Ga naar inhoud

Welke cupmaat zal ik krijgen?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

12 november word ik geopereerd door Dr straten. Draag momenteel 70AA/A en krijg 400cc. Ik kreeg het advies om een sportbh te kopen in maat 70C. Echter lees ik vele verhalen hier op het forum van meiden die ook afkomstig zijn van 70A en met 350 cc of meer uitkomen op 70D/E en zelfs een F cup!!

Wat denken jullie??

xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan meer dingen dan alleen de cupmaat en het aantal cc's, ook de breedte van je borst en welke prothese gebruikt wordt. Met welke afmeting en welke projectie (hoeveel het naar voren uitsteekt)....en waar het geplaatst word, op/onder spier. Ik neem aan dat de arts er goede kijk op heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook door Frans Straten geholpen.. Ik heb 340 cc dual plane gekregen, moest sportbh 80 c meenemen.. Nu maandag ben ik 4 wk po en ben echt 1 mt gegroeid, zit nu sportbh 80 d.. Ik had een b cup van mezelf.. Hij zei dat ik uit zou komen op een grote c of d.. Dus hij heeft het goed ingeschat!! En dat is ook wat ik wilde, ben happy..

Groetjes Mir23

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Voor een goede schatting zou ik best_boobie een pb sturen, zij is hier de expert als het gaat om schatten van cupmaten!!

Wat betreft een sportbh zou ik toch echt het advies van je pc opvolgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik ben gewoon een beetje aan het twijfelen nu of het wel groot genoeg zal worden. Wat mij betreft hoeven mn borsten helemaal niet 'a la naturel' te zijn en mag het lekker NEP zijn aangezien ze dat toch ook worden hahaha! :46: Ze worden trouwens dual plane geplaatst

Dr van Straten zei dat er ook niet meer in kon als 400CC en van een Dr van Onselen (ACCZ) hoorde ik dat hij wel 480CC wou plaatsen - Ik heb namelijk aangegeven ZO GROOT MOGELIJK - Moet ik vragen of het niet alsof meer kan? Aan de andere kant ben ik wel bang dat dat niet goed zal gaan aangezien ik nu maar een 70A/AA heb.

Ben wel een beetje opgelucht om te horen dat sportBH's toch vaak wat kleiner gekocht worden als de uiteindelijke BH'S die ik zal dragen..,

@ Cindy - Bedankt voor je tip. Heb BB ook gelijk een berichtje gestuurd,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou toch aan straten vragen om tijdens de operatie dan goed te kijken of er dan toch echt niet meer in kan!! Dus dat hij ook 450 en eventueel 500 cc klaar legt ....

En krijg je dual plane of voor de spier ?

En hoelang en zwaar ben je ?

Ik heb 375cc ook bij Straten, bh maat nu 75 E maar boobs ogen vrij klein. Ben 178 en 72 kilo.

Maar goed ik had ook met mn domme kop gezegd dat ik een grote B, kleine C wou pfffff zo dom (achter af ..)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou toch aan straten vragen om tijdens de operatie dan goed te kijken of er dan toch echt niet meer in kan!! Dus dat hij ook 450 en eventueel 500 cc klaar legt ....

En krijg je dual plane of voor de spier ?

En hoelang en zwaar ben je ?

Ik heb 375cc ook bij Straten, bh maat nu 75 E maar boobs ogen vrij klein. Ben 178 en 72 kilo.

Maar goed ik had ook met mn domme kop gezegd dat ik een grote B, kleine C wou pfffff zo dom (achter af ..)

succes!

Tijdens het gesprek had ik al gezegd zo groot mogelijk.. mompelde hij iets van 375 cc of 380 ofzo en zei hij vervolgens 400 cc zou ook nog net kunnen. Ik krijg het dual plane, want ben 1.74 en weeg 60/61 kg. Ben alleen toch weer bang geworden voor rimpelvorming, maar zie hier genoeg meiden waar niets op aan te merken valt! Hopelijk word het gewoon een mooie 70D ofzo (EN DAT HET OOK ZO OOGT hahahaa)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik vindt het toch zo wonderlijk dat de adviezen zo verschillen.. Want als ik kijk naar mijn voorsituatie: ik ben 1,63m en weeg 53 kilo.. heb nu een cup 70AA en ik krijg 500cc dual plane waarmee ik uit zal komen op een D/E cup..

De ene pc durft ook meer risico te nemen dan de andere pc.. dus ik zou inderdaad zoals mommy D al zegt van te voren vragen of het echt zo groot mogelijk mag zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.