Ga naar inhoud

Verschil in grootte na bv, komt dit nog goed???


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 15 dagen p.o. en ik maak me een beetje zorgen...

Ben vanaf het begin ontzettend blij met mijn nieuwe boobies. Vond ze meteen al prachtig, qua vorm en maat!

Op dag 12 merkte ik opeens dat mijn rechterborst en stuk zachter voelde en niet meer zo'n erge bolling had aan de bovenkant.

Ik dacht/denk dat deze waarschijnlijk gewoon al gezakt was. Maar ben inmiddels weer een paar dagen verder en nu zie ik opeens

een behoorlijk verschil in grootte tussen mijn borsten.

Mijn linkerborst lijkt een stuk groter dan rechts... dit was de eerste anderhalve week nog niet echt...

Denken jullie dat dit nog goed komt... en waar het door kan komen...

Ik weet nu dus niet of rechts zachter en minder bol is doordat die gezakt is... of doordat die gewoon kleiner is dan rechts,

want rechts heeft veel meer bolling, vooral van de zijkant goed te zien!

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of weet wat ik ermee moet! Ben zo bang dat het zo blijft of erger wordt :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg fijn dat je littekens al een zorg minder zijn, maar heel erg vervelend dat dit nu weer erbij komt....

Zelf heb ik hier (nog) geen ervaring mee, maar aan een aantal verslagen hier op het forum te lezen lijkt dit heel veel op een gewone genezing. De ene borst kan wat sneller genezen als de ander. Of is het verschil heeeeel erg groot?

Anders mail of bel je pc even, die kan je misschien wel geruststellen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, ik heb het ook op het moment, maar dan met name se hoogte van mijn tepels.. Ik denk dat dit normaal is hoor. Al is het natuurlijk niet leuk :( misschien Frans een emailtje sturen of even bellen naar de kliniek? Denk dat hun het wel kunnen verklaren. Sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor jullie reactie meiden! Toch weer een beetje gerustgesteld. I

Is zo gek om te zien als van de 1 op de andere dag er zo'n verschil zit in grootte.

Mijn linkerborst is zowel boller aan de bovenkant als voller aan de onderkant, daarom was ik een beetje bang dat deze met

dalen nog voller onder wordt en dan wordt het verschil met links alleen maar groter...

Maar ik lees dat het toverwoord weer van toepassing is GEDULD... iemand een idee waar ik dat kan kopen :P hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na 2 dagen een grotere linkerborst. Was zelfs bang dat ze twee verschillende protheses gebruikt hadden en had er flink de pee in...nu, na bijna 4 weken, zijn ze zowat gelijk!!!!

o super! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben en dat bij jou goed is gekomen! Dan komt het hier vast ook goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd de ene borst geneest anders dan de andere. sommige meiden (waaronder mezelf) hebben 1 overgevoelige, of gevoelloze tepel, de ene borst kan wat vlugger indalen dan de andere, het hoort allemaal bij het genezingsproces! geduld is een mooie deugd he! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen heb ik gesprek met Dr Straten. Krijg steeds meer zenuwen na al die verhalen.

Zenuwpeesje komt vast goed joh. Ik heb ze nog niet maar als ik het allemaal zo lees dan is het denk ik echt een kwestie van tijd.

O dat is niet de bedoeling hor Patty! Begrijp me goed ik ben verder echt super blij mee mn borsten! Ben nu al zoveel zekerder van mezelf,

in kleding al helemaal! En als ik iedereen mag geloven, maak ik me nu gewoon zorgen om nix en komt het goed :) Kan er wel eerlijk over zijn dat het herstel me nog niet meevalt, maar heb het er wel voor over! Maak je niet te druk meid, het wordt vast prachtig, veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heeey zenuwpeesje!

Ik heb ze wel een stuk korter dan jou maar ff als voorbeeld, kijk maar eens naar mijn laatste foto.. daar heb ik ook een heel groot verschil. Dit was ook na 1 nacht slapen in eens zo en ik schrok me rot.

De volgende dag toen ik wakker werd weer gekeken en het was alweer weg! heeeel gek.

Ze veranderen dus constant en ik zou me er niet te druk over maken als ik jou was :D.

Ze zijn trouwens eeeeerg mooi!

Vooral je profielfoto, fuutfieewww!!

Liefs, Leoni :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey zenuwpeesje!

Ik heb ze wel een stuk korter dan jou maar ff als voorbeeld, kijk maar eens naar mijn laatste foto.. daar heb ik ook een heel groot verschil. Dit was ook na 1 nacht slapen in eens zo en ik schrok me rot.

De volgende dag toen ik wakker werd weer gekeken en het was alweer weg! heeeel gek.

Ze veranderen dus constant en ik zou me er niet te druk over maken als ik jou was :D.

Ze zijn trouwens eeeeerg mooi!

Vooral je profielfoto, fuutfieewww!!

Liefs, Leoni :).

Thanks Leoni! :56: Gelukkig is het verschil bij mij ook al wat minder geworden, maar is er nog wel. Geduld maar weer he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis ik heb je foto's bekeken en oh wat ben ik jaloers op jou borsten zeg. Vind ze echt zo mooi vol en dicht bij elkaar staan, prachtig decolleté!!

Echter heb ik ook hetzelfde als jou qua verschil. Ben vandaag precies 4 weken PO. Mijn rechterborst is ook kleiner en daardoor mis ik ook het volume aan de bovenkant. Wel is het bij mij ook zo dat mijn rechterborst wat lager zit als ik naar de onderkant kijk van mijn borsten. Volgens mij zie ik dat bij jou ook.. Misschien dat het dus daarom ook zo is!

Ik ga het iig 4 december ( op mijn controle ) als het dan nog zo is, wil tenminste wel dat allebei mijn borsten vol zijn. Niet voor niks weer zoveel geld betaald!

Maar ze zeggen inderdaad GEDULD, wat echt onuitstaanbaar is Grrrrrr!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis ik heb je foto's bekeken en oh wat ben ik jaloers op jou borsten zeg. Vind ze echt zo mooi vol en dicht bij elkaar staan, prachtig decolleté!!

Echter heb ik ook hetzelfde als jou qua verschil. Ben vandaag precies 4 weken PO. Mijn rechterborst is ook kleiner en daardoor mis ik ook het volume aan de bovenkant. Wel is het bij mij ook zo dat mijn rechterborst wat lager zit als ik naar de onderkant kijk van mijn borsten. Volgens mij zie ik dat bij jou ook.. Misschien dat het dus daarom ook zo is!

Ik ga het iig 4 december ( op mijn controle ) als het dan nog zo is, wil tenminste wel dat allebei mijn borsten vol zijn. Niet voor niks weer zoveel geld betaald!

Maar ze zeggen inderdaad GEDULD, wat echt onuitstaanbaar is Grrrrrr!!

xx

Hey meis, thanks voor je lieve reactie! Bij mij is mijn grotere borst (links) juist ook degene die een fractie lager zit, maar dat verschil is maar minimaal. Maar sommige dagen is het verschil meer als andere dagen, dus ja ga er maar gewoon van uit dat het nog goed komt. Volledig gelijk zullen ze waarschijnlijk niet worden, maar dat is ook niet erg, als het maar niet te opvallend blijft!

Ik heb de 28ste weer controle, dus ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.