Ga naar inhoud

liesjee : 18 november 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

haaai allemaal,

ik zit een aantal weken op dit forum te kijken, en heb hier al wel het een en ander aan gehad. dus heb me ook even aangemeld. :)

ik wordt 18-11 geopereerd, heb gekozen voor dual plane, 350 cc. heb nu een 70-a, niet zoveel dus haha. Ben sinds eergister ook gestopt met roken.

Over de operatie en wondgenezing ben ik op de hoogte. Maar ik merkt dat ik me steeds meer druk ga maken over de pijn, ik vraag me af wat voor pijn het is, hoelang het ongeveer aanhoud en wat konden jullie allemaal wel en vooral niet na de operatie? sorry maar ben toch wel een beetje zenuwachtig..

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesjee,

Welkom op het forum!

18 november is al lekker snel! Waar en bij wie zal het gaan gebeuren?

Dat je zenuwachtig bent is heel normaal hoor dat hebben we allemaal gehad. Hoe de pijn zal zijn en hoe je het ervaart dat zal de tijd moeten leren.

Wat super dat je ook gestopt bent met roken!

Heel veel leesplezier hier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier!!

Gefeliciteerd met je datum! Spannend! Waar word je geopereerd?

Zoals je vast gelezen hebt, is de pijn bij iedereen anders. De een ligt 2 weken plat en de ander kan na 5 dagen alles al. Ik heb zelf 255CC voor de spier dus qua pijntjes zal dat anders zijn dan dual plane.. Als tip heb ik voor jou: laat je niet tegen houden door de pijn want je krijgt er zoveel voor terug! Als je je lekkerder in je vel voelt door een bv, kan niets daar tegenop. In het ergste geval 2 weken pijn voor 10 jaar zelfverzekerd zijn. Als je dit afweegt...

Na de operatie kon ik een week helemaal niks. Na 1,5 week zat ik op de bank ipv de hele dag liggen. Na de operatie heb ik echt wel gedacht 'waarom wou ik dit ook alweer?!' maar nu ik me goed voel ben ik zooooo blij.

Ik snap je spanning helemaal, dus geen sorry meer zeggen :) Dat hebben wij allemaal gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel! ben er zelf ook zeker wel blij mee!

je hebt gelijk voor 10 jaar zelfvertrouwen heb ik 2 weken platliggen met pijn wel voor over!!

ik ben bij praktijk diana gabriels geweest, PC frans straten gaat me helpen in heyendael kliniek! heb via de huisarst gevraagd of ze waren geregisteerd en of het allemaal klopte en dat zat goed, dus daar gelukkig geen onzekerheid meer over!

Ik zie dat jij (it's_me24) het zelf ook net heb laten doen. Ook nog gefeliciteerd :D

wat ik me ook nog afvraag, ik heb nu sportbh 70c gehaald want als het goed is wordt dat het resultaat.. maar wat als me boobs in het begin erg opgezwollen zijn, is het slim om ook een grotere aan te schaffen of hoe heb jij dat gedaan?

Bedankt voor je reactie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik word 19 november geopereerd en zie er dus helemaal niet tegenop :106: . De pijn erna zal inderdaad niet fijn zijn maar zoals er ook al gezegd werd, je krijgt er zoveel voor terug. Ik heb een buikwandcorrectie gehad en had daarna het gevoel dat ik overreden was door een trein, dat was een heftige operatie, maar ben zo blij dat ik dat toen heb laten doen. Die pijn is het allemaal waard. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Knap hoor dat je bent gestopt met roken, dat is dus iets wat mij niet lukt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik ben ook wel weer blij dat ik mezelf er eindelijk toe heb gezet.

wat voor protese heb jij gekozen, en voor of achter de spier?

de 19e ben jij dus helemaal perfect hihi :)

over het roken is mij verteld dat dit echt moet (ongeveer 3 weken van te voren) omdat er anders gaten in de wonden komen..?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel! ben er zelf ook zeker wel blij mee!

je hebt gelijk voor 10 jaar zelfvertrouwen heb ik 2 weken platliggen met pijn wel voor over!!

ik ben bij praktijk diana gabriels geweest, PC frans straten gaat me helpen in heyendael kliniek! heb via de huisarst gevraagd of ze waren geregisteerd en of het allemaal klopte en dat zat goed, dus daar gelukkig geen onzekerheid meer over!

Ik zie dat jij (it's_me24) het zelf ook net heb laten doen. Ook nog gefeliciteerd :D

wat ik me ook nog afvraag, ik heb nu sportbh 70c gehaald want als het goed is wordt dat het resultaat.. maar wat als me boobs in het begin erg opgezwollen zijn, is het slim om ook een grotere aan te schaffen of hoe heb jij dat gedaan?

Bedankt voor je reactie!

xx

Ik hoop dat je wat gerust gesteld bent. Er zijn veel dames op dit forum die geopereerd zijn door Straten dus je zou eens verslagen kunnen lezen van hen.

