Ga naar inhoud

sterretje_2 : 4 november 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast sterretje_2

Aanbevolen berichten

Gast sterretje_2

hiii :)

ik ben nieuw op dit forum, 19 jaar en heb maandag ochtend een borstvergroting gehad in de wellnesskliniek in genk bij dr. Damen.

Toen ik na de operatie wakker werd had ik een drukverband om wat ik 12 dagen moet dragen, en heb mijn nieuwe boobies dus nog niet kunnen zien, wat me wel een beetje onzeker maakt.

ik had een 75 B en heb 280 cc HP achter de borstspier gekregen.

Dr Damen zei dat als ik groter zou nemen, de protese te smal zou zijn(voor mijn lichaam) en te veel projectie zou hebben en het eruit zou komen te zien als twee opgeplakte ballonnen. Ik had alle vertrouwen in hem en heb dus naar hem geluisterd en de 280 cc HP genomen (ronde monoblock soft siliconen), ik wou uiteraard het meest natuurlijke resultaat.

Maar nu ben ik toch wel een beetje onzeker over de grootte, in het drukverband vind ik ze best wel klein lijken :$ Natuurlijk zullen ze groter zijn dan ze waren, maar ik had ze eigenlijk wel iets groter verwacht, of zouden ze door het drukverband erg platgeduwt worden? (ademen is trouwens ook erg moeilijk met het drukverband zo strak zit het)

heeft iemand hier ervaring mee dat mijn boobies in het drukverband veel kleiner leken dan erna in het echt? en is er toevallig nog iemand die 280 cc HP achter de borstspier heeft laten plaatsen van wie ik misschien een foto zou mogen zien van het resultaat ( weet dat het bij iedereen anders uitpakt, maar dan heb ik toch een idee)

dankjewell alvast xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!!! en gefeliciteerd met je boobs!

Je bent nog maar 2 dagen po en er gaat nog van alles veranderen. Omdat ze bij jou achter die spier zitten zullen ze ook nog gaan "groeien". Dit is omdat je spier ze nu nog tegenhoud en straks wat meer zal rekken waardoor ze dus naar voren gaan komen. Het is dus nog geduld hebben voor je het uiteindelijke resultaat zal hebben ;)

Omdat je al geopereerd bent zal ik je topictitel gelijk even aanpassen en verplaatsen naar operatie verslagen.

Je hoort er gelijk helemaal bij ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!!

Ik ben 5 weken geleden geopereerd door Dr. Damen en ook 2 weken lang strak in het verband gezeten. Ik vond het in het verband er ook echt weinig uit zien. Ik heb ook 280 CC maar dan wel Extra High Profile. (bij mij kon er volgens Dr. Damen ook niet meer in). Het is echt geduld hebben meid.

Nu ik dan wel paar weken verder ben denk ik wel had wel groter gemogen maar iedereen om me heen zegt wooow groot! Zelfs me huisarts. Maar zelf wen je enorm eraan. Als je me toevoegd kan je een foto bij mij zien in sport bh.

En dan moeilijke ademen dat zal nog wel ffies blijven, ik heb er al die tijd last van gehad totdat het verband eraf ging. Dat was echt een verademing!!

Heb je veel pijn of valt het mee?

X

Ps. Esmiralda, na hoe lang kunnen ze nog groeien na achter plaatsing van de spier?? Ben k zo benieuwd naar of heeft iemand anders hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sterretje_2

Qua pijn valt het opzich wel mee, eigenlijk alleen als erge spierpijn voelt het als je beweegt, en sinds vandaag begint mijn wond een beetje te jeuken. Heb jij veel pijn gehad amanda? Ik zal je eens toevoegen als vriendje, ben wel benieuwd naar je fotos! Ohja en trouwens wat was je maat voor de vergroting amanda1989 ?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben ook geopereerd door dr damen. ik kreeg 485 cc achter de spier, high profile. bij mij kon er meer in, omdat ik altijd een DD heb gehad, maar na 2 zwangerschappen en dito borstvoedingen, vermageren, bleef er nog een slappe B en C over (2 verschillende cups!). ik had idd ook dat drukverband voor 12 dagen, maar na 3 dagen zakte dat volledig af, waardoor het niet meer de steun gaf wat het moest geven. ik deed het dagelijks af en mijn man deed het dan opnieuw aan. het is wel wat zoeken naar de juiste druk (niet te hard of je kan niet meer ademen, niet te zacht of het heeft geen nut). ik kon na 5 dagen het niet laten om eens een bh te passen en ik was zo teleurgesteld : ik paste in een D. maar nu, 3 maanden later heb ik een G!!! als je prothesen hebt achter de spier moet je echt wel geduld hebben ivm het indalen van je prothesen! veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sterretje_2

wauw domina, ze zijn echt mooi geworden hoor!

ik zou zelf ook wel eens willen kijken onder het drukverband en het beter omdoen, heb echt heel erg veel steken in een tepel sinds vandaag, echt niet om uit te houden. Heb zelf het idee dat een randje van het drukverband daar net onder mijn tepel zit te schuren constant bij elke keer ademnhalen. Maar ben eigenlijk bang dat ik het er niet goed terug om krijg, dus laat ik het maar zitten :( Jullie hebben me allemaal wel al wat meer gerust gesteld, heb me best zorgen gemaakt over de maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sterretje_2

hiii,

ik heb afgelopen maandag ochtend in de wellnesskliniek bij dr. damen mijn borstvergroting gehad 280 cc HP achter de borstspier.

moest eigenlijk 12 dagen drukverband dragen maar door erge schurende pijn aan een tepel heb ik het verband laten vervangen en dus even stiekem kunnen kijken naar mijn borsten ( vandaag 5de dag po)

en ik moet zeggen dat ik mijn borsten wel mooi vond uitzien ( wat aan de kleine kant, maar hoop omdat het achter de spier is dat ze nog gaan 'groeien') en dat mijn tepels eigenlijk al op de juiste plek stonden..

ik maak me nu wel zorgen, hoe zit dat als ze strax gaan indalen, gaan mijn tepels dan nog hoger zitten??

als iemand een foto wil zien moet die even een priveberichtje sturen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sterretje_2

hmm hoop dat ze wel nog naar voren komen, maar hoop eerlijk gezegt niet dat ze nog hoger komen mijn tepels, want ze zitten nu eigenlijk al op de goede plek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook door dr damen geopereerd. 3.5 maanden na de operatie kan ik zeggen dat mijn tepels op precies dezelfde plaats zitten als de eerste dag na de operatie. maar het indalen heeft geen invloed op de stand van je tepels. de zwelling (bolling) verspreidt zich over gans je borsten, en daardoor worden ze 'groter'. je tepels blijven precies waar ze zitten hoor, een borstvergroting is nooit een tepellift! (jammer genoeg soms!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.