Ga naar inhoud

09/02 en mei 2010 terug voor wisselbespreking


Aanbevolen berichten

ik denk ik open hier ook een topic,omdat ik voor een wissel ga.

me consult staat nu op 25maart,praten over hoe en wat rondom me wissel.

vind het best spannend allemaal weer opnieuw.

en baal aan de ene kant ook best enorm,had het maar in 1x goed geweest denk ik steeds.

maar goed,dat is helaas niet zo,en dat is gewoon jammer,klinkt beetje nuchter,maar zo denk ik er niet over,maar wat moet je anders....?

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

booby,ik vind ze tegenvallen tegenover wat het eigenlijk zou worden.

en er komt ook bij dat ik het gevoel erbij,niet fijn vind

het voelt alsof ze soortje in een viesje hangen

ja klinkt weer beetje gek,maar dat dual plane ervaar ik heel anders dan verwacht,ik ga even nadenken hoe ik dat hier kan verwoorden :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi lieverd

Gaat wel al snel plaats vinden super

Als je ze te klein vindt moet je doen wat je moet doen

ik kijk uit na je vorderingen na je wissel toe

en hopen dat het dit keer het gewenste resultaat wordt pak maar groter dan je eigelijk wilt

dan kan het je teminsten niet tegen vallen :101:

op naar de second time of bigger boobs :101:

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Selina,

ja nou snel?hihihi

heb pas net me consult de 25ste maart,en dan is de vraag nog waneer ik geopereert ga worden,waneer komt het hun uit,en komt het mij dan ook uit?zit met me gezin en de geplande vakantie enzo ook.

maar ben al wel erg benieuwd wat er uit gaat rollen,uit me consult dan.

had het liever in 1x in orde gehad,maar helaas

vind het allemaal een duur grapje worden.

greetzzz knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Moontje,das wel weer heel spannend hey,ja en idd duur grapje,daar zit ik nu ook al aan te denken als Ik zou gaan voor die wissel,en ja dual plane ben ik ook nie echt happy mee,aan ene kant denk ik wel mja ze zitten mooi stevig ingepakt en ze gaan nu niet zo snel hangen in de loop der jaren.Maar aan de andere kant denk ik weer: ja voor de spier had ik grotere gehad denk ik,en vollere...:blush:

En ze waren wel ff 4000,- en naar een andere kliniek durf ik niet,omdat ik nu weet hoe alles zal verlopen,heb het vertrouwen enzo..

Dus dan gaat dat (mn man) weer € 4000,- kosten,pfff..

En dan de pijn weer herbeleven..allemaal minpunten,brr.

Maar ja je leeft maar 1 keer he,denk ik dan maar....maar ,ik ga dr nog over nadenken hoor,keb nog ff,want ik heb ze nu pas 3 maanden,en eigenlijk zijn ze best mooi,eerst maar de zomer afwachten....maar beetje onzeker wordt ik wel wel van ja.:137:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder,ja ik ben ook kort geholpen nog maar,maar eerder ik onder het mes lig weer,ben ik zeker al maanden verder hoor,ik kies er ook wel zelf voor hoor,om geen jaren te wachten,dat zie ik namelijk niet zitten.

ja die pijn enzo weer he,maar ik heb het ervoor over :blush:

moet gewoon in orde zijn :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 09/02 vanmorgen om 8uur bij me arts geweest,ik kon eerder komen ipv maart.

ik ben blij al geweest te zijn,kan het nu even laten rusten voor mijn gevoel.

het staat nu vast dat ik niet voor de zomervakantie geopereerd word.

dit omdat me arts wil dat ik eerst goed genezen ben en de boel wat rustiger is geworden van binnen.

medisch gezien vind hij het nu onverantwoord.

ik geef hem helemaal gelijk,en ben blij dit nu al gehoord te hebben,en niet pas 25maart,vandaar me afspraak eerder verzet,wou weten hoe of wat.

ik ga me nu richten op me buik,ik ben druk met sporten ook,om te kijken als me buik is afgetraint hoe het met me overig vet zit,want er word tevens een lipo geplant bij me wisseloperatie.

ik ben enorm blij dat ik nu de boel kan laten rusten even in me hoofd,wat betreft de wissel,zat toch enorm in de zenuwen,ook omdat ik toch befestigd wou krijgen of het nog kon voor de vakantie,wel niet,wel niet

maar ik leg me er bij neer,en vind het belangrijk dat me arts naar de zorg kijkt,beter voorkomen dan genezen,het is gewoon te kort op elkaar.

we hebben het ookal beetje over de maten gehad,het gaat ongeveer rond de 600 worden,maar welk profiel en soort gel en prothese,zijn we nog niet uit en kom ik in mei voor terug,zodat ik op vakantie kan en weet wat er komen gaat eind het jaar.

ben blij dat hij achter me staat en me begrijpt,zodat ik vertrouwd bij me eigen arts geholpen kan worden verder.

hierbij laat ik het nu rusten tot mei dit jaar,dan zien we verder.

