Ga naar inhoud

PrettyBoobz stelt zich voor


PrettyBoobz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben PrettyBoobz en heb 2 jaar geleden een bv en een bwc ondergaan in het Vlietland ziekenhuis in Schiedam. Het genezings proces is snel en zonder echte complicaties verlopen.

De bwc heb ik laten doen omdat ik na 2 zwangerschappen heel veel vel over had en mijn spieren dusdanig uitgerekt waren dat er niet tegenop te trainen was!

Zo was er ook van mijn kleine D weinig over! 2 lege zakjes. Dus na een hoop zoekwerk ben ik bij dr. De blecourt in het vlietland uitgekomen!

Ik heb ronde eurosiliconen deels achter de spier 325cc daarmee heb ik een volle E/F 😃😃😃 en het zier we heel natuurlijk uit!

Dat was mijn verhaal voor zover! Wil je meer weten? Vraag het me gerust!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt coor je welkom!

Nou, ik heb op dit moment nogal 'last' van mijn linkerborst... Voor mijn borstvergroting had ik best wel last van mastopatisch weefsel (zie Google) vooral rond mijn periode... Maar sinds m'n bv bijna geen last meer van gehad maar toen ik vorige weej in bed lag kreeg ik ineens erge steken in mijn linkerborst maar nu is mijn borst nog steeds pijnlijk en zelfs een beetje gezwollen dus ik hoop hier een beetje duidelijk te vinden!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Veel leesplezier.. en je bent hier wel aan het juiste adres voor info!!

Hoop dat je kan vinden waar je op zoek naar bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi misspoes

Ik ben heel tevreden over dr de blecourt hij kijkt ook echt naar je lichaam en bouw en wat het mooiste bij je past... Die van mij zien er echt heel natuurlijk uit! Heb nog nooit de vraag gehad van iemand of ze "echt" zijn... Ik zal ff kijken of ik wat foto's kan vinden en anders maak ik even een foto

Maar spannend hoor! 13-12 ga je ook naar het vlietland ziekenhuis? Of naar de kliniek?

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi misspoes

Ik ben heel tevreden over dr de blecourt hij kijkt ook echt naar je lichaam en bouw en wat het mooiste bij je past... Die van mij zien er echt heel natuurlijk uit! Heb nog nooit de vraag gehad van iemand of ze "echt" zijn... Ik zal ff kijken of ik wat foto's kan vinden en anders maak ik even een foto

Maar spannend hoor! 13-12 ga je ook naar het vlietland ziekenhuis? Of naar de kliniek?

Groetjs

Ik ga naar het Vlietland ziekenhuis. Nog 6,5 week geduld hebben ;-) Dr de Blecourt geeft aan dat ik 325cc /350cc ga krijgen en daar ruim 2 cupmaten groter door krijg. Ik heb ook wel vertrouwen in hem. Heb jij drains gekregen trouwens? En welke sportbh had jij ? Aangezien je die zelf mee moet nemen naar het ziekenhuis. Vind het zo lastig om vooraf een maat te passen/kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.