Blondy1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Hallo allemaal24 oktober heb ik super mooie 700 cc eurosiliconeGekregen10 jaar geleden 285 cc silimed gehadDus ik ben van een b naar een e/f gegaanVoorzover ik het al kan beoordelen de cupmaatNou voelen de binnenkanten van me borsten al heel zachtWel natuurlijk zwaar en groot en stugger omdat deze 100 procent gevuld zijnMaar dat vind ik wel mooiAlleen nou heb ik van begin af aan elke keer als ik loopEen raar gevoel in me oksel buitenkant van me borstHet is alsof ik een hele grote blauwe plek heb aan beide borstenHet trekt en heel beurs gevoel aan beide kantenIk herken dit gevoel niet van 10 jaar geledenKan dat kwaad of is dit echt omdat ik pas 10 dgn po nu ben?Moet ik me zorgen maken?Ik heb vanaf dag vier een lossere sportbh moeten dragenDus aan me sportbh ligt het nietWie kan me helpen/ geruststellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Ik heb nog steeds na 5 weken een beurs gevoel hier en daar. Voornamelijk op de buitenkant en die ene keer is het erger dan de andere keer. Ik merk bijvoorbeeld dat als ik veel op mijn zij heb gelegen dat het dan erger is. Ik denk zelf dat ook mijn huid een beetje moet wennen enzo aan het gewicht. Het zal van binnen ook nog niet helemaal genezen zijn en dus gevoelig. Je kunt natuurlijk altijd even naar je pc bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondy1985 Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Gelukkig jij herkent het gevoelJij hebt ook een aardig cc misschien idd moet onze huidEr ook aan wennen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Nee ik zou me geen zorgen maken.. je bent nog zo kort po.. Je lichaam past je nog aan, aan de nieuwe protheses dat het aan alle kanten wel een beetje beurs wordt/is..Ik kan niet uit ervaring spreken, maar lees het hier vaak dat de meiden beurs zijn!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondy1985 Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Het is een soort dof beurs gevoelBranderig ook soms aan de binnenkantAlsof je te lang in de zon heb gelegenZo kan ik het beter omschrijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 en het ziet niet rood of voelt warm aan? Heb je al gemeten of je koorts hebt.. Mocht je bovenstaande dingen wel krijgen dan moet je het wel ff in de gaten houden want dat zou kunnen wijzen op een ontsteking.. Mocht je het nou echt niet vertrouwen, neem dan morgen ff contact op met Nio.. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondy1985 Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Het ziet er niet rood uit en heb geen koorts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Dan zou ik me niet al te veel zorgen maken, maar hou het wel ff in de gaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Dat brandend gevoel bij dat beurse dat herken ik ook. Ik denk dat het allemaal wel goed komt. We hebben best wel wat cc gekregen en dat zal denk ik gewoon even duren voor alles een beetje normaal voelt. Mijn huid kan soms ook wat schrijnend aanvoelen als ik er aan zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Dat brandend gevoel bij dat beurse dat herken ik ook. Ik denk dat het allemaal wel goed komt. We hebben best wel wat cc gekregen en dat zal denk ik gewoon even duren voor alles een beetje normaal voelt. Mijn huid kan soms ook wat schrijnend aanvoelen als ik er aan zit. ja wat dat aangaat kan ik niet uit ervaring spreken haha Dat komt nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Ja meid jij zat dit waarschijnlijk ook allemaal gaan voelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Ja meid jij zat dit waarschijnlijk ook allemaal gaan voelen Ja het is ook goed dat ik dit van te voren allemaal lees want anders schiet ik per direct in de stress als ik wat voel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.