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 09/02 vanmorgen om 8uur bij me arts geweest,ik kon eerder komen ipv maart.

ik ben blij al geweest te zijn,kan het nu even laten rusten voor mijn gevoel.

het staat nu vast dat ik niet voor de zomervakantie geopereerd word.

dit omdat me arts wil dat ik eerst goed genezen ben en de boel wat rustiger is geworden van binnen.

medisch gezien vind hij het nu onverantwoord.

ik geef hem helemaal gelijk,en ben blij dit nu al gehoord te hebben,en niet pas 25maart,vandaar me afspraak eerder verzet,wou weten hoe of wat.

ik ga me nu richten op me buik,ik ben druk met sporten ook,om te kijken als me buik is afgetraint hoe het met me overig vet zit,want er word tevens een lipo geplant bij me wisseloperatie.

ik ben enorm blij dat ik nu de boel kan laten rusten even in me hoofd,wat betreft de wissel,zat toch enorm in de zenuwen,ook omdat ik toch befestigd wou krijgen of het nog kon voor de vakantie,wel niet,wel niet

maar ik leg me er bij neer,en vind het belangrijk dat me arts naar de zorg kijkt,beter voorkomen dan genezen,het is gewoon te kort op elkaar.

we hebben het ookal beetje over de maten gehad,het gaat ongeveer rond de 600 worden,maar welk profiel en soort gel en prothese,zijn we nog niet uit en kom ik in mei voor terug,zodat ik op vakantie kan en weet wat er komen gaat eind het jaar.

ben blij dat hij achter me staat en me begrijpt,zodat ik vertrouwd bij me eigen arts geholpen kan worden verder.

hierbij laat ik het nu rusten tot mei dit jaar,dan zien we verder.

greetzzzz moontje

heey moontje,

goed van je dat je nu al terug bent geweest !

nu weet je waaraan en waaraf !

maar jeejtje, rond de 600 cc..

dat lijkt me nogal wat hoor :D

kom ik aan met mijn 240 cc hahaha.

ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet..

kwa lichaam enzo..

zie mezelf nou toch echt niet met 600 cc rondlopen hoor hahah

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilona,hahaha ja weet je,ik zag me eigen ook nog niet lopen met 375cc

maar kijk,je ziet het amper

ja en 600 klinkt ook enorm,maar ligt ook aan de plaatsing en soort prothese hoe het uitpakt bij iedere natuurlijk,mischien was die 375cc al van mij bij jou te extreem,maar bij mij zie je amper,snap je.

greetzzz moontje

p.s ja was opluchting dat gesprek vanmorgen,wou ff het ijs gebroken hebben :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaaf hey Moontje,ik moet ff weer alles lezen hier,ben net pas online na paar dagen.

Fijn dat je al snel kon komen,ja ik wilde ook meteen as vrijdag,want ik wil ook weten waar ik aan toe ben enzo.

Maar krijg je dus 600CC,das wat ik ook zon beetje zou willen,maar ja das nog te bezien allemaal,ik vrees dat ik t met mn 500CC moet doen..mellow.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Fijn om te lezen dat je al bent geweest bij je arts. Geeft een stukje rust voor je. Gaaf dat hij je wens respeteerd dat je groter wilt en dit ook kostenloos voor je wil gaan veranderen. Het is geen goedkope ingreep en er zijn veel artsen die daar niet aan zouden willen... Waarshijnlijk moet je dan wel de nieuwe protheses en de eventuele narosekosten betalen? Dan ook nog voor je lipo. Gaaf! Probeer idd zoveel mogelijk weg te trainen en op je eten te letten, helpt uiteraard ook enorm. Vwb het grotere formaat, klopt het wat je zegt; bij iedereen valt het anders, maar ik ben er wel achter, dat je met de bestaande prothese-maten eigenlijk nooit echt (te) grote borsten kunt krijgen wanneer je zelf met weinig begint. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet groot kunnen worden, echter zeggen die maten ook niet alles... IK heb met 340cc een volle D-cup gehad, met 450cc een volle E-cup en met 800cc een volle F/G-cup. Valt allemaal wel mee wanneer je mijn lijf ontbloot ziet en toch zit er eht 800cc in. Komt vast goed met jou.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pat,

klopt had ik je toch al is eerder geschreven?

