Ga naar inhoud

always-summertime : 18 oktober 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik volg al een aantal weken dit forum en heb me sinds gisteren laten registreren.

Reden: op 18 oktober jl. heb ik eindelijk mijn borsten laten vergroten!

(Heb hier wel jaren en jaren over gedacht maar nu pas ook echt laten doen)

Ben nu dus ruim anderhalve week po en heb in die tijd al veel aan dit forum gehad qua informatie over pijn, tips enz. enz.

Alle dames/meiden die al die informatie willen delen: HARTSTIKKE BEDANKT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Waar ben je geopereerd? Ben je tevreden over het eind resultaat? Hoe voel je je na 1,5 week? :)

Fijn dat je zoveel aan het forum hebt gehad. Vanaf nu kun je dus lekker je vragen stellen en meekletsen :D

Goed herstel verder!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo It's-Me24,

Dank je wel!

Ik ben geopereerd door Dr. Koopmann van de Bergman Kliniek in Den Haag.

Hij heeft 345 cc dual plane geplaatst. Ik had als cupmaat een 75 aa, niets dus eigenlijk. Mijn kliniekbh nu is 75d.

Mijn borsten zijn nog wel gezwollen dus ik hoop straks op een mooie 75 c uit te komen. Dit had ik ook gevraagd.

Zoals mijn borsten er nu uitzien, ben ik zeker tevreden.

Zijn nog wel hard(ik wist niet dat borsten zo hard konden zijn) maar het is al minder dan vlak na de operatie.

De pijn is me niet mee en niet tegengevallen. Het is toch een behoorlijke operatie. Niet qua tijd maar wel qua impact.

Slapen op mijn rug vind ik wel echt een crime!!

Ik heb wel regelmatige pittige steken op mijn borstbeen en het olifantje op mijn borst is ook nog niet weg maar dat komt vast goed. Bij het rondkijken op dit forum zag ik dat meerdere meiden dit hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je boobs!!!

Een heel goed herstel gewenst..

En mocht je ngo vragen hebben kun je ze gewoon hier stellen, genoeg meiden die antwoord kunnen geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames/meiden,

Ik heb 18 oktober een borstvergroting gehad. 325 cc dual plane, medium profil en had een aa-cupje.

Nu ben ik dus vier weken po en ga steeds meer dingen doen.

Alleen nu heb ik vrij veel last van de zijkant van mijn borsten.

Die zitten als het ware in de weg.

Hebben meer meiden hier last van? Is het gewoon gewenning dat er nu wel wat zit en voorheen niet :55: ?

Of zouden de prothesen te veel naar de zijkant zijn geplaatst?

Heb van mezelf borsten die vrij ver uit elkaar staan en dat is nu na de borstvergroting niet veel anders eigenlijk.

Voor de spiegel vind ik ze mooi op mijn lichaam staan.

Moet wel erbij zeggen dat mijn borsten nog vrij hard aanvoelen. Misschien dat het minder wordt als ze zachter worden?

Of is het toverwoord ook hier weer "geduld"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zijn je borsten al veel gezakt? Want die van mij vond ik in het begin ook erg in men oksel zitten. Maar ben nu nog maar 9 dagen PO en aan de rechterkant heb ik er al veel minder last van. Links zit wel nog meer in men oksel om het zo te zeggen.

Groetjes Fenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

die van mij zitten nog onder mijn kin voor mijn gevoel... maar ook aan de zijkant dus ik denk echt dat het nog steeds dat toverwoord geduld moet zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fenne: Mijn borsten zijn al wel mooi ingezakt. Heb tot gisteren de "martelband" gedragen en die heeft volgens mij wel goed zijn werk gedaan. Nu alleen die zijkanten nog. Hoop echt dat dit snel minder wordt.

@Blondy1985: Ik zie dat jij een weekje na mij bent geopereerd. Kan wel enigszins vergelijken dan qua tijd. Blij om te horen dat ik niet de enige ben. (niet dat ik dat ook voor een ander wens, maar je begrijpt me wel. denk ik).

@ Cindy1985: onder je kin, ha ha. Wel een leuke uitdrukking! Heb dat ook wel gehad maar dat is nu over. Is bij mij ook al 4 weken geleden dan ook. En ja, waarschijnlijk is het toch wat jij zegt, GEDULD!!

Maar dat is niet mijn sterkste kant. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

@ Cindy1985: onder je kin, ha ha. Wel een leuke uitdrukking! Heb dat ook wel gehad maar dat is nu over. Is bij mij ook al 4 weken geleden dan ook. En ja, waarschijnlijk is het toch wat jij zegt, GEDULD!!

Maar dat is niet mijn sterkste kant. :(

ja geduld is ook niet mijn sterkste punt, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld en vind ze nog steeds in de weg zitten aan de buitenkant als ik armbewegingen maak. En logisch want voorheen zat er niks! Ik denk wennen en geduld, als ze zachter zijn is t vast minder opvallend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij een kwestie van wennen, ik maakte me daar eerst ook zorgen over, of dat wel normaal was.

Ik moest in t begin erg wennen aan m'n borsten die "overal" leken te zitten, zo mepte ik regelmatig tegen m'n borst aan omdat er voorheen niets zat.

Je hoofd moet er gewoon nog aan wennen, t komt vanzelf goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot gedeelte is inderdaad wennen en ik merk nu de zwelling weg is en ze zachter worden ze voor mijn gevoel ook veel minder naar de zijkant zitten. Wel merk ik met slapen op mijn zij dat ze aan de zijkant nog wel eens in de weg zitten, op het punt waar ik voorheen mijn arm dan neerlag. Ik moet mijn arm iets lagen of hoger leggen nu, maar ook dat is gewoon wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

je hebt al vrij veel antwoorden gehad waar ik zelf ook dezelfde reactie zou geven

geduld en gewenning idd

ik ben 22 okt geopereerd dual plane 295 en merk zelf idd als ik meer doe dat het ofwel bovenop binnenkant wat begint te trekken of echt buiten zijkant is echt de spier denk ik

er staat niet voor niets 6 weken voor en ik denk dat we er dan nog niet helemaal zijn haha

maar komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je eigenlijk zou kunnen proberen is het volgende:

Je kan in het midden als het goed is, je borstbeen goed voelen. Als je steeds verder naar de zijkant voelt zit er op een gegeven moment de overgang van je borstbeen naar de ribben. Als de binnen aanzet van je borsten daar ver vanaf zit dan zijn ze te ver uit elkaar geplaatst.

https://www.google.nl/search?q=sternum+musculus+pectoralis+major&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=316KUpbaFoyThgel24BI&ved=0CDEQsAQ&biw=1360&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=iWOwXkhPcGsAGM%3A%3BTOJY-JY-v8o87M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.myhousecallmd.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F01%252FPectoral-Anatomy1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.myhousecallmd.com%252Fpectoral-tears-not-a-sexy-sports-injury%252F%3B394%3B355

zoals op deze afbeelding te zien is, is de grote borstspier (m. pectoralis major) aan het borstbeen (sternum) gehecht. Maar bij iedereen is de breedte van het borstbeen verschillend, daardoor kunnen de borsten niet altijd heel dicht bij elkaar geplaatst worden.

Het is in ieder geval een manier om het te controleren, als het voor jou gevoel allemaal in orde is dan zal het wel gewoon een kwestie van wennen zijn ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.