Ga naar inhoud

Dr Nio; ilike! Maarrrr....


Aanbevolen berichten

Hoihoi Allemaal!

Gisteren ben ik bij dr Nio geweest! Leuke man en vooral een stuk meer informatie dan de laatste keer gekregen :) Heb er (weer) helemaal zin in :5:

MAAR... nu zat ik vanmorgen in de trein.. en dan ga ik pas écht nadenken :P haha Toch nog een paar vragen!

We kwamen uit op 400 cc, voor de spier, 85% gevulde implantaten (eurosilicone); supermooi :D Had ook 400 cc in gedachte dus daar ben ik erg blij mee!

Nu is het alleen zo dat ik vorige keer bij dr Koopman ben geweest en die gaf aan voor de ene borst 360 cc en voor de ander 340 cc (mijn borsten zijn iets ongelijk, heb 80A en en BH zit de ene goed en de ander past nog een vinger tussen). Alleen gisteren hebben we het daar eigenlijk helemaal niet over gehad... argh! Zijn er hier meiden die hiermee ervaring hebben? Ongelijke borsten en toch gelijke protheses erin?

Verder ook nog de vraag gesteld: is het beter om te wachten tot na zwangerschap. Hier op gaf hij wel veel informatie. Mijn vriend en ik willen denk ik over 2 a 2,5 jaar beginnen met proberen een kindje te krijgen.. Zo lang wil ik eigenlijk niet wachten. Heeft iemand hier ervaring mee? En dan er vanuit gaande dat ik geen 30 kg aan kom. Zag al een ander forum erover dus die ga ik ook nog eens even goed doorlezen :D

Ik hoop ik april alles bij elkaar te hebben.. dus voor die tijd sowieso nog even een consult in SLAZ; ben nu in Rdam geweest, maar het scheelt zóveel dat ik toch liever naar Amsterdam ga.

Groetjes Roxanne! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne,

Leuk, zo'n consult! Blijft toch altijd wel spannend, naar mijn mening. Ikzelf ben daarom ook vergeten de 100 vragen die ik had te stellen haha. Als ik jou was zou ik sowieso nog even met de PC bellen en/of mailen met je vraag over de ongelijke borsten en misschien toch handig om nav zijn reactie dan nog een consult in te plannen. Je moet er natuurlijk wel blij mee zijn uiteindelijk!!

Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd wat de reactie was van je PC toen je vroeg of het verstandig was de BV pas na een eventuele zwangerschap te doen. Ik heb hier ook over nagedacht maar gewoon geen zin meer om hierop te wachten haha. Ik ben benieuwddd en blijf je topic volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Dr. Nio is een goede keus ;) ... Dat hij niks heeft gezegd over je ongelijke borsten zal mssn te maken hebben dat hij verschillende cc's niet nodig vind. Waarschijnlijk dat de kleine borst groter gemaakt zal worden, de pocket. Weet niet zeker natuurlijk, maar je kan t hem altijd vragen.

Wat betreft over de zwangerschap is t denk ik geen probleem. Je kan gwn borstvoeding geven. Wel had Nio mij meegegeven, mocht ik plannen hebben Om zwanger te worden dat pas na een jaar te doen... Dus bij deze ;)

Dus in prinxipe kan jij je bv in april laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@queen-Ans

Idd! Ga er nog even achteraan :) sowieso nog een tweede consult omdat ik naar Amsterdam ga ipv Rdam.

Hij gaf aan dat als ik bijv volgend jaar zwanger wil worden ik beter zou kunnen wachten.. Hij zegt dat het wel minder mooi zal zijn na zwangerschap dan dat hij het net heeft gedaan. Hij zei (quote :P) "beschouw mij als een dure kapper; eens in de drie a vijf jaar heb je me nodig" hahah! Dus stel je borsten gaan echt hangen dan zal je erna een lift kunnen laten doen. En als je pas na je zwangerschap doet dan kan hij dat gewoon opvullen met prothesen.. Ipv lift na zwangerschap kan ook opvulling hoor zei die maar dan heb je grotere protheses nodig.

Nu maak ik me er niet zo heel druk over.. Als ik kijk naar mijn moeder; heeft twee kinderen gehad en echt geen hangborsten.. Dus hoop maar dat ik die genen heb gekrgen hahah :P

@javaantje

Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht! ik ga hem er gewoon eens wat vrgen over stellen :) een nieuw lijstje is in de maak haha

Oohhh met dat jaar zit het wel goed dan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb 10 jr geleden bv ondergaan

En 8 mnd geleden kleintje gekregen

Nou zijn mijn borsten niet veranderd daardoor

Wel heb ik dus 2 wkn geleden ze gewisseld bij dr nio

Hij zei tegen mij wacht zeker wel een half jaar als je een kleintje weer wil

Maar iedereen ze borsten zijn anders in de zwangerschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondy1985

Oh dat klinkt geruststellend! Ja dat had ik al gelezen op het forum :D super! Maar begrijp dat dat meer was omdat je ze te klein vond na de eerste keer toch?

Hoe meer ik hier lees en zie hoe minder geduld ik krijg haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

mijn borsten zijn ook niet gelijk en Nio heeft ook niet verschillende cc's geadviseerd... Ik krijg 500cc dual plane..

Een zwangerschap zou volgens dr. Nio geen probleem zijn, alleen is het wel zo dat net zoals bij echte borsten, de borsten wel zouden kunnen veranderen..

Maar ja ik wil niet wachten met een bv totdat ik eens een keertje zwanger ben geweest, ik ben nu ongelukkig en wil dat er nu wat aan gaat gebeuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ben heel benieuwd hoe het bij jou wordt! Al bijna :D

Zal het de volgende keer gewoon eens aan hem vragen wat daar de reden van is :)

Is ook zo! Wie weet duurt het wel superlang nog! Zit je al die tijd te ergeren aan hoe het nu is.. Schiet ook niet op! Daarom.. Heb ook geen zin om te wachten! Wil ze NU haha lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ah ben heel benieuwd hoe het bij jou wordt! Al bijna :D

Zal het de volgende keer gewoon eens aan hem vragen wat daar de reden van is :)

Is ook zo! Wie weet duurt het wel superlang nog! Zit je al die tijd te ergeren aan hoe het nu is.. Schiet ook niet op! Daarom.. Heb ook geen zin om te wachten! Wil ze NU haha lol

Ja ik ben ook heel erg benieuwd!!! Nog maar 5 dagen pfff dat aftellen wordt ik nu inmiddels gestoord van haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.