Ga naar inhoud

Nieuw en zoveel vragen :/


Lollypop93

Aanbevolen berichten

Heey,

Ik ben een meisje van 20 jaar.

Heb een heel leuk vriendje.

Ik ben een sociaal, lief, vriendelijk, ... meisje (Dat zeggen anderen dan toch??)

En ik wil (ook al lukt het niet) zo snel mogelijk een borstvergroting!

Laat ik wat meer over mezelf zeggen waarom ik het zo graag wil en zo snel mogelijk.

Als ik mezelf moet omschrijven zou ik zeggen zoals andere mensen die mij kennen, dat ik een heel onzeker meisje ben en vooral op lichamelijk vlak.

Ik ben vroeger als kind en puber (tot 16 jaar ongeveer) vaak gepest geweest. waardoor mijn zelfzeker zijn een enorme deuk kreeg en nooit goed is gekomen.

Ik werd gepest voor mijn lichaam en omdat ik overgevoelig was.

Het ene heb ik al onder controle gekregen (het Overgevoelig zijn), maar ben wel nog steeds heel onzeker over mijn lichaam.

Ik ben een mollig meisje dat toch 11 kg is vermagerd en zich nu een stuk beter in haar vel voelt omdat mijn buikje wat weg is.

Het probleem echter is, zo zijn mijn borsten ook een groot deel verkleind. waardoor ik over dat deel nog heel onzeker ben. Ik vind me nooit goed genoeg wat andere ook zeggen.

Ik ga er even op in gaan dat het cava is. Maar even later is het weer in een diepe put.

Ik vond mijn borsten toen ik wat zwaarder was ook klein heel klein en ik zei dat al tegen mezelf vanaf mijn 16ste dat als ze niet groter gingen worden ik ze groter gin maken.

Nu vind ik ze nog altijd veel te klein voor op het lichaam waar ze op zitten. Ik ben er zelf heel zeker van dat als ze groter zijn en ze meer op gaan vallen ik mezelf mooier ga vinden en veel zekerder ga worden van mijzelf.

Wat er voor mij ook heel irriterend is aan mijn kleine borsten is dat ze ongelijk zijn en dat het toch redelijk wat verschilt met elkaar.

Ik heb misschien een B85. Het lijkt alle sinds niet zo en naakt vind ik ze op vet kwabbekes lijken die daar niets hangen te doen.

Zo heb ik mijzelf wat voorgesteld enj weten jullie waarom ik het zo graag wil. Want dit wou ik er even al heel graag uit.

Ik ben het beu naar meisjes te kijken met een mooie volle C-cup terwijl ik er maar van kan dromen :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!
Lekker je gevoelens en gedachtes uiten op dit forum, daar is het voor!
Ik zou als ik jou was lekker rond gaan lezen en een consult inplannen, dan weet je wat je kan verwachten.

Soms kan een borstvergroting op afbetaling worden betaald (Zoals bij Diana Gabriels, vanaf 50euro per maand)

Succes en veel lees plezier, en als je het echt wilt gewoon ervoor gaan!

Ik ben ook super onzeker over mijn geencup/AA cup. En ga er iets aan veranderen ook! Deze week bellen voor een consult :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het echt de bedoeling dat je al op voorhand een sportbh koop? Ik ben van plan om dat na de operatie te gaan kopen? Je weet toch niet welke maat je aat krijgen! En eerste dagen zit er tochnog verband rond he zoals ik begrepen heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik heb een Vraagje. Ik lees hier verschillende dingen over Dr. Demeyere in Gent en Dr. Verdonck in Genk.

Kunnen jullie me toch nog ietsje meer over hen vertellen?

Ik las hier overal dat zij heel goed zijn en rustig enz..

Ik wou over hen nog wat meer weten, Omdat mijn voorkeur het meeste naar hen gaat en ook vooral omdat dr. Demeyere dicht bij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik loop al van mijn 16 jaar dat ik mijn borsten wil laten vergroten.

Maar ik weet nog niet hoe of wat of waar.

Hebben er sommige mensen wat tips ofz. ivm pc, hoe een borst er natuurlijkst uitzie, wat is het beste ronde of anatomische,

Ik wil gewoon wat meer informatie voor wat verder te kunnen :). Ik moet allesinds nog een consultatie make :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi Lollypop,

Welkom op het forum!!

Ik denk dat je er goed aan doet om eens ff goed het forum door te lezen en info op te doen hier!!

Er kan met beide soorten protheses een heel mooi natuurlijk resultaat geboekt worden dus is de keus tussen rond en anatomisch afhankelijk van de pc en jijzelf natuurlijk..

Je doet er goed aan om bij verschillende klinieken een consult in te plannen om te kijken wat je mogelijkheden zijn en om te kijken waar jij je het beste voelt..

Hier op het forum komen twee chirurgen naar voren als de chirurgen met de gouden handjes, dit zijn dr. Nio en dr. Demeyere.

