Ga naar inhoud

Iemand ervaring ,


Ss-

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, even een vraagje.

Ik ben op consult geweest bij de ats kliniek en die man raadde mij een

"Kleine lift aan" en silliconen. Operatie via de tepel, silliconen, 2 uur lang, 5200 euro.

Ik heb gehoord dat hij dit vaker doet en das niet erg maar

Ik denk er toch over ook even ergens anders op consult te gaan

Mijn borsten zijn gewone kleine maar schommeling tussen a en b maar is blijkbaar is stadium 5 blijven hangen

Zodat onder de tepel te weinig bolling zit zeg maar. Niet extreem ofzo in mij ogen maar ze staan wel wat puntig en beetje naar beneden (boven meer volume) hij zegt dat t met gewoon een ronde sillicoon heel lelijk word dat je dan een "tuutje" dus een sillicoon met alsnog mn eigen borst erover dus een grotere punt. Vandaar dat hij die minilift wil doen. Ik wil trouwens naar een grote volle c kleine D (heb nog geen kinderen zou ik wel graag willen over jaar of 2,3

Nu heb ik 2 vraagjes, 1

Heeft iemand ongeveer t zelfde en wel gewoon ronde silliconen gedaan ?

2. Zijn er slechte ervaringen over accz of Diana gabriels? Daar zit ik aan te denken namelijk!

Ps weer nog niet helemaal hoe de site werkt en kijk ook op mn tel Vandaar.

advies kunnnen geven! Liefs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Welkom op het forum!

De Ats kliniek zegt mij niks. Of je die lift nodig heb daar kan ik weinig over zeggen. Het is wel aan te raden om meerdere consulten te doen en adviezen van andere pc's te horen.

Ik heb zelf ook ronde protheses en hangborsten, maar had wel wat vulling onder in.

Accz en Diana gabriels komen hier regelmatig voor. Diana gabriels is een soort tussen persoon en niet de pc. Ze werkt samen met verschillende pc's. Ik zou als ik jou was even gaan zoeken via de zoekbalk hier rechts boven, dan kom je veel info en ervaringen tegen.

Het forum heb je zo door hoe dat werkt hoor. Als je vragen heb dan horen wij dit graag.

Succes en heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaringen met liften enzo .zijn anatomische prothes niet wat voor je, die vullen ook de bovenkant. Ik ben trouwens ook eerst op consult geweest bij accz. Erna bij boerhaave bij dr van der weij. Stukken beter. Ik las teveel rotte verhalen over accz dus durfde het niet aan. Ik ben blij dat ik dus ook nog ergens anders een consult heb gehad. Dus dat is sowieso wel aan te raden. Suc6 met je zoektocht en ben benieuwd wat het gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo !

Nou ik ben gisteren bij het accz op consult geweest ik had daar zon fijn gevoel bij! Inderdaad deetje ze hebben bij anatomisch 375 cc aangeraden. Eerste paar maanden kan t zijn dat ik nog een "tuutje" heb omdat ik een beetje een tubelaire borst heb maar ze zeggen dat dat waarschijnlijk ronder trekt. Wat denken jullie?

Wat voor verhalen had je dan over het accz? Ik heb niks negatiefs kunnen vinden!

Enige vraag nu nog is of ik silimed neem of cereform. Ik denk cereform die bestaat namelijk langer. Iemand nog tips? Maak me wel een beetje zorgen over dat tuutje.. Haha. Liefs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je maar even bij al mijn berichten kijken.daar zijn een aantal dames die geen goede ervaringen hebben bij accz. Plus dr van onselen heeft een berisping gehad. Ik vond het consult ook prima. Maar wist toen nog niet beter. Ik ben in ieder geval erg blij met een 2e consult bij dr van der weij boerhaave. Ik ben gisteren geopereerd. Advies is om toch voor de zekerheid even nog ergens anders een consult te doen voordat je spijt gaat krijgen.suc6 in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou ook bij Straten gaan, goede pc is dat :) vind ik dan haha. Van Onselen inderdaar hele slechte verhalen over gehoord, en de nazorg schijnt daar ook niet helemaal vlekkeloos te lopen.. Succes met de zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je je toch nog zorgen maakt kun je ook nog ergens anders een consult inplannen.. Of meerdere consulten dan ben je in ieder geval goed voorgelicht..

Ik wordt zelf donderdag geholpen door dr. Nio.. Ik heb de consulten als zeer prettig ervaren.. Hij is tijdens het consult erg relaxt, maar wel eerlijk over de mogelijkheden wat je wil bereiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas geopereerd bij ACCZ door Dr. van Onselen en ik ben heel tevreden :2: (tot nu toe)

Morgen ga ik voor de 1e keer terug en gaan de hechtingen eruit. Ik schrok ook van al die negatieve verhalen, maar mijn gevoel was goed bij het consult en dat is voor mij doorslaggevend geweest!! (ik ben bij meerdere klinieken geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.