Ga naar inhoud

PoshBarbie : 6 december 2013 : Dr.Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

hi allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum en heb nog geen idee hoe alles in zn werk gaat, maar ik leer snel :P

Nu overweeg ik al een jaar of 4 om een borstvergroting te doen en nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt het dit jaar te doen heb ik al van alles en nog wat uitgezocht.

Ik heb van de week mijn Eerste consult gehad bij Bergmanclinic ; drs. A.A. van Engeland.

Tijdens mijn gesprek met haar was ik vanaf het begin erg duidelijk over mijn wensen, namelijk dat ik graag een Dcup zou willen (ik heb nu een Bcup). Ik had er ook bij gezegd dat ik me ervan bewust was dat de cupmaat niet veel voorstelt en dat ik wist dat dat per merk varieerde en dat het dus duidelijker was om in cc's te spreken. Toen zij mij vroeg hoeveel cc's ik dan in gedachte had antwoordde ik rond de 400cc waarop zij gelijk en abrupt riep dat ze dat er absoluut niet bij mij 'in ging stoppen' en dat ze niet meer dan 300 cc wou en zou doen. Dit omdat het volgens haar niet haalbaar was en ze straks het litteken ook weer dicht moest krijgen. Ze zei ook dat ik zeker een ander pc zou vinden die zeker bereid was om het te doen maar dat ze hier absoluut haar handtekening niet onder zou zetten.

Nu schrok ik een beetje dat ze daar zo stellig in was, want ik loop ongeveer 2 jaar verschillende websites af te struinen om informatie te gaarden en heb prachtige resultaten gezien van meisjes rond dezelfde leeftijd als ik , met hetzelfde gewicht en dezelfde of zelfs een mindere start cupmaat als ik.

* 22 jaar, 168cm, Bcup

Nu moet ik erbij zeggen dat de meeste wel uit America of Australië komen en heb ik de volgende vragen;

- Is mijn wens echt zo onrealistisch?

- Zijn er hier slanke dames die van een Bcup naar een D of groter zijn gegaan?

Zo ja met hoeveel cc

Ik heb even verder gezocht en ik heb over een week een afspraak bij Dr. L.P. van der Weij -Boerhaave Amsterdam. Ik heb een heel goed gevoel over hem en ben benieuwd naar zijn mening.

xoxo PoshBarbie

Ps. Bijgevoegd zijn enkele foto's met wat ik hoop te bereiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan je vertellen dat andere jou die 400cc wel zeker kunnen geven!

Ga bv ook naar dr Nio parkkliniek/SLAZ Amsterdam of dr Stevens bergmankliniek den haag/kliniek holystaet Vlaardingen, dr de meyere België.

Vaak zijn de meeste artsen van het natuurlijke en willen niet zoveel plaatsen.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meisje, ik las net even je verslagje,

Ik denk dat je niet in zee moet gaan met die 300cc als je wens zoiezo al 400 cc is.

Hoe wilde ze de protheses gaan plaatsen, dual plane of voor de spier?

als dat eerste het geval is zul je wat aantal cc's gaan verliezen door de manier van plaatsing,

Ik weet bijna zeker dat er andere pc's zijn die wel gewoon 350 of 4oo willen plaatsen.

Ik ben zelf een meisje van 1.58 en weeg 44 kilo, ben dus ook maar smal en klein..

Ik had van te voren een 65/70B en heb 300 en 350 cc high profile dual plane gekregen.

Ik wilde eerst ook voor de 400 gaan, dat wilde de chirurg ook absoluut niet doen maar 350 of 375 nog wel. Endat is nog altijd meer als 300cc haha.

Ik ben 9 dagen geleden geopereerd dus eindresultaat kan ik niet zeggen maar als ik het nu opmeet zit ik al op een D/E met deze protheses. Die ogen dan een maatje kleiner omdat ze 'nep' zijn.

Ieder lichaam is anders dus ik kan niet zeggen dat wat er bij mij inpast ook bij jou er in kan maar dit is mijn verhaal en misschien heb je er iets aan. Als je mijn foto's wil bekijken mag dat alleen moet je wel vriendjes met me zijn dan hihi :) Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij m'n eerste consult ook geen tevreden gevoel. De PC wou bij mij maar 275-290 cc plaatsen. Om dezelfde reden als jouw PC aangaf ;) Meer ging niet volgens hem, dan was het niet meer mooi en blablabla. Nu ga ik maandag op consult bij dr Plovier en 21 nov word ik door hem geopereerd. Ik zal je laten weten hoeveel hij wilt plaatsen. Maar hij staat bekend als een PC die graag wat grotere boobies maakt dus maak me geen zorgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je vertellen dat andere jou die 400cc wel zeker kunnen geven!

Ga bv ook naar dr Nio parkkliniek/SLAZ Amsterdam of dr Stevens bergmankliniek den haag/kliniek holystaet Vlaardingen, dr de meyere België.

Vaak zijn de meeste artsen van het natuurlijke en willen niet zoveel plaatsen.

Succes!

X

Hi Maxime, bedankt!

ik ga zeker even de pc's die je aangaf bekijken.