ik vind,ik dan he,dat je idd met prothesen niet echt te grote borsten kunt krijgen,ben ook nog niet 1iemand tegen gekomen waarvan ik schrik en dacht,jeetje wat een grote aparaten hangen daar.

ff niet over amerika he,puur hier in nederland.

bij de ene valt het nu eenmaal wel wat groter uit als de ander,maar goed,we zijn niet allen hetzelfde idd.

bij iemand anders zou bijvoorbeeld de 375cc al enorm ogen,nou je ziet het,bij mij dus niet helaas,en die 600cc zal ook nog meevallen.

het is nu ook hoe je het bekijkt he.

de ene vind al gauw iets groot,terwijl de ander zoiets heeft van huh vind je dat groot?

klinken doet het wel iets veel,maar dat kotm volgens mijn,omdat het niet echt dagelijks voorkomt,meeste wat er geplaatst word is toch tussen de 400of 500 en als je er dan boven komt,vind men het al gauw groot.

ik ben zeer zeker blij dat ik al eerder kon komen,zat gewoon te veel in de zenuwen en dat vond me arts niet nodig dus vandaar gelijk ernaartoe geweest.

ja me lipo komt er dan ook aan ja,en ja,dat eten he,durf nog wel eens niet erop te letten :blush::blush:

maar dat komt wel goed,is nog geen najaar he :rolleyes:

thanks voor je bericht Pat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moon, ik was weer ff terug aan het lezen, het gaat jou dus puur om de grootte, of wil je ook af van dual plane? welke cup had je voor de bv, en wat is er nu na 3 maanden van over?

ik zal voor de volledigheid ook nog maar s ff je andere topic lezen, weet nog wel dat het geen vrolijke story was, maar niet meer alle ins en outs

hou je taai wijffie!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat,

ja het gaat grotendeels om de grootte,maar het ingepakte stugge gevoel van dual plane,vind ik werkelijk ook niks hoor.

heb zelfs spijt van me keus dual plane die toen gemaakt is,en dat zeg ik niet snel,dat ik spijt heb.

het totaalpakketje is dus nu dat er veranderd,de grootte,de plaatsing en daardoor meer bewegelijkheid en decolete word gemaakt,hopenlijk.

mis namelijk ook wel iets van bolling,niet zozeer aan de bovenkant,meer van onder

had hiervoor 75-80A

heb nu na 3mnd po 80C

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook bolling aan de onderkant, het is nu vanaf borstplooi tot tepel vlak, af en toe vraag ik me weleens af of zo'n band die jij hebt gedragen, niet iets voor mij zou zijn....

het gekke is dat ik in jouw andere topic in een paar dagen die verandering lijk te lezen. je kijkt eerst uit naar een afspraak 14 januari met de pc, maar je bent nog wel tevreden, en een paar dagen na de afspraak bericht je over de wissel, die je op die afspraak al besproken hebt. zo te lezen ben jij maar een hele korte tijd tevreden geweest.

ik vind het allemaal wel herkenbaar om terug te lezen na mijn eigen operatie, maar pfff het moet wel een keer klaar en over zijn met alle pijntjes en teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat,tuurlijk ben ik wel met moemnten tevreden geweest.

je voelt je zelf op den duur een zeikerd en je wilt het anders gaan zien,dus je probeerd de pluspunten naar boven te halen,maar met de loop van de tijd merk je dan toch dat het niet werkt,dat je de boel aan het ontlopen ben.

en dan krijg je ook nog is befestiging van je arts,ja dan ist helemaal gebeurd met de ergenis en teleurstelling,dan weet je dus dat het ook echt zo is,en dat je het niet anders kan en wil zien.

de boel proberen te sussen en denken dat het wel goedkomt,dat deed ik steeds.nu niet meer,de hoop is weg,want heb niet voor me zelf bevestiging,maar ook nog is gekregen,

hoop dat je me een beetje snapt.

ik het begin na de operatie dacht ik steeds,geef het tijd,komt wel goed,ik zeur maar wat omdat ik ongeduldig ben.nou van alles wat ik toen dacht,is het voor mij bevestigd dat het gewoon klopte.

