Ga naar inhoud

Sinterklaas....mijn man zegt dat hij dat niet (meer) is:(


Aanbevolen berichten

hallo,

jullie hebben vast wel gehoord of gelezen over de zwarte pieten hysterie die is losgebarsten hier door toedoen van een VN medewerkster.

Nu zij wil dat Zwarte Piet verbannen wordt zei mijn man dat het dan ook afgelopen is met de ' kadootjes' voor mij.....

PC is verslavend zegt men en ik heb altijd geroepen dat ik niet snap dat (vooral) vrouwen zich laten verbouwen, lichamelijk corrigeren enzovoort.

Toch ben ik dit jaar behoorlijk gegaan zeg, alle tanden gepimpt (kronen, bruggen, facings,( is echt heel mooi geworden), buikwandcorrectie en een bv en vandaag nog even 3 nieuwe brillen gekocht. Dat laatste was wél echt nodig omdat mijn zicht achteruit was gegaan maar toch........er is heel wat geld uit gegaan in dit jaar.

En nu vroeg ik daar straks of ik nog iets leuks/moois kan verwachten van de Sint of onder de kerstboom en wat zegt hij.......jij hebt méér dan een nieuwe auto gekost dit jaar en daarbij (wel met een brede lach want hij vindt het ook allemaal even mooi nu)

IK BEN SINTERKLAAS NIET, terwijl hij dat het hele jaar wél is geweest....

er is ook zoveeeeeel mooie lingerie die ik nu éindelijk ook pas..........

***ZUCHT***

ik moest het gewoon even ventileren......zouden wij vrouwen óóit tevreden zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daiss,

weet niet of je het zo bedoelt maar ik voel me nogal een beetje aangevallen, alsof ik alleen het geld van mijn man op maak en zelf niks doe...... :140:

Ik heb mijn eigen bedrijf, maak gegarandeerd meer uren dan de meeste mensen en heb een héél leuk inkomen wat ik over hou. Daar werk ik dus ook ontzettend hard en veel voor!! Mijn man werkt o.a. in mijn bedrijf en heeft daarnaast ook nog parttime zijn eigen ding.

Wij houden nu eenmaal ook van het luxe leventje en spaargeld gaat deels op aan de hobbies van mijn man (hij verzamelt auto's), onze vakanties (+- 5x per jaar) en de sporten van dochterlief. Dat komt uit grotendeels MIJN portemonnee. Dit jaar ben ik aan de beurt geweest.

Ik denk dat je de essentie van het verhaal mist met werken werken werken.

De bedoeling is om het luchtig te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een hoor!

Heb mn neus al laten doen, nu een bv dit jaar en hou van kleertjes, sieraadjes, kappertje, zonnebankje e.d.

En ja dat kost geld maar hey ik rook niet! roep ik dan altijd....

geld is maar energie zegt mijn man ....we genieten er van en we werken er hard voor dus schamen ons er ook niet voor om het uit te geven.

Als je hier blij van wordt waarom niet!?

Manlief 'mocht' een nieuwe tv....volgens hem nog minder dan 1 boob. Heeft ie gelijk in. Dus gaat ie nog lekker een nieuwe ipad kopen. Prima! Ieder zn ding. Ik heb niks met apparaten maar geniet als hij geniet en andersom is dat ook zo. De bv was iig beste aanschaf ooit daar is hij het ook mee eens....wahahaha

Ik ga 2014 voor een tattoo. Ik schaam me niet voor alle 'ingrepen'. Ik weet dat het in het leven om veel belangrijker dingen draait maar zolang het kan en ik er niemand kwaad mee doe.....bring it on!

Hoe was je vakantie in Egypte trouwens! xxx Saartje

p.s. ik weet zeker dat er voor jou wat onder die boom ligt.....mannen vinden het geweldig om lingerie uit te zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo is dat meiden, we doen er niemand kwaad mee, sterker nog...moet van Rutte het geld niet rond gaan ipv op de rekening? wij houden de economie draaiend en zorgen ervoor dat mensen hun baan behouden;) waarmee ik wel duidelijk wil hebben dat mensen met minder geld voor mij niet minder zijn omdat ze het minder breed hebben.

mijn vakantie was geweldig op het feit na dat ik niet kon gaan zwemmen, duiken en snorkelen. maar en daar gaan we weer, manlief baalt daar ook van en zodra alle wondjes echt dicht blijven gaan we op herkansing. ik wil DUIKEN!

die sint en kerst, zeg nou zelf wat heeft zo'n kadootje nou om het lijf? niet veel toch LOL

ik vraag niet om iets groots.......

voor Daiss, toen ik jouw leeftijd had begreep ik dit soort zaken nog niet helemaal, ik leer ze nu aan mijn zoon die jouw leeftijd heeft. het komt goed.

hij werkt werkt werkt ook en heeft het op zijn jongvolwassen leeftijd al prima voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp heb je het gevoel dat je het moet verdedigen waarom je dit heb gedaan voor jezelf en daar zoveel geld aan uit heb gegeven.