Dr. Nio werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam.. Dr. Demeyere werkt bij Artemedis te Gent..

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!

Er is heel veel info te vinden op het forum. Misschien is het handig om wat operatieverslagen door te lezen. Zo krijg je ook een beetje een beeld. Ik denk dat je met beide protheses een mooi natuurlijk resultaat kan krijgen.

Heel veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Vertriest in AZ Maria Middelares Gent is ook een aanrader. Ik werk in ziekenhuis, dus heb op voorhand al wat vertrouwen in hem. Werkt veel met/voor vrouwen die borstamputatie hebben gehad na borstkanker. Heel aangenaam persoon. Studeerde oa in Mexico...Moet hem eens googlen...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje zeg wat moet jij je al die tijd rot hebben gevoeld!!

Snap heel goed dat je nu dit wilt gaan plannen voor jezelf om dan vervolgens beter in je vel te gaan zitten.

bijkomend voordeel ervan is dat ze meteen gelijk gemaakt kunnen worden,dus ben je ook van die onzekerheid af.

Ik wens je een fijne tijd hier op dit forum,al met al zul je veel aan de info hebben en daarmee een beter besluit kunnen nemen met je bv!

gr Vlinder x :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Dank je wel voor alle tips,

En over mijn ouders, ik zie mijn moeder het vaakst mijn vader zie ik alleen op feesten voor zijn familie ( niet egt veel contact mee)

Heb mijn mama al vaak gezegd dat ik dat wou. Enige wat ze doet is al lachend weg simpele (terwijl zij grote borsten heeft en mijn zus ook en k blijf hier zitten me niets)

Zij weet het nu nog niet dat ik dat ga laten doen en ik weet ook nog niet waarneer en waar ik het ga laten doen, dus ik heb nog even tijd, maar op haar steun moet ik niet rekenen. Ik was altijd degene die me rare dingen zoals tattoo's en piercing na huis dus was ik altijd de slechte.

Ik ga alvast al jullie tips gebruiken en als jullie nog wat info hebben wie beter is enz, altijd welkom.

Wel nog een vraagje: Dr. Demeyere k heb er al vaak van gehoord dat die borsten wat nepper zijn, is dat waar? Kan ik misschien wat werk van hem zien. Diegene dat dat kunnen?

Grtjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Vertriest werkt heel gedisciplineerd. De eerste keer ga je langs voor uitleg en kijkt hij eens wat jouw idee is en zijn voorstel. Reken maar op halfuur. De volgende keer is pasbeurt met wat extra uitleg, daar mag je ook halfuurtje verwachten. En dan wordt de afspraak voor heelkunde vastgelegd. In dagziekenhuis. Hij werkt meestal met anatomische prothesen met hoge cohesie en levenslange garantie op prothesen, meestal via Dual plane...Tenzij je het echt anders wilt. Een van de redenen waarom velen de prothesen voor borstspier zetten is omdat er een verschil in anesthesie zit. In ziekenhuizen zijn de normen anders dan in privé kliniekjes waardoor de anesthesie ook anders is... Daardoor is chirurgie in ziekenhuis ook iets duurder. Je betaalt de anesthesist, de apotheek, het bed in dagZH, de pc, soms nog erelonen die ze mogen vragen...Dus kom je al gauw op 4000 euro. Maar je kan ook een afbetalingsplan vragen aan de facturatiedienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Vertriest werkt heel gedisciplineerd. De eerste keer ga je langs voor uitleg en kijkt hij eens wat jouw idee is en zijn voorstel. Reken maar op halfuur. De volgende keer is pasbeurt met wat extra uitleg, daar mag je ook halfuurtje verwachten. En dan wordt de afspraak voor heelkunde vastgelegd. In dagziekenhuis. Hij werkt meestal met anatomische prothesen met hoge cohesie en levenslange garantie op prothesen, meestal via Dual plane...Tenzij je het echt anders wilt. Een van de redenen waarom velen de prothesen voor borstspier zetten is omdat er een verschil in anesthesie zit. In ziekenhuizen zijn de normen anders dan in privé kliniekjes waardoor de anesthesie ook anders is... Daardoor is chirurgie in ziekenhuis ook iets duurder. Je betaalt de anesthesist, de apotheek, het bed in dagZH, de pc, soms nog erelonen die ze mogen vragen...Dus kom je al gauw op 4000 euro. Maar je kan ook een afbetalingsplan vragen aan de facturatiedienst.

En hoeveel is het voor op consult te gaan bij hem?

Het is wel veel he 4000.

Kan jij misschien al wat zeggen hoeveel en hoelang het zou gaan op afbetaling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lollypop93, on 06 Nov 2013 - 00:12, said:

Weet er iemand wat meer over beaucare

Als je hier rechts boven de zoekbalk gebruikt dan komen er wel ervaringen van beaucare naar boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.