Ga naar inhoud

Ik zal me even voorstellen


Ann82

Aanbevolen berichten

Hoi, ik kijk hier nu een week mee en zal me eens netjes voorstellen. Ik ben dus ann82, 31 jaar en huismama. Ik heb een dochter van bijna 3,5 en een zoon van 19 maand. Na de bevalling van mijn zoon 19 maand terug zie ik er nog steeds 6 maand zwanger uit, ik ben voor een paar week terug naar het ziekenhuis geweest om te kijken of een buikwandcorrectie me van deze vreselijke buik af kan helpen. Gelukkig is dat het geval :). Toen ik weer thuis was van het gesprek in het heb ik besloten toch ook voor een borstvergroting te gaan, kan net zo goed in 1 keer dan ben je er vanaf. Vanaf mijn 18de durf ik niet meer te zwemmen omdat ik me vreselijk schaam voor m'n kleine borsten. Welke maat ze precies zijn weet ik niet want ik durf ze uit schaamte ook niet op te laten meten. Ik gok op 75A. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak in het ziekenhuis voor een borstvergroting. Ik ben 1.80 lang en moet nog iets afvallen voor de buikwandcorrectie ( dan moet ik opjut gewicht zijn waar ik me goed bij voel dat zal ongeveer 68 kilo zijn. Ik wil graag uitkomen op een volle C. Maar hoe en wat verder daar ben ik nog niet helemaal uit dus ik hoop hier wat info te kunnen vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna,

Welkom op het forum!

Er is hier genoeg info te vinden en als je vragen heb dan kun je ze natuurlijk altijd stellen.

We hebben hier rechts boven ook een zoekbalk waar je natuurlijk ook gebruik van kan maken ;)

x Esmiralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Anna,

Welkom op het forum.. Je zit hier in ieder geval goed om informatie op te doen!!

Veel leesplezier!!

En mocht je nog vragen hebben kun je ze natuurlijk altijd in je topic stellen, zijn genoeg meiden hier die vast antwoord kunnen geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was benieuwd of iemand ook ervaring heeft met een bv in het Martini ziekenhuis in Groningen? Ik heb volgende week een afspraak met dhr Kemler en ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Omdat ik ook een buikwandcorrectie krijg met diastase behandeling is het martini eigenlijk qua kosten de enige mogelijkheid voor mij. Bij bv bergman moet je alles los betalen dan kom uit op bijna € 10.000 en dat vind ik wel erg veel. In het martini is het rond de € 7500,- ( wat ook veel is! ) dat is best wel een verschil. Maar ik heb helaas nog niet veel gelezen over ervaringen met bv in het martini. Iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heb je de zoekbalk rechtsboven in je scherm al gevonden? mocht je de zoekbalk niet zien zul je linksonder in je pagina je thema ff moeten wijzigen in unlimited..

Ik persoonlijk ben nog niet heel veel tegen gekomen hier op het forum over het Martini ziekenhuis!!

Succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de zoekbalk rechtsboven in je scherm al gevonden? mocht je de zoekbalk niet zien zul je linksonder in je pagina je thema ff moeten wijzigen in unlimited..

Ik persoonlijk ben nog niet heel veel tegen gekomen hier op het forum over het Martini ziekenhuis!!

Succes met je zoektocht

De zoekbalk had ik inderdaad nog niet. Heb hem veranderd. Bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De zoekbalk had ik inderdaad nog niet. Heb hem veranderd. Bedankt :)

Altijd makkelijk mocht je info zoeken over een bepaalde kliniek, ziekenhuis of chirurg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast cindytje1985

Ik kom uit groningen, ma nooit wat over gehoord ook hier opt forum niet

Er wordt niet veel over gepost, maar is zeker wel bekend hier op de site.. Met de zoekbalk kunnen de verslagen gevonden worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij wel eens wat voorbij zien komen, maar kan er niks over zeggen.

Inderdaad de zoekbalk gebruiken misschien kom je nog wat tegen. Het zijn inderdaad flinke bedragen zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.