Ga naar inhoud

Biekske : 31 oktober 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Na lang wikken en wegen ben ik afgelopen donderdag onder het mes gegaan.

Ik ben geopereerd door h. Van Tits ( hoe toepasselijk) . Ze hebben bij mij anatomische proteses van naturelle dual plane geplaatst 290 cc.

Helemaal happy met mijn nieuwe boobs maar toch wel heftigere ingreep dan gedacht.

Kan niet eens zelf overeind komen.

Iemand ervaringen met een soortgelijke ingreep,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh ja valt een beetje tegen he.. keek er zelf echt heel licht tegen aan, (maar goed ook anders durfde ik waarschijnlijk niet) ik dacht na 5dagen ben ik weer mobiel maar dat heeft toch 3weken geduurd bij mij.. maar dat opstaan lukte na een weekje weer..

gewoon ff assistentie vragen of iemand je even omhoog kan hijsen ;)

als je dadelijk alles weer kan ben je de pijn zo vergeten!

komt goed.. succes

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een dual plane bv gehad nu een week geleden en de eerste 2 dagen waren heftig maar daarna ging het alleen maar beter! nu ben ik zo goed als pijnvrij, met het gevaar dat ik idd ook te veel doe en soms mezelf betrap op iets dat ik eigenlijk niet mag (armen uitreiken, ellebogen boven schouder...)..het is lullig om afhankelijk te zijn en pijn te hebben, maar pak de rust die je lichaam nodig heeft meid en komt vanzelf weer goed! beter rustig aan doen voor je genezingsproces dan te veel doen wat ook weer niet goed kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Biekske,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!

Ja die eerste dagen zijn even moeilijk, maar je zult snel zien dat het beter gaat :)

Belangrijk dat je de tijd neemt om te herstellen. Ook al is het niet altijd makkelijk of leuk.

Ik ga je titel aanpassen en verplaatsen naar operatie verslagen. Misschien leuk om hier dan ook te vertellen hoe jou grote dag er uit zag.

Heel veel forum en lees plezier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.