijn meerdere artsen die geen maat aangeven. Je gaat je je er dan toch aan vast houden en als het dan net even anders is dan ben je misschien wel teleurgesteld. Denk dat dat de reden is dat ze dat niet doen.

Heel veel leesplezier hier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Claudiah

Welkom op het forum!! Ik begrijp uit jouw verhaal dat je voor een borstverkleining wil gaan.. Ik zelf heb geen ervaring met borstverkleiningen.. Mocht je info willen opzoeken over een kliniek of over een bepaalde arts kun je rechts bovenin de zoekbalk gebruiken, mocht je de zoekbalk niet zien zul je links onderin ff je thema moeten wijzigen in unlimited.

Ik heb inderdaad al eerder gelezen dat het inschatten van een cupmaat heel lastig is met een bvk, maar helemaal geen maat is wel apart..

Heb je nog meerdere consulten gepland staan? Wellicht doe je er goed aan om bij meerdere chirurgen op gesprek te gaan om te kijken wat je opties zijn en of zij wel een inschatting kunnen geven..

Voor nu verplaats ik alvast je topic naar de operatieverslagen en pas je titel een beetje aan zodat je als je geopereerd bent hier ook je verslag kan schrijven over hoe jij het ervaren hebt..

Veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claudiah,

Spannend hè, ik ga een dag eerder voor een bvk. Heb ook gemerkt dat artsen niet graag een cupmaat garanderen, kan ook moeilijk, ze willen de 'vrijheid' om te kijken naar de verhoudingen van je lijf.

Bij mij werd wel gevraagd wat mijn ideaal zou zijn en dat ze daar zo dicht mogelijk bij in de buurt willen komen.

Succes alvast, nog 3 weekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claudiah,

Ik ben geholpen door Drs van Dam in de Bergmankliniek in Heerenveen.

Alleen heb ik een bvg gehad, bij mij is het supermooi en heel natuurlijk geworden.

Vond haar een zeer kundig arts, ben heel tevreden over de kliniek, aardig en betrokken personeel.

En natuurlijk wens ik je ook heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Claudiah,

Alvast heel veel succes morgen, ik heb het vandaag ondergaan en het is me ontzettend meegevallen, heb geen last gehad van de narcose, was erg wakker erna en heb eigenlijk geen pijn, eerder ongemak. Kan het prima af met pcm.

En dat terwijl ik serieus vanochtend in de verkoeverkamer nog naar huis wilde, ik viel er gewoon bijna van flauw. Gelukkig hebben we me zo lief en goed opgevangen hier en nu ben ik dankbaar :-)

Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, ben inmiddels al bijna hersteld van de borstverkleining.

Ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb, het is me heel erg meegevallen. En ik vind mijn borsten nu ontzettend mooi,...zelfs een beetje klein in het begin...de rest van de vetkwabben vallen nu meer op hé ;-))) Ik ben van een F naar een C gegaan...

Eigenlijk had ik al mogen sporten, maar het korstje bij t drielanden punt ging eraf, dus nu moet ik twee x per dag spoelen met de douchekop en gaasje erop. Het begint nu langzaam dicht te groeien... Ik heb wel aan de linkerkant een soort van puntje ( stukje uitstekend vel ) onder mijn oksel...31 januari heb ik de eindcontrole, dus dan kan ik het vragen of daar nog wat mee gedaan kan worden..het is niet heel storend, maar echt mooi is het ook niet

Het personeel was inderdaad erg vriendelijk, en ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties en steun !

Ik ben nog niet zo goed op het forum, weet ook niet of ik dit goed gepost heb hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.