Ga naar inhoud

Allergische reactie? Herkennen jullie dit?


Amanda1989

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier meerdere meiden zijn die na hun borstvergroting uitslag in het gezicht hebben gehad?

Ik ben nu bijna 5 weken po en zit sinds 2,5 week allemaal onder de kleine bultjes in mijn gezicht? Het zijn geen puistjes.

Soort vochtbultjes, voornamelijk in mijn gezicht. En een klein beetje op mijn rug en schouders.

Ik heb hier nog nooit last van gehad.

Ben echt heel erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad boven en tussen mijn borsten en dat kreeg ik van het smeren van bio oil. Ik gebruikte dat waardoor ik mijn porieen als het ware heb dicht gesmeerd en er soort van ontstoken haarzakjes zijn ontstaan.. Oplossing; niet meer smeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ik heb het ook een beetje sinds ong 12dgn PO.. Nu is het alweer minder. Lijkt wel gewoon wat uitslag, trekt vanzelf weg. Geen idee hoe het komt, maar niets om je zorgen over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry lees nu dat je vooral in het gezicht bedoelt. Kan het niet komen door een beetje stress of reactie van je huid door alle spanning rond de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

door narcose kun je allerlei soorten reacties van het lichaam krijgen, ook uitslag. dat je er bij eerdere narcoses geen last van hebt gehad wil niks zeggen.

Dit trekt in bijna 100% van de gevallen binnen een paar weken weg, in een enkel geval duurt het wat langer maar is nooit iets zorgelijks maar hooguit hinderlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er hooguit een tiental had op mijn gezicht, maar vooral rond en tussen mijn borsten. zoals je zegt ; lijkt op waterblaasjes, maar dan heel klein. je hoeft je er geen zorgen over te maken, het verdwijnt vanzelf, vooral droog houden, geen cremes of olieën gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Stelt me echt gerust. Maakte me ook heel onzeker. Zoals dat er door me heen ging dat ik allergisch zou zijn voor de protheses.

Het is inderdaad voornamelijk op mijn gezicht. Dan moet ik toch geduld hebben en hopen dat het straks weg trekt.

Op mijn borsten heb ik het ook wel klein beetje maar ben wel aan het smeren met bio oil mocht het erger worden stop ik daar inderdaad wel.

Ik doe nu op mijn gezicht een klein beetje talkpoeder.

En nog een vraagje, smeerde jullie je borsten boven op ergens mee in? Ik doe dit nu namelijk met bio oil omdat ik hoorde dat je weleens straige zou kunnen krijgen? Ben benieuwd of jullie ook je borsten insmeren? En zo ja, waarmee?

Nogmaals thanks allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je allergisch bent voor protheses dan zou er een reactie bij de protheses ontstaan, het lichaam zou dan proberen de protheses eruit te persen dit heet kapselcontractie. Dat is het in ieder geval niet.

De reactie kan van de narcose komen of pijnstilling, antibiotica etc.

Striae kun je niet voorkomen door te smeren, dus nee ik smeer daarom niet. Je huid bij de borsten kan trouwens ook gaan reageren op de olie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de enige effectieve behandeling waarvan ik weet dat het echt werkt is een correctie van het weefsel. Hierbij word het weefsel met striae weggehaald en in plaats daar van krijg je 1 dun en recht litteken. Maar dit is alleen mogelijk wanneer je voldoende weefsel hebt en voor zover ik weet word het vaak bij de buikcorrectie gedaan. Tegen striae zou lasertherapie misschien ook kunnen, maar dat weet ik niet zeker.

Super om te lezen dat we je konden helpen, veel succes verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.