Jump to content

65F, online kopen?

Recommended Posts

Lieve meiden,

Misschien kunnen jullie me helpen. Ben vandaag wezen shoppen, voor bh's bij Hunkemöller en Sapph. Zonder succes! Omvang 70 is te groot, dus moet echt 65 hebben. Voor m'n borstvergroting droeg ik soms zelfs 75, maar toen hoefde er niks vastgehouden te worden haha, nu moet t wel echt goed zitten..

Weten jullie een goede online winkel? Waar 65F verkrijgbaar is?

Liefs leeuwtje xx

Guest cindytje1985

Hier hetzelfde probleem, haha. Heb 65G nodig! Ben me ook aan t orienteren. We vinden ze wel.....

Groetjes

ook op grote-cupmaten.nl

Ohh denisje ik ben niet de enige die zo achterlijk smal is haha! Wat een gedoe, geen goedkoop bh'tje meer te krijgen! Maar boobs hebben we wel!! :D

Dacht op een c/d uit te komen voor m'n operatie, toch gek hoe t bij de een zo klein blijft en bij de ander zo groot! Maar ben heel happy hoor! :D

Ohh denisje ik ben niet de enige die zo achterlijk smal is haha! Wat een gedoe, geen goedkoop bh'tje meer te krijgen! Maar boobs hebben we wel!! :D

Dacht op een c/d uit te komen voor m'n operatie, toch gek hoe t bij de een zo klein blijft en bij de ander zo groot! Maar ben heel happy hoor! :D

Ja gek eigenlijk he dat je dan meteen een berg geld moet neertellen!

best dicriminered hahaha.

Maar goed we moeten dan ook een hele lap stof hebben ineens,dat kost natuurlijk wat extra! :45:

• 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.