Ga naar inhoud

Net nieuw


mushu1308

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ,

Voor mij is dit de eerste keer dat ik ben aangemeld bij een forum.

Ik heb echt wat tips en trucs nodig.

Wie kan mij helpen?

28 nov 2013 heb ik een afspraak staan bij dokter selms in t Sint Lucas ziekenhuis voor een bv.

Ik ben 31 jaar en geen kinderen.

Mijn cubmaat is 80 b kleine c

1.60 en 65 kilo

Doordat ik brede heupen en een dikke kont heb wil ik graag mijn borsten groter, ondanks dat ik wel prima borsten van mijzelf heb vind ik ze gewoon te klein, in vergelijking met de rest van mijn lijf.

En ik zou graag naar een d willen.

Waar moet ik op letten bij mijn eerste consult en wie heeft er ervaring met deze arts.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met t uitkiezen van een arts.

Dokter selms heb ik via kennissen, en hun zijn zeer over hem te spreken.

Ook als ik de beoordelingen lees op t internet krijg ik een goed gevoel bij deze dokter.

Alleen in hoeverre is dit betrouwbaar?

Zijn er dames die al geholpen zijn door deze dokter?

Groetjes Mushu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Mushu,

Leuk dat je al een consult hebt staan voor in november :)

Spannend!!!!!!!! :43:

je kunt hier op dit forum veel info vinden over artsen en de ervaringen van meiden, Ik zelf ken de arts niet,maar heb wel van hem gehoord hier.

Schijnt een fijne arts te zijn.

maar je kunt zijn naam rechts bovenin invoeren (zoekbalkje)dan krijg je resultaten en kun je zelf even lezen :)

En gewoon lekker aangeven wat je wilt bereiken en desnoods een foto meenemen ,en misschien ook een 2de consult plannen ergens anders om te kunnen vergelijken.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Spannend he zo'n eerste consult... Onderstaande vragenlijst kun je mee nemen naar het eerste consult, zodat je zeker weet dat je niks vergeet..

http://www.borstenforum.com/topic/8590-vragenlijst-eerste-consult-po/?hl=vragenlijst

Verder kun je foto's mee nemen van borsten welke jij erg mooi vindt.. Dat zegt net ff meer dan bijvoorbeeld alleen een cupmaat.

Wat ik weet van dr. Selms is dat deze pc voor een natuurlijk resultaat gaat dus zal zeker niet te groot worden...

Ik ga zelf naar dr. Nio in het SLAZ.. Ik moet nog twee weken wachten voordat ik geopereerd wordt..

Heel veel succes met je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.