dan maar een zeur,helaas

knuff moontje

jij hebt ook echt ff de tijd nodig te oordelen kaat,en dat zeg ik niet om je gerust te stellen,maar om jezelf niet gek te maken op dden duur,ik heb ook tijden gehad dat ik wel 40x per dag in de spiegel naar me borsten keek,en maar hopen dat ze al veranderd waren,en je word op den duur knetter ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje

dat begrijp ik wel helemaal. ik had zaterdag ook het voornemen om dan maar ff weg te blijven hiero, altijd maar dat geklaag en ontevredenheid, daar wordt ook verder niemand vrolijk van, ik wil ook zo graag een ander geluid laten horen. maar ik heb itt jou de bv nog maar net achter de rug, dus hoop is er bij mij wel. pluspuntje van vandaag is dat er een bolling bovenuit mijn 'oude' bikini is, en ander pluspunt is dat ik die bolling echt meer dan groot genoeg vind, ik weet dat het gaat slinken dus dat komt goed.

het vervelende van deze periode direct na de bv is dat je gewoon niet veel om handen hebt, en ook niet kunt hebben. je mag dit niet en dat niet, dus de tijd gaat ook gewoon niet erg vlot voorbij, de kans dat je dan gaat navelstaren, of liever borstenstaren in de spiegel is groot, ik heb nu juist geen zin om veel in de spiegel te kijken omdat ik er toch niet veel van verwacht van dag tot dag. ik kijk nu wel iets liever naar beneden, die bollinkjes daar zien er nu prima uit!

ik snap dus dat je vanuit jouw eigen ervaring het moeilijk vind om iemand anders hoop te geven, maar feit is dat ik er nog wel iets anders voorsta dan jij, in die zin is het geen valse hoop voor mij. maar ik vind het in dit stadium ook alleen maar goed dat mensen gewoon mijn gevoel bevestigen in plaats van te zeggen dat het wel mooi is (gelukkig heeft nog niemand dit gedaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat,

zie je bericht nu pas :blush:

ja goed,ik heb juist wel idee dat ik andere goede moed kan geven,hoe vaak komt het niet voor dat het juist wel goed komt,vaker dan dat je niet tevreden bent.

dus ik ben er gewoon 1van.

ja erg is dat he,dan ben je al iets geschrokken van resultaat vlak na je operatie,maar omdat je dan niets kan doen,en de dagen langer lijken te duren,ga je er meer opletten lijkt het wel.

waneer kan je weer terug op nacontrole?

hoe ist met je deukje?

word het al minder en of kleiner,en verschuift hij,of zit het op zelfde plek altijd nog?

over de band,ja mischien heeft het wel zin die tijdje te dragen,maar dat zou ik eerst wel even overleggen met je arts hoor,want weet niet of het kan en nodig is met voor de spier plaatsing,ik had natuurlijk dual plane,en de spier drukt ze omhoog,vandaar de band bij mij,maar hoe het precies zit met voor de spier plaatsing met zo een band,zou ik navragen,bel of mail even mischien?

tot spreeks,knuff moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Had nog niet eens gerageerd op jouw topic :11:

Jammer dat het resultaat niet is zoals je dat graag wilt.

Wel spannend hoor om dan weer een operatie te ondergaan en het herstel én natuurlijk met een beter(groter) resultaat. Je hebt intussen al heel wat kennis opgedaan en ervaring en dan sta je er zo'n 2e keer toch anders in. Nu weet je wel wat je kunt verwachten. Maar leuk is anders.....Want het herstel gaat niet zo snel/gemakkelijk.

En dan rond de 600CC, klinkt echt heel wat! Maar dat is wat iedereen al zegt; dat pakt bij iedere vrouw weer anders uit. Ik hoop echt dat dat het gewenste resultaat zal geven.

Las dat jij bij het slapen ook nog last hebt(als je je omdraaide). Ik slaap gewoon nog steeds met sportbh. Dat zit lekker strak en dus prettig.

Oja, zag dat jij 25 maart het gesprek hebt. Ik heb dan mijn eindcontrole. Voor beiden een spannende dag dus!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

me consult van 25 maart had ik dus vervroegt,heb het topic ook toen al gelijk aangepast :1:

voor jou wel spannende dag Fjo.

en die 600cc klinkt behoorlijk idd,maar 375cc is ook al redelijk wat natuurlijk,maar je ziet het toch niet bij me,dat het eruit springt ofzo.

denk dat die 600cc me meer efect geeft wat ik wens,en is vergelijkbaar als iemand met 400cc,jammer dat mijn 375cc verdrinkt.

had het ook zeker niet aan zien komen,vandaar dat me teleurstelling ook erg groot is :(

gelukkig heb ik het doorzettingsvermogen en het geld ook om voor wissel te gaan,maar had het liever niet nodig gehad,best dure boobs op deze manier alles opgetelt samen.

sucses 25maart Fjo :116:

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.