Ga naar inhoud

serien90 : 20 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Medische Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Hoi serien,

Heb je de zoekbalk rechts bovenin je scherm al gevonden.. hiermee kun je zoeken naar een pc of kliniek.. heb je de zoekbalk niet zul je links onderin je thema moeten wijzigen in unlimited..

Over dr. Van onselen zijn toch wel een aantal nrgatieve verhalen bekend hier op de site.. ook positieve verhalen hoor.. maar ik zou me goed inlezen als ik jou was en daar zelf een conclusie uit trekken..

Is hij de enige waar je op comsult geweest bent? zo ja doe je er goed aan om meerdere consults in te plannen bij verschillende pc's om te kijken wat je opties zijn en dan een weloverwogen beslissing kan nemen bij wie je je laat opereren...

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

serien90, on 31 Oct 2013 - 20:36, said:

Beste Allemaal,

Wie heeft ervaring met Dr Onselen ?

Ik wil een operatie laten doen bij hem in januari ,

dr onselen wilt bij mij AMH 480. Net iets groter dan de pasmaat 6. De AMH is een hoger model prothese .

iemand hier ervaring mee?

Hoor graag van jullie

groetjes

Hoi,

Welkom op het forum!!

Ik heb eigenlijk niks toe te voegen op wat Cindy heeft gezegd.

Denk ook dat het belangrijk is dat je ook nog op consult gaat bij andere pc's ;)

Heel veel forum en leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Newbie, ik ben pas door Dr. van Onselen van het ACCZ geopereerd. (28-10-2013)

En ik vindt écht dat ik na best veel negatieve dingen over hem en de kliniek hier gelezen te hebben mijn ervaring MOET en WIL delen.

Ik ben namelijk écht super tevreden!! Ik heb zelf ATH 405cc anatomisch dual plane geplaatst.

Ik vond het best allemaal spannend, dus ik wou graag een 2e consult wat geen enkel probleem was. (Beide GRATIS!!) Ze nemen de tijd voor je, en Dr. van Onselen was nog langs gekomen voor de eindbeslissing en of ik nog vragen had aan hem. Ze zijn ook heel goed bereikbaar van 's ochtends vroeg tm 's avonds 'n uurtje of 21:00. Ook had ik na het eerste consult een mobiel nr. van mijn consulente kregen zodat ik haar altijd kon bellen of appen als ik vragen had.

Toen was het ineens Maandag 28-10. De operatie vond plaatst in Bocholt(DE) waar ook al het Nederlands en Duits personeel heel aardig was. De anesthesist was een Duitse man, maar er was een NL assistent bij die het kon vertalen indien nodig en ook de man zelf verstond redelijk NL.

Ik ga hier verder niet te diep in op de operatie omdat ik er natuurlijk niks van mee gekregen heb door de narcose en ik denk dat die in elke kliniek wel ong. hetzelfde is. Na de operatie kom je op een 1e uitslaap kamer waar je aan de monitor ligt voor ong. 30 min, als alles goed blijkt te zijn ga je na de uitslaapkamer waar ook je ouders/ vriend etc bij zijn. Ook daar word continue gevraagd hoe het gaat.

Ik moest gelijk 4x per uur 4 oefeningetjes doen voor het stretchen van het borstbeen wat in het begin heel veel pijn deed maar veel plezier aan heb gehad later. (wel vond ik het de eerste paar dagen eng) Als je je ontbijtje op bed op had en naar de wc geweest was en alles goed ging kwam Dr. van Onselen nog even kijken en daarna werd je in een stoel naar de auto gereden.

De eerste 3-4 dagen heb ik natuurlijk heel veel pijn gehad, en de nachten waren een hel door het slapen op de rug maar vanaf Donderdag werd het steeds beter (behalve de nachten, die zijn nog steeds slecht ivm spierpijn in mijn rug van het op de rug liggen!!) en begin 2e week kan ik al veel zelfstandig. (oppassen dat ik niet teveel zelf ga doen). Het ziet er ook al écht mooi uit, al gaat er natuurlijk nog veel veranderen!! (het is helemaal niet blauw of scheef ofzo geweest wat je vaak hoort!!)

Dit wou ik toch even met je delen. Ik vindt het een échte aanrader! xx musichoning

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.