Ga naar inhoud

Queen-ans : 12 november 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Haha bikini en oksels laten waxen, wat een goed idee! Ik laat mijn oksels en bikinilijn weglaseren maar ben helaas nog niet helemaal klaar met de behandelingen en heb nog steeds wat haartjes die terug groeien. Misschien dat ik ook maar even een brazilian wax laat doen.

Fijn dat alles lekker schoon is, kun je met een gerust gevoel morgen vertrekken van huis. Heel veel succes morgen en ben benieuwd naar je operatieverslag!

X Lynn

Hoi Lynn!

Ik laat zelf ook mijn benen laseren, alleen vind ik het resultaat erg tegenvallen. Ik wou al een tijdje de brazilian wax doen alleen had ik de ballen er simpelweg niet voor! Ik dacht, als ik zo'n BV durf te ondergaan durf ik ook echt wel zon waxje te doen! Viel wel tegen hoor; even een waxje doen! Hahaha maar het resultaat mag er wezen! Ik raad het ook echt aan. Alleen is het zo dat als je lasert, je niet mag harsen/waxen/epileren....helaas...alleen scheren!

Dankjewel voor je reactie en ik zal zodra ik kan mijn verslag typen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Sal en Prinsesje, bedankt voor jullie steun en reacties!

Sal ben jij zelf ook door Straten geopereerd? Ik vertrouw er ook op dat ik in goede handen ben. En eerst was ik erg nerveus en nu kan ik gewoon niet stoppen met glimlachen van blijdschap. Mijn vriend zegt ook continue: wat is er zo grappig? Je bent blij he? Hahaha IM HAPPY AND THEY KNOW IT :D AKA blije kipje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha je zet het wel erg leuk neer!

Maar wel super dat je het gedaan heb.Weet niet of ik het zou durven hihi Kan me heel goed voorstelen dat je je toch wat ongemakkelijk voelt ;)

Zo te lezen ben je er echte helemaal klaar voor.

Heel veel succes morgen!

Dankje Esmiralda. Ik hoop dat ik er klaar voor ben qua voorbereiding. Moet ik trouwens nog wat mee nemen naar het ziekenhuis? Hmmmm, daar heb ik nog niet over na gedacht... een badjas ofzo? Las dat het wel fijn was om een boxershort aan te trekken naar de operatie, dan lig je er niet in je blote boom boom haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sal en Prinsesje, bedankt voor jullie steun en reacties!

Sal ben jij zelf ook door Straten geopereerd? Ik vertrouw er ook op dat ik in goede handen ben. En eerst was ik erg nerveus en nu kan ik gewoon niet stoppen met glimlachen van blijdschap. Mijn vriend zegt ook continue: wat is er zo grappig? Je bent blij he? Hahaha IM HAPPY AND THEY KNOW IT :D AKA blije kipje

Hahahaha! Nou je zal nu vast je mooie boobs hebben! Gefeliciteerd en beterschap ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx dames! Ik ben net terug uit het uccz, het was een erg lange dag voor mij! Ik heb letterlijk een half uur lopen janken als een klein kind toen k uit de narcose kwam: van blijdschap!! Morgen zal ik even de gehele dag beschrijven!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!!

Dank je wel azra!

ik heb ook zitten huilen hahah! :102::103::106:

blijkbaar komt het wel vaker voor, een bijwerking van de verdoving!

Hahaha echt? Ik was gewoon zo blij!! Ik ga nu even mn verslagje typen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames!

Gisteren mijn borstvergroting gehad en nu maar even een verslagje typen.

We waren gisteren al erg vroeg opgestaan (half 5 sochtends), want het was vanaf mijn huis iets meer als 2 uur rijden en moest al om 8 uur aanwezig zijn. De reis ging wel goed totdat we er bijna waren, hebben we een dik uur in de file gestaan! Ik gestressed natuurlijk, maar doordat we optijd zijn vertrokken waren we er 5 over 8. Daar aangekomen begonnen de zenuwen te werken en toen ik mij meldde bij de zuster barstte ik al in tranen uit van angst! Het ging echt gebeuren!!! Ik liep een beetje rond in dat ziekenhuis en kreeg een kamer toegewezen. Wij waren heel erg moe dus gingen nog ff dutten op die ziekenhuis bedden, mijn vriend in het bed naast mij hahaha, dat bed was namelijk vrij. Kwam de zuster weer, die ik overigens helemaal niet echt aardig vond en onprofessioneel (smakkend met kauwgom in haar mond vertelde ze mij de procedure). Ik zou als derde aan de beurt zijn om half 10/10 uur. Uiteindelijk is dit pas half 12 geworden en was in natuurlijk best wel pissed off. Ik was moe en ik had HONGER. en mij wil je zo no niet mee maken; een blok chagrijn.

