Ga naar inhoud

Borstvergroting en zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hoi dames.

Ik heb een vraagje....

Ik ben een half jaar geleden moeder geworden. Vroeger had ik een b75 maar dat is nu een a75 geworden.

Ik wil dus graag een borstvergroting. Nu vroeg ik me af hoe een borstvergroting en eventuele nieuwe zwangerschap in de toekomst samengaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloem,

hier hetzelfde verhaal. Ik heb zelf 2 kids en zou in de toekomst graag nog een kindje willen, maar heb even een pauze ;-)

Ben nu 11 dagen p.o. en helemaal happy. Ik heb het ook besproken met mijn pc en was ook geen probleem, borstvoeding moet ook gewoon kunnen, Alleen moet je met een eventuele toekomstige zwangerschap wel even wachten, liefst een jaar na de borstvergroting.

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Net zoals met ''echte'' borsten is het zo dat je borsten na je zwangerschap kunnen veranderen.. Dus je moet wel in je achterhoofd houden dat ze na een zwangerschap zouden kunnen gaan hangen dus dat je eventueel voor een wissel moet gaan om ze weer mooi te krijgen..

Dit hoeft natuurlijk niet, maar is wel mogelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.