Het jammere vond ik dat van Engeland me het gevoel gaf dat degene die dat wel wou plaatsen onverantwoord bezig zou zijn en dat vond ik minder. Mijn vriend en ik vonden het een beetje onprofessioneel hoe zij de kwestie afhandelde.

Maar goed nogmaals onwijs bedankt!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meisje, ik las net even je verslagje,

Ik denk dat je niet in zee moet gaan met die 300cc als je wens zoiezo al 400 cc is.

Hoe wilde ze de protheses gaan plaatsen, dual plane of voor de spier?

als dat eerste het geval is zul je wat aantal cc's gaan verliezen door de manier van plaatsing,

Ik weet bijna zeker dat er andere pc's zijn die wel gewoon 350 of 4oo willen plaatsen.

Ik ben zelf een meisje van 1.58 en weeg 44 kilo, ben dus ook maar smal en klein..

Ik had van te voren een 65/70B en heb 300 en 350 cc high profile dual plane gekregen.

Ik wilde eerst ook voor de 400 gaan, dat wilde de chirurg ook absoluut niet doen maar 350 of 375 nog wel. Endat is nog altijd meer als 300cc haha.

Ik ben 9 dagen geleden geopereerd dus eindresultaat kan ik niet zeggen maar als ik het nu opmeet zit ik al op een D/E met deze protheses. Die ogen dan een maatje kleiner omdat ze 'nep' zijn.

Ieder lichaam is anders dus ik kan niet zeggen dat wat er bij mij inpast ook bij jou er in kan maar dit is mijn verhaal en misschien heb je er iets aan. Als je mijn foto's wil bekijken mag dat alleen moet je wel vriendjes met me zijn dan hihi :) Succes x

Hi Prinsesje99,

Ik ben blij om te horen dat je het met me eens bent. Want het voelde gewoon niet als genoeg aan, maar je gaat toch aan jezelf twijfelen als zo'n pc zoiets dan zegt!

En ze had me in eerste instantie niet verteld hoe ze het wou plaatsen, daar moest ik zelf naar vragen en ze zei toen voor de spier, maar ik had voor mezelf dual plane in gedachte en ze zei dat dat ook mogelijk was en met het oog op de toekomst misschien toch inderdaad een betere keus was.

Trouwens toen ik tegen haar zei dat ik in dat geval ook nog +/- 50cc zou verliezen zei ze dat dat niet waar was 'want wat je erin stopt stop je erin' dat vond ik nogal appart want ik heb overal gelezen dat je indd wat cc verliest als je achter de spier gaat.

Naja al met al was het niet zo'n goede eerste ervaring,

Bedankt voor je reactie!

Ps 'great minds think a like, haha ik had je al een vriendschapsverzoek gestuurd voordat je een bericht had geplaatst hier!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij m'n eerste consult ook geen tevreden gevoel. De PC wou bij mij maar 275-290 cc plaatsen. Om dezelfde reden als jouw PC aangaf ;) Meer ging niet volgens hem, dan was het niet meer mooi en blablabla. Nu ga ik maandag op consult bij dr Plovier en 21 nov word ik door hem geopereerd. Ik zal je laten weten hoeveel hij wilt plaatsen. Maar hij staat bekend als een PC die graag wat grotere boobies maakt dus maak me geen zorgen ;)

Hi Weeltje,

Top!! Ik ga hem zeker bekijken!

Ik hou gewoon van grotere boobies haha

Hou me op de hoogte! Vind het leuk om te horen hoe het gegaan is.

Hoop dat het allemaal fijn verloopt voor je meid!

Succes' xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leeuwtje,

Waaaauuw die van jou zijn onwijs mooi joh!

Ik mag hopen dat de mijne er ook zo prachtig uit komen!

Het stomme is dat ik nu gelijk een slecht gevoel bij heel de kliniek heb terwijl ik maar 1 pc ervan heb bezorgd..

Maargoed dat bevestigd alleen maar dat het aantal cc's dat chirurgen erin willen stoppen zwaar verschild per pc! En gelukkig maar!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb met mn slanke lichaam(1.83,en rond de 63 kg) ook 500CC gekregen,en niet eens om gevraagd,maar.......dat zegt natuurlijk niets over jouw lichaam!

het is maar net hoeveel ruimte er daadwerkelijk is,kan veel en kan weinig zijn.

Ik had ervoor een lege C cup,dus aardig wat ruimte !

Nu zou het natuurlijk overdreven kunnen zijn wat jouw arts zegt,dus ik zou zeker ergens anders NOG een consult plannen en niets zeggen over dit consult en kijken wat diegene adviseert en er zeker bij vertellen wat jij bereiken wilt.

Als ik zo die fotos bekijk is het heel mooi en netjes wat je zou wilen ,niets overdreven aan,hoeveel CC er bij jou in zou moeten om dat te bereiken zou alleen een pc weten,wij niet,dus ga niet perse van de ccs uit.(ik begrijp je punt hoor,daar niet van)

Denk dat je bij een 2de consult blijer zal zijn ,en zekerder bent van je zaak zodat je geruster een operatie zal in gaan(met veel of weinig CC),want jij moet uiteindelijk happy er mee zijn.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leeuwtje,

Waaaauuw die van jou zijn onwijs mooi joh!

