Ga naar inhoud

Help! Enkele vragen!


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Mijn naam is Natasja en ik denk al meer dan 10 jaar na om mijn borsten te verkleinen/liften. Ik heb nooit stevige borsten gehad, ik ben 26jaar en ik heb de borsten van een oma... Slap, geen volume... Enkel in een bh zien ze er deftig uit... Ik heb schouderpijnen, nekpijnen, rugklachten, diepe groeven in mijn schouders van de bandjes....

Ik heb gisteren de 1ste stap gezet, een afspraak bij Dr De Kerpel in Eeklo. Zeer aangename dokter, ik voelde mij goed en op me gemak bij hem. Hij gaf me veel info, ook over de kostprijs, wat ik heel goed vind! De vraag voor goedkeuring aan de adviserende geneesheer heb ik gisteren onmiddelijk binnengebracht bij mijn ziekenfonds. Héél opgewonden en spannend dus!!

Maar... Door de (postitieve) zenuwen en opgewondenheid ben ik een paar dingen vergeten vragen... Ik heb namelijk nog geen kinderen,wel een kinderwens, maar dat is nog niet voor binnenkort, ik ben namelijk nog vrijgezel. 2de probleem, ik ben bezig met afvallen en er moet nog zeker 25kg af....

Kan dit problemen geven???? Ik moet wel zeggen, mijn "kleinste" cup is altijd een D-cup geweest... Op mijn zwaarste had ik een F-cup. Mijn coach zei ook dat mijn borsten wss niet meer mee zullen afvallen, ik ben namelijk al meer dan 10 kg afgevallen...

Heeft er iemand raad of iemand die me kan geruststellen???

Ik wil dit echt héél graag laten doen....

Groetjes

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja,

Welkom op het forum!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt thuis ben in borstverkleiningen.

Ik zou zelf zeggen dat als je nog 25 kg wil afvallen dit nog wel invloed zou kunnen hebben op je borsten.

Er zullen vast meiden komen in dit topic die ervaring hebben met een borstverkleining.

Je kunt evt ook de zoekbalk hier rechts boven gebruiken. Mocht je hem niet kunnen zien, dan zou je even je thema hier onder op de pagina kunnen aanpassen in bijvoorbeeld unlimitid.

Veel forum en lees plezier.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1Probleem, ik heb mijn goedkeuring al aangevraagt en dit is dus maar 3-6 mnd geldig :-/

Maar zoals ik in mijn verhaal zei, mijn kleinste maat is al altijd, ook van mijn pubertijd, een D-cup geweest... Mijn zus, moeder, grootmoeder,... hebben ook allemaal een grote boezem maar mijn kleinste is steeds een D-cup geweest en toen ik nog 25kg lichter was, was dit ook het geval...

Ik heb al zitten denken om nog eens te bellen naar de pc maar durf gelijk niet :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet veel verstand van bvk of lifting.

Maar het lijkt mij dat eerst afvallen verstandig is. Ook de plaatsing en soort prothese hangt daar van af denk ik. Omdat ze dus ook kijken naar hoeveel weefsel+dikte van je huid je van jezelf hebt, dit doen ze om te voorkomen dat je randen gaat zien van je implantaat.

Het lijkt mij dat dat dus in ieder geval verandert als je nog zoveel afvalt. Ook de ''hoeveelheid'' vel/huid die je overhoudt nadat je bent afgevallen is van belang, want hoeveel cc moet er dan in om die huid weer op te vullen? Dat kan nu nog niet bekijken omdat er nog heel wat vulling uitgaat bij het afvallen..

Hoe je borsten veranderen met het krijgen van kinderen verschilt volgens mij ook per persoon, maar hier wordt wel meer overgeschreven, misschien kan je er iets over vinden met de zoekbalk opt forum?

Volgens mij raden ze wel aan om in ieder geval het 1e jaar na de operatie niet zwanger te raken..

Verder kan ik je niet echt helpen.. Ik zou misschien nog meer consulten plannen bij verschillende pc's, en kijken wat je huisarts ervan zegt ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou het gewoon ff met je pc overleggen en kijken wat zijn/haar advies is hierin.. Ik kan me voorstellen dat 25 kg wel invloed zal hebben op je borsten, plus dat je na je operatie niet streng kan gaan lijnen omdat je lichaam goed moet herstellen en dan juist veel voedingsstoffen nodig heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.