Ga naar inhoud

Maat van prothese en rimpelvorming


Aanbevolen berichten

hello everybody,

Tijdens mijn consult met Dr Straten gaf hij aan dat ik kans had op rimpelvorming omdat ik vrij slank ben, 70A/AA heb en 400 CC van Mentor krijg. Ik dacht in eerste instantie, achja whatever zolang ik maar mooie en grote borsten krijg. Na een aantal dagen hier op het forum te hebben rondgekeken en gelezen, begrijp ik dat je niet zo blij word van rimpelvorming. Alhoewel ik me er nog niet zoveel bij kan voorstellen wat het nou echt inhoud :(

Nou heb ik hier en daar wat gelezen op dit forum en begin ik eigenlijk steeds meer vragen te krijgen. Zo is de prothese die ik krijg 12.3 cm met een projectie van 5.1 terwijl mijn borst maar 11.5 is (geloof ik - iets rond de 11 in ieder geval). Klopt dit dan wel? Las ergens dat je eigen borst een centimeter groter moest zijn als de diameter van de prothese???

Help!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Mijn pc vertelde me toch ook dat de prothese smaller moet zijn dan je eigen borst..

Mijn borst is 11cm breed en ik krijg een prothese van 10,5cm..

Ik heb gehoord dat je altijd een beetje rimpels kunt hebben als je voorover hangt maar ik weet niet of het dit is wat je pc bedoelde.

Groetjes Fenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

De theorie is idd dat er ongeveer een cm verschil is (prothese < borst). Ik heb de indruk dat het niet altijd gebeurt; weet ook niet in welke gevallen het toch gewoon een fraaie borst oplevert.

Ik heb ook rimpels (daar waar de spier de prothese niet bedekt). Die voel ik aan de zijkant, maar zie ze niet. Ook als ik helemaal voorover buk, ontstaan er soort rimpels/groeven onderaan de borst. Die voel en zie ik wel.

Misschien nog een keer op gesprek gaan bij Straten?

Gr. Moeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, wat word ik hier onzeker van. Wil echt geen lelijke borsten eraan overhouden, maar wil ze zeker ook niet te klein hebben! Ik heb de kliniek vannacht al gemaild, omdat ik er best wel mee zit. Ik wacht even de reactie af en dan kan ik misschien nog een gesprek krijgen met Straten.

Ik ben zo enthousiast geweest dat ik direct een operatie afspraak heb ingepland, aangezien ik dit al jaren wil. Maar heb me verder niet echt verdiept in dit soort zaken.

:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het erg meevallen , heb zelf vrij veel cc gekregen van de pc .

Heb het alleen als ik buk en geen bh draag je ziet het niet .

Maar zag het wel bij een collega danseres van me , maatje groter en zag ze duidelijk zitten.

Alleen en dat zal ik der ook wel een x vragen heb ik het idee dat zij haar herstel niet goed heeft gedaan en te snel aan het werk is gegaan .

Ik heb zelf echt 8 weken niet gedanst (buh was lastig) maar mn borsten zien er wel geweldig uit!

en heb lang die rimpels er niet in zoals mn collegatje .

Zou toch eens vragen of het er ook niet aan ligt of je je lichaam voldoende rust heb gegeven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het erg meevallen , heb zelf vrij veel cc gekregen van de pc .

Heb het alleen als ik buk en geen bh draag je ziet het niet .

Maar zag het wel bij een collega danseres van me , maatje groter en zag ze duidelijk zitten.

Alleen en dat zal ik der ook wel een x vragen heb ik het idee dat zij haar herstel niet goed heeft gedaan en te snel aan het werk is gegaan .

Ik heb zelf echt 8 weken niet gedanst (buh was lastig) maar mn borsten zien er wel geweldig uit!

en heb lang die rimpels er niet in zoals mn collegatje .

Zou toch eens vragen of het er ook niet aan ligt of je je lichaam voldoende rust heb gegeven .

Bedankt voor je reactie!

Ik krijg nu high profile protheses, maar na wat onderzoek te hebben gedaan is het misschien toch verstandig om ultra high protheses te nemen, zodat ik toch nog het effect krijg wat ik wil aangezien ik best smal ben? Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van: Dr Straten zal vast wel weten waar hij het over heeft en wat wel en niet kan en wat mooi zal worden.

Maar trouwens, je geeft aan dat je ze ziet zitten bij je collega. Wat zie je dan precies zitten? Wat moet ik me erbij voorstellen want heb echt geen flauw idee hoe zoiets er uit ziet? Ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je booooobs! Hoop dat ik dat ook wordt.

Misschien is het ook gewoon de onzekerheid en twijfel die toeslaat omdat het binnenkort echt gaat gebeuren. Ik zie hier en daar ook wel eens wat borsten voorbij komen welke niet helemaal goed zijn gelukt, daar zou je maar 1 van zijn :( pfffffffff desperate

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat betreft proteses heb ik helaas geen verstand van best boobie wel mischien kun je haar vragen.

