Ga naar inhoud

Leoni : 5 november 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hooi dames!

Na een tijd hier en op het andere borstenforum rond te hebben gekeken zou ik me dan toch maar even gaan voorstellen. :7:

Ik ben een meid van 19 jaar, ben 1.70 lang en weeg 55 kg.

Ik heb maat 75 AA en wil graag een mooie C hebben.

Op 8 dec ben ik op consult geweest bij dr Koopmann in Den Haag bij de Bergman kliniek.

Een aardige man, kort maar krachtig.

Ik heb er al erg lang over gedacht en weet nu heel erg zeker dat ik een borstvergroting wil!

Op dit moment ben ik druk bezig met de financiëring, ik heb het geld namelijk zelf niet.

Ik heb aan mijn opa gevraagd of ik het geld van hem kan lenen, hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Hij is mijn laatste kans en als ik het van hem niet kan lenen heb ik pech gehad en moet ik heel lang gaan sparen.

Ik zit constant mijn mail te bekijken en heb 24/7 mijn telefoon bij me voor als hij belt :3: .

Als ik een antwoord van hem krijg zal ik het dan natuurlijk ook meteen hier plaatsen!

Ik zou heel graag in begin maart een bv willen ondergaan.

Tijdens het consult is mij 300cc, rond, dual plane, high profile aangeraden.

Ik hoop hiermee op een mooie volle C uit te komen.

Ik zie wel heel erg op tegen de pijn en het herstel.

Dit omdat ik last heb van paniekaanvallen.

Hopelijk kan ik me hier doorheen slaan want het is absoluut de moeite waard en uiteindelijk zitten die paniekaanvallen tussen mijn oren. :106:

Ik doe administratief werk dus kan lekker de hele dag zitten :56: .

Ik wil ongeveer 2 weekjes vrij nemen.

Nou maar hopen dat ik het geld kan lenen, en anders dan kan dit topic waarschijnlijk wel verwijderd worden voor de komende tijd :unsure: .

Ik vind het leuk om jullie ervaring te lezen enz!

Zijn er veel meiden bij dr Koopmann geweest hier?

Groetjes Leoni :57: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meis,

Welkom op het forum, je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken op informatie te zoeken over dr. Koopmann.

Spannend dat je nog af moet wachten of je geld kan lenen, hopen dus dat je opa zo lief is!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Erika!

Bedankt voor de tip!

Ja ik hoop het echt zo erg!

Ik word er gewoon zenuwachtig van joh!

Maarja, moet maar ff rustig af wachten.

Heb jij misschien enig idee hoe je topcis kan verwijderen?

Ik heb er namelijk perongeluk 3 aangemaakt ipv 1 :blush: .

xx :57: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk worden je andere topics wel verwijdert door degene die de site zo mooi houden!

ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten maar geduld is een schone zaak,

hopen dat je snel wat van je opa hoort dan kan je wachten op de grote dag :3:

nou ik hou je topic wel in de gaten!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky!

haha wat grappig zeg! :3:

Heb je foto's? dan kan ik een beetje inschatten misschien hoe het bij mij word.

wow! 1999,- is niet veel, bij de bergmankliniek ben ik inclusief sport bh en littekencreme ed 4.000,- kwijt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky!

haha wat grappig zeg! :3:

Heb je foto's? dan kan ik een beetje inschatten misschien hoe het bij mij word.

wow! 1999,- is niet veel, bij de bergmankliniek ben ik inclusief sport bh en littekencreme ed 4.000,- kwijt.

xxx

Ow hihi ik zie net je foto's staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je ziet nog niet veel omdat ik nog helemaal ingepakt zit!

Maar heb er wel een goed gevoel bij!

Ja ik hoor vele die zoveel betalen, maarja als jullie jullie er beter bij voelen moeten jullie zeker daar gaan!

Ik had het geld niet om ergens anders te gaan en wou dit ook niet, omdat de wellness kliniek 2000 bv per jaar doet, en dus erg gespecialliseerd zijn! Had een zeer goed gevoel bij de wellness klniek. Er hebben wel wat horrordokters gewerkt maar die zijn nu wel weg :P

Grtz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leoni.

Ik heb geen ervaring met Bergmann en dr Koopmann. Ik ben geopereerd door dr. Schiettecatte in de Velthuiskliniek. Ik betaalde 2200 euro en mijn mannetje betaalde de rest (ook 2200 euro).

Spannend hoor, nu maar hopen dat je opa je het geld wil lenen. Ik zal voor je duimen.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi meiden!

@Pinky: haha ja, ik zag het inderdaad. Moet je dat er een maand om houden joh?

Je zou er vast gek van worden :blink: !

@ikke59: ow wat leuk! En hoe ziet het er nu uit? of heb je inmiddels al een wissel gedaan?

