Ga naar inhoud

double bubble ?


Aanbevolen berichten

Hè allemaal! Ik ben 9 sept geopeerd bij dhr van onselen .. Nu is er al sinds 3 weken een dubble bobble te zien " of Hoe je dat ook schrijft" ik heb al fotos gemaild en ze zeggen maar het os niks heeft jaar nodig ! Is dat echt zo ? Dan blijf echt Een jaar ongelukkig ! En het ergste is dat als ik me huid ietsjes optrek is het weg! Iemand tips? Wat moet doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je dit probleem heb. Ik heb van deze pc al meerder meiden voorbij zien komen die dit probleem hadden. Ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar volgens mij gaat dit niet weg door een jaar te wachten. Ik zou dus zelf hier geen genoegen mee nemen.

Als je zoekt op double bubble in de zoekbalk hier rechts boven dan kom je het 1 en ander tegen ook van deze pc.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook aan 1 kant vooral te zien als ik Mijn spier aanspan ik baal er ook echt heel erg van had foto na mijn pc gemaild en die zei het ook ik moet nu 11/11 terug om te laten zien en kijken wat er aan gedaan gaat worden.

Ik ga denk ik vragen of ze voor de spier kunnen maar voel me er ook kut onder je wilt het in 1 X goed hebben dus laat je niet afschepen Mijn pc zei dat een herstel na 6 mnd po kon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.