Ga naar inhoud

op vakantie zeer kort na ok ?


Ikke325

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben 22 okt voor de tweede x geopereerd, eerder in mei 325 cc dual plane geplaatst, maar protheses bleven onder de spier zitten, nu herstelok 400cc dual plane maar wel meteen een goede pocket gemaakt. heb wel veel wondpijn maar geen last vd spieren...gelukkig want eerste x deed echt veel pijn. Nu wil mijn zeer zorgzame vriend mij meenemen op zonvakantie(1 week na ok), zodat ik verder niets hoef en kan doen, dan alleen maar boekje lezen op ligbedje.Dus ipv thuis verzorgd te worden, word ik dan verzorgd in bv turkije.Dus hoef niets te doen, alleen maar in te stappen (hij pakt zelfs mn koffers in)

Wat vinden jullie?

groetjes ikke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis, ik wil de pret niet bederven maar 1 week PO vind ik persoonlijk wel heel erg kort!

Als het al mag (vliegen zo kort po) dan moet je heel erg oppassen met de zon op je littekens en wat als je (even afkloppen) complicaties krijgt? De gezondheidszorg zal in de drukke gebieden van Turkije best okee zijn maar ik zou het risico zelf echt niet nemen. Ik zou het sowieso ook even bij je pc navragen en luisteren wat hij erover te zeggen heeft.

Het is wel natuurlijk onwijs lief van je vriend!

succes met je herstel xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om er even tussen uit te kunnen, maar om nu zo kort na je operatie naar Turkije te gaan? Ik zou ook bang zijn voor complicaties. Hoe het met vliegen zit zou ik echt niet weten. Zou toch even naar je pc bellen om advies. Zelf zou ik het niet doen zo kort po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vliegen kan geen kwaad, wel de zon op je littekens dus daar moet je voor oppassen dat dat niet gebeurt.

het is ook wel zo dat het zelfs in Turkije nu niet meer volop zomers weer is, zal nu in de warmste gebieden rond de 25 graden zijn vermoed ik (ervaring). qua gezondheid en evt. complicaties zodat je naar een arts zou moeten kan ik alleen maar zeggen dat Turkije met name, ver voor ligt op Nederland. Staat wel tegenover dat ik persoonlijk bij complicaties liever door mijn eigen arts gezien en geholpen zou willen worden maar dat is ieder voor zich.

Zo'n lekkere vakantie....kan die een weekje of wat langer wachten tot je het gezien hebt als de pleisters enzo verwijderd zijn?

veel wijsheid en geniet hoe dan ook en waar dan ook van je nieuwe vriendinnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat je 3 weken na je bv niet mocht vliegen..

Zou t zelf vanwege kans op complicaties toch niet aandurven om dan zo ver weg te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou het niet aandurven om te vliegen, buiten het feit of je je wel goed voelt om 2,5 uur van te voren op het vliegveld te zijn om daarna ngo eens een vermoeiende vlucht te moeten doen..

Soms hoor je dat meiden/vrouwen wel 2 weken lang plat liggen thuis omdat ze niks kunnen vanwege de pijn.. Ik zou het risico niet nemen om te boeken, maar bekijk hoe je je voelt en kun je eventueel later nog een vakantie boeken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja , ... mss dan toch naar een huisje in nederland , ach samen zijn en verwend worden kan overal .

Vorige keer na precies 2 weken gevlogen , geen probleem alles goed gegaan, maar hechtingen waren er toen de dag tevoren uitgehaald, dus wond was ok. Mijn pc gaf aan dat het vliegen idd geen probleem is, het enige is, dat wanneer er complicaties optreden, ik daar in verweggistan zit .tsja... en een glazen bol heb ik dus niet, dus vind het toch wel erg eng.

de vorige x heel erg veel last/pijn gehad van de borstspier, kon werkelijk 2 weken niets , nu daar geen last van, wel veel wondpijn, maar hebben ook flink huisgehouden onderin, om een goede pocket te maken bond en blauw, maar zie nu al zoveel verbetering, de vorige x kon ik we janken, nu ben ik blij . hoop dat dat blijft want

wil eigenlijk wel gaan genieten van mn nieuwe ik ...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou hier ben ik weer, uiteindelijk toch gegaan, en......heerlijk. 5 dagen na ok naar de zon geweest, vliegen was geen probleem. en daar heerlijk gerust, gerust en nog eens gerust, heerlijk op mn ligbedje ,op mn wenken bediend door mn schatje. niets hoeven doen, en ook niet het gevoel gehad iets te moeten doen, want kon toch niets. beetje in het water gelopen en gezeten . bikinibroekje en topje aan. en eindelijk die boeken uitgelezen die ik al lange tijd wilde lezen.na een aantal dagen even lekker naar havenstadje gelopen op het gemakje . Het was echt top! moet wel zeggen dat ik nu niet zoveel pijn had als de eerste keer.toen heel erg veel pijn aan de borstspier, nu vooral veel wondpijn en pijn aan de onderkant vd borst. hier was nu vooral ook aan gesleuteld, om een goede pocket te maken.Zou zoiets zeker niet op voorhand boeken, maar kwam nu zo uit en toen bleek dat de pijn meeviel en de wondjes er goed uitzagen toch maar op het laatste moment geboekt . dus ipv thuis niets doen en rusten, nu lekker uitgerust en gerelaxed in het zonnetje.vandaag zijn de hechtingen verwijderd, alles zag er prima uit, ben blij nu , dat was de eerste x wel anders ,nu een blij gevoel wanneer ik voor de spiegel sta.....:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.