Om half 12 werd ik opgehaald en mocht ik naar de voorbereidingskamer. Mijn vriend en vriendin mochten tot daar toe mee en moest ik dus afscheid nemen. Ik begon weer te huilen en zag het eerlijk gezegd allemaal niet meer zo zitten.... Aangekomen in de voorbereidingskamer, waren daar Lisette en Kees! Twee te gekke mensen, lisette heel erg lief, ze hield me handje vast en kees met zn sarcastische opmerkingen deed me ontspannen! Ik kreeg een infuus en ik werd voorbereid voor de ok. Ik was zo zenuwachtig en begon te zweten. Ik dacht op een gegeven moment FUCK THIS SHIT, WAAR BEN IK AAN BEGONNEN, IK WIL NIET MEER!! Laat het allemaal maar zitten, laat ze het geld maar houden, is het me wel echt waard: de twijfels begonnen toe te slaan. Op dat moment kwam straten mij af tekenen en kwam de anesthesist mij nog het een en ander vragen en uitleggen en mocht ik mee naar de OK. Daar aangekomen scheet ik em tien kleuren in me broek van alle apparaten die er lagen dus probeerde ik gewoon een andere kant op te kijken waar de radio stond.

Ik mocht op de operatietafel gaan liggen, er werden nog wat vragen gesteld. Er werd iets bij me ingespoten en zei ik: whoowh ik word opeens heel erg misselijk, waarop werd geantwoord dat is een pijnstiller, vlak daarna voelde ik me hoofd helemaal tintelen en leek het wel te ontploffen, dat gaf ik ook aan en torn was ik weg!!

Toen ik weer bij kwam in de uitslaapkamer, zei Lisette tegen mij dat ik klaar was! Ik was nog helemaal wAzig en suf, probeerde mn ogen zo groot mogelijk te maken in de hoop dat ik wat kon zien. Dat lukte vrij snel en gelijk tilde in de deken op om naar me borsten te kijken, toen heb ik letterlijk een half uurtje lopen huilen en lisette kwam vragen wat er aan de hand was en of ik pijn had. Ik gaf als pijncijfer een 4/5. Had niet zo heel veel last op dat moment. Er lagen nog twee andere meiden en die hadden een helse pijn, ik mocht dan ook vrij snel terug naar mijn kamer. Mijn vriend en vriendin hebben mij gefilmd en hebben broodjes kouseband en bakkeljouw voor me gebracht ('mijn lieveling) waarom ik toch moest lachen!! This girl loves fooood, narcose of niet, niets staat mij in de weg om te eten. Ik had zon honger dat ik me broodjes heb gegeten en nog beschuit van het ziekenhuis. Ik had helemaal niet veel last en was erg blij ermee. Mijn linkerborst was alleen errrrrug opgezwollen, maar dat is al redelijk weggetrokken, gelukkig! Ook was de onderkant van mijn borsten totaal gevoelloos, dat is echt een raar gevoel!!

De weg terug was nog een behoorlijke reis, ik liep en zat als Quasimodo en als we een bocht door gingen voelde het alsof de protheses bewogen of eruit zouden vliegen. Vannacht kreeg ik opeens heel veel pijn, denk dat dat ook kwam omdat het gevoel in mijn gehele borst terug kwam en moest ik huilen dat ik zo afhankelijk was van mijn vriend, voel me net een bejaarde want kan nu niet eens mn ondergoed uit trekken of aan doen als ik wil plassen. KUTZOOI! daar gaat mijn gedachte: het valt best mee. Heb opzich wel redelijk geslapen. Van 12 tot 8 uur en ben 1 x wakker geworden en mijn kussens anders geplaatst want heb enorm last van mijn rug!

Mijn vriend zei na de operatie:zo dat hebben we achter de rug. Toch bijzonder dat we dit samen mee maken en ik ga je er door heen slepen! Ben je nu dan klaar met continue op die borstenforum te zitten? Ik riep heel hard NEEEEE hahaha ik wil mijn ervaringen delen en misschien heeft een ander er nog wat aan.

Ik durf mijn bh nog niet af te doen, heb alleen het onderste haakje los, omdat het zo strak zat. Kan dit kwaad? Me borsten staan ook nog niet in een mooie decolleté vorm, maar dat komt vanzelf hopelijk wel! Het is net alsof mijn huid tussen de borsten wel 2/3 cm van me lichaam is getilt( als jullie begrijpen wat ik bedoel) door de protheses en spanning. Foto's volgen snel!!

Oke...twee pagina's verder hahaha. Hopelijk heb ik jullie niet verveeld maar dit was een beetje mijn verhaal.

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een verslag zeg ik zie t helemaal voor me! :101:

Ja ik heb zelf de OK gelukkig niet gezien,was toen al onder zeil,wel raar want ik weet nog dat ik erheen gereden werd,toen viel ik al weg,zo snel!