Haha dank je wel! Ik zelf ben nu 16 dagen po en ik voel me erg goed. Gelukkig kan ik bijna alles wel weer zelf en is de pijn alweer vergeten. Zo snel gaat dat dus geen zorgen :)

Sport bh's zijn lastig. De maten verschillen enorm. Ik heb 255CC in mijn kleine 75A gekregen dus zou uit moeten komen op een grote B, kleine C als het goed is. Mijn kliniek bh was 85B en die was te klein. Nu draag ik een L wat gelijk staat als een 80C (als ik het zo even goed zeg). Welk merk sport bh heb je gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap helemaal hoe je je eigen voelt op dit moment. Ik ben zelf 21 oktober geopereerd door dr Schiettecatte ook via Diana. Dual plane 375cc.

Onderweg naar de kliniek dacht ik echt waar begin ik aan. De eerste drie dagen waren pijnlijk. Het gevoel van spierpijn maar dan nog 10 x zo erg. Op tijd je pijn medicatie innemen en lekker op de bank liggen. Veel kussens in bed zodat je een beetje rechtop kan liggen scheelde een hoop ongemak s'nachts. Nu gaat het goed ik slik al 5 dagen niks meer tegen de pijn.

Gister had ik een bikini aan waarvan eerst het bovenstukje niet zo mooi zat. Nou nu helemaal niet meer. Het is het allemaal zo waard meid.Ik ben zo blij. Heel veel succes en maak je niet te druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(it_me24):

dankjewel, ik ga zeker zoeken naar verslagen!

gelukkig dat jou operatie en herstel goed is verlopen! hoop dat het bij mij ook zo zal gaan :)

ik heb van het merk fila, die raadde de kliniek aan.. wat vind jij zelf fijn?

ik zal ook nog naar de kliniek bellen en voor de zekerheid na-vragen.. was toch ook 40 euro en zonde als dat voor niks is uitgegeven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg anatomisch dual plane..... 475cc

Hahah ja voor mijn gevoel is het dan perfect. Dan heb ik het gevoel "vrouw zijn" weer terug.

Stoppen met roken is natuurlijk altijd beter, maar zoooooo moeilijk, ik probeer wel minder te roken. Maar over gaten heb ik nog nooit iets gehoord hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(kim123):

bedankt voor je reactie, gefeliciteerd met je nieuwe boobs :D

dit stelt mij ook wel gerust.. jij bent ook via diana geholpen.

ik weet een beetje wat voor pijn ik me nu kan voorstellen, wat voor pijnstillers had jij?

of krijg je die gewoon voorgeschreven, en moet je die dezelfde dag bij de apotheek halen?

ik hoop dat mijn bikini;s en topjes dalijk ook weer mooier op het oog vallen en goed zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als 475cc mooi bij jou past en jij bent er gelukkig mee moet je dat zeker doen!! ;)

misschien dat de chirurg mij een beetje bang wou maken dat ik echt ging stoppen haha.. ik vind het ook nog wel heel lastig om te stoppen maar heb gelezen:

door de koolstofmonoxide (ofzo) zijn de witte bloedlichaampjes niet goed werkzaam, en hierdoor kan de wond niet goed helen en krijg je meer kans op smetplekjes.

1 sigaret werkt voor 24-36 uur dat je witte bloedlichamen non-actief zijn.

Dit is wat ik heb gehoord/gelezen weet niet of het echt klopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb de vorige operatie ook overleefd zonder enge dingen haha.... dus ik maak me daar niet zo heel druk om. Misschien wilde de chirurg je inderdaad bang maken. Maar stoppen is toch altijd beter dat is gewoon zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Liesje,

Ik herken mezelf helemaal in jou verhaal heb namelijk dezelfde problemen gehad als hierboven beschreven, ben bij dezelfde pc geweest F. Straten en heb hetzelfde aantal cc's gehad net als wat jij krijgt alleen ik kom van een B-cup af.

Hier volgt een link van mijn verslag zo kun je alles lezen!

http://www.borstenforum.com/topic/8604-princess99-22-oktober-2013-dr-van-straten-uccz-dekkerswald/page-14#entry212967

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik ga je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Als je straks bent geopereerd is het misschien ook leuk als je hier dan ook een verslagje van je dag neerzet.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had paracetamol 500mg 4 x daags 2 tabletten en diclofenac natrium 50mg 3 x daags 1 tablet. Je krijgt een recept als je weer weg gaat uit de kliniek. Ik weet niet of ze bij elke kliniek hetzelfde voorschrijven.

Ik was gestopt met roken voor de operatie maar nu rook ik toch weer (niet veel maar toch) Het thuis zitten is zo saai. Vrijdag heb ik de eerste controle dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet gestopt lukte me niet helaas!!!

Maar vind het knap dat het je gelukt is!!!

Ik moet zeggen ik heb qua herstel helemaal geen last wonden zijn helemaal dicht geen pijn niks niks niks.

Als je gewoon een operatie krijgt stoppen de mensen toch ook niet met roken!

Tis gewoon hoe snel je lichaam hersteld bij de een is dat sneller als bij de ander!!!

Veel succes en niet teveel stressen komt allemaal goed

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.