Ik zie ze bij mn colega echt zitten in het midden.

Maar zou me daar echt niet zo druk over maken.

Zolang je je rust maar neemt .

En je pc zal vast wel goed met je omspringen als ie al erover negint zal did er juist rekening mee houden.

Gaat echt ook bij veel vrouwen prima!

Geen zorgen maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straten plaatst wel vaker bredere protheses, dat geeft vaker een mooier resultaat en hij gaat zeker niet over het maximale heen. Je mag best buiten je eigen borst werken, ik heb ook bredere protheses en ook door Straten geplaatst en ze zijn prachtig! :) Bij mij zijn ze anatomisch (druppelvorm) en dual plane (half achter de spier) geplaatst om rand/-en rimpelvorming te voorkomen en voor het meest natuurlijke resultaat.

Wat betreft wat je zou kunnen zien bij protheses zijn rimpels en randen. Bij een dual plane plaatsing zie je de randen minder goed dan bij een plaatsing voor de spier. Ook bij dual plane zie je geen rimpels (aan de boven kant) omdat er voor de helft een laagje spier overheen zit, dit is bij een plaatsing voor de spier niet dus heb je kans dat je rimpels ziet.

Je kan er ook nog kiezen voor een hoger cohesive (dichtheid, vastheid). Straten werkt met Mentor en dit merk heeft cohesive l, ll en lll. Hoe hoger het cohesive hoe minder kans op rimpels en randen. De borsten worden hierdoor wel steviger en voelen vaster aan, wat ik persoonlijk een voordeel vind.

Een anatomische prothese geeft vaak het natuurlijkste resultaat i.c.m een dual plane plaatsing, maar tegelijker tijd is het ook de vraag of je dit mooi vind en wat er bij je lichaam past.

Hier kun je voorbeelden zien van:

Randen (je ziet de randen boven de borst heel goed, dit is onnatuurlijk want natuurlijke borsten hebben zulke randen niet en deze rand word veroorzaakt vaak door ronde protheses en bij een plaatsing voor de spier als je onvoldoende eigen borstweefsel hebt) https://www.google.nl/search?q=rimpels+protheses&espv=210&es_sm=117&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jJdtUq35BePC0QW4kIGgCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1360&bih=667#es_sm=117&espv=210&q=edges+breast+implants&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=mrPHXoPgWlqFVM%3A%3BXZ6HREzHOWOufM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.torontosurgery.ca%252FToronto-Breast-Augmentation-Enlargement_files%252FBreast-Implants-Toronto-Silicone-SSF540.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.torontosurgery.ca%252FToronto-Breast-Augmentation-Enlargement.html%3B800%3B374

Rimpels https://www.google.nl/search?q=rimpels+protheses&espv=210&es_sm=117&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jJdtUq35BePC0QW4kIGgCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1360&bih=667#es_sm=117&espv=210&q=wrinkles+breast+implants&tbm=isch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Straten geopereerd en heb zelf ook wat bredere protheses gekregen dat dat mijn borsten breed waren :) en ik vind het een heel mooi resultaat. Het is net wat er hierboven al gezegd is: Straten plaatst echt geen implantaten waarvan hij weet dat ze niet gaan passen of een lelijk resultaat geeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel meiden, voor jullie reacties. Dit geeft mij weer een heel goed goed! Een last van mijn schouders! Ik vind het natuurlijk allemaal heel erg spannend en heb al enorme zenuwen. Vraag me af hoe erg dit gaat worden op de dag voor de operatie/op de dag zelf! Hahahaha waarschijnlijk niet te doen!

Ik heb voordat ik jullie berichten las even de kliniek gebeld en gevraagd of ik cohesive I, II of III krijg (en nog wat andere vragen). Ze zei: sowieso cohesive I en dat ik altijd even kon bellen indien ik nog meer vragen had. Misschien even vragen of ik cohesive III kan krijgen, aangezien dit minder randen e.d. kan opleveren? I dont know yet.

Ik ben gewoon met een aantal foto's heen gegaan van borsten die ik mooi vond en toen zei Straten: jij moet definitief ronde protheses hebben aangezien jij deze foto's hebt uitgekozen. Ik heb er weer vertrouwen in!

@pinkboobie, bedankt voor je goede en uitgebreide uitleg en heb je foto's bekeken! Damn girl: THOSE ARE FINE!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee cohesive ll en lll geeft minder rimpelvorming, maar dan voelen de borsten wel stugger aan. Bovendien als je ze dual plane laat plaatsen heb je sowieso geen rimpelvorming. Misschien onder maar dat zie je niet.

Graag gedaan! :) Veel succes en plezier met de beslissingen, het forum en uiteraard straks je nieuwe boobies!

Dank je wel, ben er zelf ook heel blij mee :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.