Ga naar inhoud

Na jaren twijfelen.. 2 december op consult bij dr. Plovier


emiloca

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik wil mezelf nu toch even voorstellen..

Al twee jaar ongeveer kijk ik rond op het forum. Ik denk al jaren aan een borstvergroting en heb het eindelijk aangedurfd om een consult in te plannen bij dr. Plovier. (2 december zou deze doorgaan) We zien wel of ik er dan vertrouwen in zal hebben en ermee doorga.

Ik heb dankzij jullie op dit forum al een beeld over hoe ik denk dat ik een bv wil.

Ik ben ongeveer 1m65 groot en weeg ongeveer 54 kilo. Ik heb een smalle taille, wel billen, maar geen borsten :) (75 A)

Ik denk dual plane (minder risico kapselcomplicatie) en ook omdat ik denk dat ik te weinig weefsel heb voor de spier (wil echt geen ronde randen zien bovenaan)

En van cc weet ik dat ik best wat aan de PC overlaat, ik wil mijn eigen borsten (ben zeer tevreden over vorm en tepels) maar wil een maatje groter ;)

Denken jullie dat ik bij Plovier goed zit? Ik las hier vaker dat hij vooral gevraagd wordt om GROTE boobies te maken. Ik wil eigenlijk niet perse BIG boobs, maar BIGGER boobs..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi hoi

Ik denk dat als jij je goed je wensen duidelijk maakt dat je best goed zit bij dr. Plovier.. Hij staat hier inderdaad wel bekend om de wat grotere borsten te maken, maar goed als jij duideljik aangeeft dat jij dit niet wilt..

Je zou er goed aan doen om ook elders een consult in te plannen, puur om te kijken wat je mogelijkheden zijn om daarna weloverwogen een beslissing te kunnen maken waar jij je wilt laten opereren.

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi emiloca,

Welkom op het forum!

Spannend he zo'n eerste consult. Als je aan geeft dat je wat groter wil maar geen meloenen dan komt dat vast wel goed.

Ga je verder nog meer consulten doen of weet je dat nog niet?

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties al :) Ik heb ook hele goede dingen gelezen hier van dr Demeyere maar ik denk dat ik toch eerst het consult bij dr. Plovier zal afwachten.. Anders ga ik tilt slaan denkik.. Nog lang he 6 weken wachten :( Ik zal me goed kunnen voorbereiden op het consult en kijken hoe ik me erbij voel.. Hadden we maar een glazen bol he :106:

Danku!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

tja die glazen bol zou fijn zijn haha... Ik wordt zelf 14 november geopereerd door dr. Nio..

hij staat hier ook heel goed aangeschreven op de site...

Zowel dr. Demeyere en dr. Nio staan hier bekend als de chirurgen met de gouden handjes..

Waarom moet je zo lang wachten op je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, ik vond dit ook vrij lang duren, heb gisteren gebeld en dat is het eerste wat vrij was.. Drukbezette man zeker?? :D Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon wel..

Amaai Cindytje 14 november dat is niet zo heel erg lang meer!! Ik zal voor je duimen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Succes :) ik ben 21 nov door plovier geopereerd. Je kan best wat foto's meenemen bij hem, hij maakt dan de boobies die jij wilt. Hij doet standaard dual,plane dus daarvoor zit je goed bij hem. Ook zeer vriendelijke mensen de dag vd operatie zelf. Ik vind het in ieder geval een topdokter en hoor tot een van de gelukkigen die geen pijn heeft gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even om te zeggen dat mijn consult supergoed is meegevallen (enkel de rit heen was een hel, rij er normaal gezien 40 min op en nu 2,5uur!!) Zeer vriendelijke man die Plovier, zijn uitleg gaat rap en ik moest me concentreren om alles op te pikken maar dit ging al bij al toch goed. Hierdoor had hij natuurlijk al wel bijna al m'n vragen beantwoord nog voor ik ze had gesteld. :D Hij heeft zijn tijd genomen voor mijn vragen en ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Hij heeft me ook gerustgesteld wat betreft eventuele complicaties en wat me da zou kosten. Aan de hand van mijn gekozen voorbeeldfoto's kon hij zeggen dat dit zeker mogelijk was. Nu nog de knoop doorhakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.