Ga naar inhoud

bh kopen


Aanbevolen berichten

Ha,

Ik ben bijna 4 weken po en wil in het weekend bhs passen. Ik draag nu 75 c sportbh Anita. Waar ik woo is alleen een Livera en daar hebben ze geen Sapph, mijn lievelingsmerk. Wat denken jullie, op de gok een sapph bestellen? Worden mijn boobs nog kleiner- groter na 4 weken? Wanneer gingen jullie bhs shoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf pas na 6 weken bhs gaan shoppen. Had dus echt wel hulp nodig van de verkoopster, dacht adhv mn sportbh maat © dan ook wel c-bh td passen maar dat moest toch echt e zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook niet te vlug naar bh's gaan shoppen.

Ik heb bij mezelf gemerkt dat tussen 6 en 14 weken po mijn borsten nog enorm veranderd zijn....

Had voor de operatie een 70-75A, na 6 weken een 70-75C, kleine D....nu na 15 weken een 70-75 E!

Ik heb zowiezo tot 6 weken met een sportbh moeten rondlopen....Mijn advies: liever nog even wachten, het is misschien weggegooid geld.

lieve groetjes, Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Goed onderwerp! Ik wilde volgende week ook bh's shoppen (dan ook 4 weken PO, ben al wel een keer uitgekeken op die sport-bh) :P.. kliniek adviseerde nog geen dure bh's te kopen omdat je borsten nog flink kunnen veranderen. Zat zelf te denken om misschien even een paar bij de h&m te halen, die zijn niet zo duur. Idd eerst vast laten opmeten bij Hunkemöller of livera lijkt me ook wel handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ruim 4 weken po, van het weekend ook bh's gepast, maar ze passen net als als bij vlinder, idd nog niet goed in een beugelbh. Dus ik besloot nog een tijdje met de sportbh rond te lopen, en te wachten.

Mijn sportbh was trouwens een 75 c, en ik pas nu 80D/75 E. Dus zeker niet van je sportbh afgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel al gaan passen van de week, maar wacht wel even die 6 weken grens af. Voorgevormde cups zitten niet goed bij me, maar misschien gaat dat veranderen? Ik zou dus ook wachten tot je bij die 6 weken bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.