Ik mag hopen dat de mijne er ook zo prachtig uit komen!

Het stomme is dat ik nu gelijk een slecht gevoel bij heel de kliniek heb terwijl ik maar 1 pc ervan heb bezorgd..

Maargoed dat bevestigd alleen maar dat het aantal cc's dat chirurgen erin willen stoppen zwaar verschild per pc! En gelukkig maar!

xoxo

Ik zou niet meteen het vertrouwen in de kliniek daardoor weg laten nemen!

Ik ben 3 X geopereerd en alle 3 de keren door artsen van de bergmankliniek.

Mijn laatste arts werkt in de bergmankliniek in den haag als zowel in kliniek holystaet in vlaardingen. Ik wilde ook bij de bergmankliniek, omdat mijn ervaringen (desondanks de resultaten van de andere 2 artsen) super fijn waren. Helaas hadden ze niks e bergmankliniek niet eerder plaats als ik wilde dus ben ik naar de andere kliniek gegaan waar dr stevens dus ook opereerd.

Over het aantal cc's dat weg valt bij duel plane, ben ik het niet mee eens :).

Meerdere artsen hebben aangegeven dat er juist bij plaatsing geheel onder de spier cc's weg vallen. Dit ivm de spier dan de prothese in zijn geheel weg drukt. Bij duel plane word de spier als het ware op de helft open gemaakt..

Ik ben overigens ook bij de velthuiskliniek geweest en die wilde me max in mijn kleinere borst 365cc geven en me grotere 345cc geven. Echter vond ik dit veels te weinig en nu heb ik 450cc. Dus het is zeker wel mogelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom op het forum!

Ik zit net een heel verhaal te typen valt mijn laptop uit! weg verhaal grr

Ik zie dat er inmiddels meer reacties zijn en wat Vlinder zegt, inderdaad is het maar net hoeveel ruimte er bij jou is. Dat kan voor jou heel anders zijn dan bij iemand die misschien hetzelfde postuur heeft.

Denk dat het verstandig is om meerder consulten te doen en aangezien jij uit Amsterdam komt is Nio uit het SLAZ wel een goeie om langs te gaan.

Succes met je zoektocht meid!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vlinder

Jaa, dat klopt! Ga ik ook zeker doen, ik heb al een afspraak staan en ga ook nog even bij de nieuwe pc's die de meiden hier me aanraadde nog even kijken.

Jaa toch, hele mooie (volle) boobs! Hehe

Ik hoop inderdaad met een beter gevoel uit mn volgende consulten te komen!

Thnks! ;)

@maxime

Nee je hebt gelijk, en dat probeer ik niet te doen..

Wauw dat geeft me nog een beetje hoop dan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

welkom op het forum!

Ik zit net een heel verhaal te typen valt mijn laptop uit! weg verhaal grr

Ik zie dat er inmiddels meer reacties zijn en wat Vlinder zegt, inderdaad is het maar net hoeveel ruimte er bij jou is. Dat kan voor jou heel anders zijn dan bij iemand die misschien hetzelfde postuur heeft.

Denk dat het verstandig is om meerder consulten te doen en aangezien jij uit Amsterdam komt is Nio uit het SLAZ wel een goeie om langs te gaan.

Succes met je zoektocht meid!

x

Haha shit..

Maar bedankt dat je daar de tijd voor nam! :D

Maar inderdaad ik wacht nog even een paar andere consults af!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, on 31 Oct 2013 - 10:52, said:

Oh ,wat balen hey Esmeralda....na ja beter dat dan je hele account weg haha :21::45:

Hou op zeg!! :20::P

PoshBarbie, on 31 Oct 2013 - 11:37, said:

Omg ik begin van deze man te houden haha!

Bedankt schat!

xoxo

Je bent al om voor je je consult heb gehad haha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou op zeg!! :20::P

Je bent al om voor je je consult heb gehad haha :38:

Hahaha klopt! Trouwens weet jij hoe ik hier op pc of kliniek kan zoeken?

Misschien een stomme vraag, maar kan t maar niet vinden!

xoxo

Mijn man zelfs ook!!

Haha vind ze ook super de nios!

Mooi groot

Ik zou op consult gaan

Is gratis in het slaz

Als jij zegt grote boobs maakt hij dat

Hij luistert heel goed naar je

3100 maakt niet uit welke ccs je wil

Wauw.. Ook n mooie prijs! Echt super bedankt voor je info!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poshbarbie.

Ik ben toevallig langsgegaan bij Bergman clinics voor een consult. en dit was bij dr.stevens.

Mijn cupmaat is kleine B/grote A zei hij en hij zei gelijk dat hij 435 cc in zou zetten. Voor volle natuurlijke borsten, en als ik toch groter wilt kan hij er meer in zetten.

Of je moet bij hem op consult gaan, hij zal je zeker geven wat je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.