@Faye: Wat lief van je mannetje zeg! Ik wou dat ik erg zo 1 had :46: .

Nou.. ik heb helaas slecht nieuws.

Ik heb mijn opa gesproken, maar hij wil me hier niet bij helpen :( .

Ik heb het nog op verschillende manieren geprobeerd en met verschillende kredietverstrekkers contact opgenomen maar het lijkt

er op dat ik het wel kan vergeten :102: .

Ik heb ook een flink potje lopen janken. Als ik zou moeten sparen dan ben ik namelijk wel een paar jaar verder.

Heeft iemand nog tips hiervoor?

Ik verdien zelf namelijk niet genoeg met mijn hongerloontje om een lening af te sluiten :93: .

Zijn er kredietverstrekkers die leningen voor je afsluiten waar je geen hoog inkomen voor nodig hebt of zijn er ergens in nederland particuliere verstrekkers te vinden?

Anders zou ik het helaas niet meer weten.

Groetjeeees. :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie, wat rot dat je opa je het geld niet kan lenen, kan je het niet van je ouders leven of iemand anders? Dat je straks niet met hele hoge rente terug moet betalen?

Tjah en anders idd heel hard sparen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee... Wat vreselijk balen voor je meis. Heb je het al via de huisarts geprobeerd? Ik weet natuurlijk niet of je hiervoor verzekerd bent en wat precies de voorwaarden zijn. Maar kan je het niet gooien op psychisch leed doordat je je zo onzeker voelt over je 75AA cup? In mijn ogen stel je je ook geen onredelijk doel om van een AA naar een C te willen. Dat is een hele mooie en natuurlijke maat die goed past bij jouw jonge lichaam.

Succes in ieder geval, hopelijk vind je een oplossing om je droom te realiseren.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye!

Bedankt voor je lieve reactie!

Ja, ik ben al b ij de huisarts geweest en zelfs bij de psychiater.

Ik ga nog steeds duimen voor de lening :7: .

Ik begin nu ook weer allemaal twijfels te krijgen ( ik heb mijn maandelijkse periode :93: )

Nou denk ik weer: stel dat het helemaal mis gaat en ik een dikke infectie krijg, dan kan het zijn dat ik verminkt ben voor het leven

en liever deze kleine tietjes had willen houden.

Pff.. hormonen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid,

wat leuk dat je ook bij dr koopman ben geweest..

ik ben ook bij dr koopman geweest ik was er maandag nog voor me 2e consult.

ik vind het een hele aardig man en hij heeft me alles goed uitgelegd.

ik word 3 feb geopereed aan mijn bv spannend.

vind het wel echt balu voor je dat het niet kan :(,

en ik weet hoe het is als je het geld niet heb pff heb die tijd ook door moeten staan,

ik heb ook lang moeten sparen voor dat het zover was en heb nu ook een beetje bij geleend het is een hoop geld dat wel.

maar uiteindelijk kom je er wel.

veel succes Xx Linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Linsje!

haha wat leuk!

En ik zie dat we ook nog eens dezelfde profielfoto hebben :101: .

Wauw wat spannend zeg dat je 3 feb aan de beurt bent!

Nou, ik wacht nog steeds de goedkeuring van de lening af.. als dat doorgaat dan zal ik waarschijnlijk op 8 maart geopereerd kunnen worden.

Haha ja.. is inderdaad moeilijk en veel geld, maar je krijgt er ook wat voor terug!!

Hoeveel cc enz krijg jij? En wat heb je nu :118: ?

Bedankt voor je medeleven!!

Kussiees :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa leuk he haha, jaa ik zag het wat toevallig he !!

nou ik hoop voor je dat het allenmaal gaat lukken.

ik heb nu 75 a en ik wil een grote c cup, hij heeft me 350 cc geadvieseerd midium profiel dual plane.

ben echt benieuwd spannend haha het is wel raar hoor om ineens wakker te worden met boobies, kan het me nog

helemaal niet voorstellen. maar wel heel leuk..!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

waauw 350 cc!

Ik wou met mijn 300cc ook op een mooie C uitkomen maar ben bang dat dat dan niet zo word als jij met 350 cc naar een C gaat :100: .

Maar misschien dat ik iets smaller dan jou ben dat ze groter uit vallen, ik weet het niet :7: .

Ik ga zowizo nog een x op consult om te passen enz als het allemaal doorgaat dus dat bespreek ik dan wel ff.

Haha jaa!! wakker worden met boobies! Hopen dat de misselijkheid door de narcose mee valt.

Je kan trouwens aan de anesthesist vragen om een middeltje tegen de narcose, die geven ze je dan tijdens de operatie.

Nou ik gaa je in iedergeval volgen!

Groetjees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.