Dat gevoel heb ik ook gehad. Wij kunnen niet ieder jaar op vakantie omdat wij financieel dat niet kunnen. Afgelopen zomer zijn we ook niet geweest omdat er natuurlijk weer onverwachte dingen tussendoor kwamen en ik het laatste beetje geld gebruikt heb om bij mijn boobs te leggen. Ik heb daar door schuldgevoel ook wat traantjes om gelaten. Maar nu denk ik ook. Ik heb alle jaren nooit wat voor mezelf gedaan, ben altijd met het gezin bezig. Dit is iets wat ik al zoveel jaar wil, maar nooit heb gedaan omdat het geld er niet was. Het was nu gewoon mijn tijd! Nu echt iets voor mezelf en het is niet een opvlieging van een nieuwe hobby. Ik moet eerlijk zeggen dat nu ik me boobs heb ik ook geen schuld gevoel meer heb omdat ik er zo gelukkig mee ben! Ja straks mag ik lingerie gaan shoppen en dat gaat ook geld kosten, maar zo iets moois moet je nou eenmaal versieren ;)

Nee als vrouwen zijn we waarschijnlijk nooit te vrede, maar ach ja life is a bitch. In de toekomst ga ik waarschijnlijk nog wat aan mezelf doen. Ik moet hier weer voor sparen, maar dat doe ik met liefde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje moeder van 2 je voelt je inderdaad nog al aangevallen!

Wat ik ermee wilde zeggen is dat ik zelf een schijthekel heb aan vrouwen die op hun man zn beurs leven en vinden dat manlief voor dit soort dingen op moet draaien. Op dit forum zijn zoveel vrouwen die zuchten en steunen omdat manlief niet wil betalen.. Deze vrouwen kan ik echt een schop onder de kont geven en zeggen; Meid ga werken!! Leef niet alleen van je man zijn inkomen. Ben onafhankelijk, doe het voor jezelf!

En ook al heb je een goede baan en verdien je genoeg, dan moet je helemaal niet om kadootjes vragen maar er op wachten.. Je wordt vast een keer beloond met een leuk spontaan kadootje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor Daiss, toen ik jouw leeftijd had begreep ik dit soort zaken nog niet helemaal, ik leer ze nu aan mijn zoon die jouw leeftijd heeft. het komt goed.

hij werkt werkt werkt ook en heeft het op zijn jongvolwassen leeftijd al prima voor elkaar.

Lekker neerslachtig op mijn leeftijd ;)

Ik denk als ik met mijn leeftijd begrijp dat ik zelf hard voor mn geld moet werken in plaats van het bijvoorbeeld aan pappie te vragen (wat hier ook veel gebeurd) of aan manlief, ik dit "soort zaken" prima begrijp.. En oohjaa ik ben nog jong en jij hebt veeell meer levenservaring natuurlijk.. Maar ik vind dat ik hier best een statement mag maken dat meiden en jonge vrouwen op moeten komen en moeten werken voor hun geld! Dat is alles wat ik probeer te zeggen dus voel je asjeblief nie zo aangevallen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het wel eens met Daiss.

Ten eerste bedoelde zij het helemaal niet lullig ofzo. Als je iets wil moet je ervoor werken, of dat nou werken voor geld is of werken op een andere manier dat je je best ervoor moet doen ofzo.

En dan die opmerking over leeftijd? Lekker betuttelend ook. Er wordt hier eerst gezegd:laat maar lullen,die mensen denken dat ze alles weten, en dan zegt een ander ja door je leeftijd kan je het ook niet begrijpen, dat geeft niet, dat komt nog wel.

Beetje raar dit,vind ik.

Ik snap dat je wilt ventileren hier op het forum, en wij vrouwen houden zeker van klagen. En dat kan luchtig worden opgevat en zwaar.

Maar ik snap niet helemaal, naast het idee van ventileren dan, dat je hier gaat lopen ''klagen'' over kadootjes van je sinterklaas en dan vervolgens jezelf gaat verdedigen dat je een succesvolle carierrevrouw bent. ( wat natuurlijk heel mooi is)

Als het luchtig moet blijven, hoef je jezelf ook niet te verdedigen en hoeven mensen ook geen meningen te uiten over andermans meningen of opmerkingen.

Het is maar net hoe je het leest en interpreteert, ik vond Daiss haar opmerking helemaal niet lullig bedoeld, ik vatte het juist luchtig op, zo van nou ff hard ertegenaan en dan heb je weer wat leuks om naar uit te kijken om te kopen of te krijgen ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien reageer ik idd nogal fel en het is zeker niet mijn bedoeling om iemand neer te halen maar voelde me idd erg aangevallen.

wat mij vooral stoort aan de opmerking van werken werken werken is dat het impliceert dat ik maar wat moet gaan doen voor het geld wat het allemaal kost en daar niet hard genoeg voor werk. Niemand hier weet van de ander volgens mij wat zij doet om eea te betalen.

dat hoeft ook niet maar om dan zo een reactie te plaatsen was ook niet slim, had ook over nagedacht kunnen worden.

op veel fora kan de moderator een slotje op een topic gooien, misschien is dat hier ook beter als dat mogelijk is??

geen zin in heisa want dat is het niet waard, het moet hier leuk en gezellig blijven.

amen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ONS huwelijk, ons geld.... Onze borsten.... Alleen draag ik ze toevallig de meeste tijd en heeft hij ze (straks) wat minder in de hand.... ;)

Ennuhhhh een goed ogend vrouwtje of mannetje is toch heel wat waard.....

Gelukkig is mn man sinterklaas niet, want zie van zo'n ouwe vent nog maar wat te maken..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden we houden het wel gezellig he ;)

Het blijft soms lastig dat je alleen maar tekst ziet. Het is maar net hoe het gelezen word.

Ik denk dat dit gewoon een miscommunicatie is geweest.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.