Maar snap je zenuwen helemaal zegop dat moment ,pffff.Blij dat ik dat niet heb hoeven zien.

Wat ik altyd zo apart vind is dat als je bij komt meteen beseft dat je boobs hebt gekregen,terwijl je helemaal van de wereld was!

En hoe je vriend reageerde over t forum ,hahaha,die is dr een beetje klaar mee? Hij wil jou aandacht nu duuuuuuuuuuuuuuh :1bouncingboobs:

Heel leuk verslag ,ik wens je een goed herstel en rustig aan voorlopig.

En vergeet geen fotos te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag zeg!

Ik begrijp je helemaal met die zenuwen. Ik had dat de afgelopen keer ook zo erg!

Maar er staat wel tegenover dat je eindelijk boobies hebt!!

Succes met je herstel meis en geniet ervan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooo superleuk verslagje!! kan me perfect inbeelden allemaal :-D

maar je hebt BOOBIES!!!!!! laat je maar lekker afhankelijk zijn van je vriend (hoe moeilijk dit ook is, en die van mij was het na 2 dagen al strontmoe om mijn dienstmeid te spelen) en geniet ervan!

ik kijk al uit naar de eerste fotokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kei fijn dat je het allemaal zo goed hebt kunnen verwoorden, was erg leuk om te lezen namelijk.

Heeeel benieuwd naar je foto's.

Hoe laat mocht je uiteindelijk richting huis gaan?

Ik ga je volgen...ben nl volgende week maandag aan de beurt bij dokter Straten.

Veeeeel beterschap en een spoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties meiden!!

Hoe laat mocht je uiteindelijk richting huis gaan?

Ik ga je volgen...ben nl volgende week maandag aan de beurt bij dokter Straten.

Ik mocht om 5 uur weer naar huis, ik moest wachten tot dokter Straten mij even kwam nakijken en ik direct erna trok ik hup! me kleren aan, badjas erover heen en ben ik als een slons de auto ingewandeld hahaha. Heel veel succes volgende week! Wat voor implantaten en hoeveel cc's ga jij nemen!

ooo superleuk verslagje!! kan me perfect inbeelden allemaal :-D

maar je hebt BOOBIES!!!!!! laat je maar lekker afhankelijk zijn van je vriend (hoe moeilijk dit ook is, en die van mij was het na 2 dagen al strontmoe om mijn dienstmeid te spelen) en geniet ervan!

Ik voel me zooo schuldig, iedereen een beetje rondcommanderen die bij mij komt! Helemaal niet mijn ding in mijn persoonlijke leven! Volgens mij is hij het stiekem nu al beu hoor, kreeg hem vannacht amper wakker om me te helpen met me uit bed te krijgen hihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een verslag zeg ik zie t helemaal voor me! :101:

Ja ik heb zelf de OK gelukkig niet gezien,was toen al onder zeil,wel raar want ik weet nog dat ik erheen gereden werd,toen viel ik al weg,zo snel!

Maar snap je zenuwen helemaal zegop dat moment ,pffff.Blij dat ik dat niet heb hoeven zien.

Wat ik altyd zo apart vind is dat als je bij komt meteen beseft dat je boobs hebt gekregen,terwijl je helemaal van de wereld was!

En hoe je vriend reageerde over t forum ,hahaha,die is dr een beetje klaar mee? Hij wil jou aandacht nu duuuuuuuuuuuuuuh :1bouncingboobs:

Heel leuk verslag ,ik wens je een goed herstel en rustig aan voorlopig.

En vergeet geen fotos te maken :)

mijn vriend zag mij om de haverklap rondneuzen op het forum! Elke x als ik weer wat nieuws te melden had of een foto liet zien: KIJK IK WIL HET NET ZO, rolden zijn ogen weer hahaha maar ik denk meer als grap ( mag ik hopen voor hem hihi). Wat fijn trouwens dat jij OK niet hebt hoeven zien. Lijkt me heerlijk om van te voren al KO te zijn, mochten ze bij mij veel eerder doen hahahaa

Foto's staan er trouwens net op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Misboobymoon!!

Dat is waar, normaal ben ik degene die iedereen verzorgt en dagelijks kookt. Nu mag dat eindelijk eens voor mij gedaan worden en ga ik er ook van proberen te genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja toch nirmaal ben je de spil van je familietje en doe je alles :)

Net nog even je verslag gelezen haha food girl!!!! herken mezelf hihi .

Nog even paar weekjes en dan ben je van de meeste zeertjes af je rug laten masseren tijger balsem en warme handoeken helpen .

Heb er ook zo last van gehad .

Beterschap en maak je niet gek in je koppie xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip! Ga zometeen maar gelijk iemand aan de slag zetten haha, wie zal ik nu eens lastig vallen...hmmm! Hahaha. De eerst volgende persoon die me huis binnenloopt is de klos (ben nu ff alleen)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.