Ga naar inhoud

Sensi : 19 december 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Sensi

Aanbevolen berichten

hey!

nadat ik wat dagen op dit forum heb zitten rond lezen (wat werkt dit verslavend zeg haha) ff bij deze een "voorstel praatje"

19 dec ben ik aan de beurt bij dr nio in amsterdam. ik heb nu momenteel een a80 en wil graag een 80d, Maar bij het horen van 500cc schrok ik wel ff! het klinkt zooo veel.

reacties van vrienden verschillen ook enorm, de een zegt bij twijfel gewoon groter doen en bij sommige vallen de ogen uit bij het horen van het aantal cc

ik ben nu al ontzettend nerveus...uiteindelijk weet je niet wat je te wachten staat en middels dit forum hoop ik me een beetje te kunnen voorbereiden (dankzij jullie hulp :))

dus alle tips and tricks zijn welkom ladies! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi Sensi,

Welkom op het forum!! Gefeliciteerd met je datum, het aftellen kan gaan beginnen.. Ik wordt zelf 14 november door dr. Nio geopereerd en krijg ook 500cc..

Ik heb je titel ff aangepast en je topic verplaatst naar operatie verslagen, dan kun je als je geopereerd bent ook een verslagje schrijven hier als je dat leuk vindt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he? Hahaha ik herken t gevoel, was volledig obsessed.

Heb 10 okt 500cc dual plane gehad van dr Nio en ik en er blij mee! Vond t ook heel groot klinken maar tis naar mijn mening prachtig geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij klonk 500cc als muziek in mijn oren haha

Ik heb uiteindelijk 535cc uhp gekregen en had ook niet minder gewild ;)

Ik denk dat het helemaal goed komt hoor. En wat iedereen zegt is waar! Je went er snel aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx cindy!! moet nog ff alles ontdekken hier hihi

voor jou ist aftellen nog dichterbij! welke prothese krijg je?? ik krijg zelf druppel rond

@catlover je hebt niet zo'n prettig herstel gehad toch?? ze zien er wel prachtig uit!!! als ze bij mij ook zo uitzien, spring ik echt een gat in de lucht! :-D ik hoop echt dat het me allemaal gaat meevallen...pijn maakt me niet uit, maar misselijk en overgeven zou ik echt een ramp vinden!

esmiralda wat voor cup heb je nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

tnx cindy!! moet nog ff alles ontdekken hier hihi

voor jou ist aftellen nog dichterbij! welke prothese krijg je?? ik krijg zelf druppel rond

@catlover je hebt niet zo'n prettig herstel gehad toch?? ze zien er wel prachtig uit!!! als ze bij mij ook zo uitzien, spring ik echt een gat in de lucht! :-D ik hoop echt dat het me allemaal gaat meevallen...pijn maakt me niet uit, maar misselijk en overgeven zou ik echt een ramp vinden!

esmiralda wat voor cup heb je nu dan?

Ik krijg de extra high profile van eurosillicone, dit zijn de ronde.. waarschijnlijk krijg jij de high profile van eurosillicone, deze is voor 85% gevuld en zit daardoor tussen de ronde en de anatomische in..

En dat aftellen... tjaaaaaa... het kan mij niet snel genoeg gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de extra high profile van eurosillicone, dit zijn de ronde.. waarschijnlijk krijg jij de high profile van eurosillicone, deze is voor 85% gevuld en zit daardoor tussen de ronde en de anatomische in..

En dat aftellen... tjaaaaaa... het kan mij niet snel genoeg gaan!!

je bent een echte kenner...je weet er meer van dan mij ahahaha wat is het verschil tussen extra high profile en high profile? :blush:

ik krijg idd 85% van eursillicone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

je bent een echte kenner...je weet er meer van dan mij ahahaha wat is het verschil tussen extra high profile en high profile? :blush:

ik krijg idd 85% van eursillicone

haha valt best mee... als je een paar maanden mee leest hier op het forum wordt je al aardig wat wijzer ;)

het verschil heeft te maken met de projectie van de prothese, dus in hoeverre ze naar voren staan... heb ff een afbeelding gezocht om het wat duidelijker te maken..

torontobreastimplants-natrelleprojection

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet welke maat ik heb, maar het zal denk ik richting 75G gaan. Ik had 75C om mee te beginnen, maar die waren leeg. Ook ik heb Ultra High Profile. Dat houd in dat je meer projectie naar voren heb dan High Profile. De prothese is wat smaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa dat maakt het allemaalk een stuk duidelijker :59: tnx!

als ik zo allemaal jullie foto's bekijk kan ik gewoon echt niet langer wachten!

maar de zenuwen worden met de dag erger...en dan ben ik pas over 2 maanden aan de beurt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net door dr nio geholpen paar uur terug

Zon toffe man zelfs in de ok grappig

Ik had t koud kwam hij met ok sokken aan

En ik ben super happy

Geen pijn nog meer een beetje branderig gevoel alleen

En trekkerig bd littekens

Ik heb 700 cc laten plaatsen

En had ze niet kleiner gewild

Dr nio is heel goed in schatten wat je wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

blondy je hebt ze!!! aaaaah jaloers :P

wel tof dat ie zo behulpzaam is!

heb van meerdere gehoord dat hij precies dat doet wat je wilt.

ben benieuwd naar je verslagje hoor

hoe lang ben je al thuis nu? dus het valt je tot nu toe mee of overdrijf ik nu? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee echt zowat geen last

Ik ben zelfs me sport bh in de stad wezen ruilen

Heb ook gewoon beneden ff gezeten

Nu wel op bed hoor moet ff twee dgn rust houden

Me verslagje staat erop onder wissel nio 285 cc naar 700

Ik ben 10 jr geleden ook al geholpen toen vond ik ze echt te klein

Nu happy

Perfect!

En slaz is prima lekker lunchje en naar huis

Ik heb wel vd spier dat scheelt kwa herstel

Slik nu ook geen medicijnen

Wel vd zekerheid zo ff asperine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar het resultaat bij jou Blondy1985, aangezien ik nog erg twijfel over wijze van plaatsen. Voor de spier of dual plane.

Ik schommel nogal met mn gewicht en ben bang dat ik in dunnere tijden de randen zie vd prothese als ze voor de spier geplaatst worden.

Maar ik zie Dr Nio ergens in nov nog een keer, dus dan hoop ik dat hij mn twijfel weg kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

babes was ff online :(

maar loek wat spannend! wie weet komen we elkaar nog tegen haha

ik krijg 500cc achter de spier...en jij?

de zenuwen beginnen echt zo ontzettend toe te slaan!

probleem is, ik heb een whiplash overgehouden aan een auto ongeluk en ik zit nu thuis en vrijgesteld van werk door arbo

heb zo ontzettend veel pijn aan mn rug en nek dat het doorslaat naar mn ribben

mn ma is zo ontzettend boos dat ik hiermee doorzet (ze stond sowieso niet achter de operatie) maar naar mijn idee kan het geen kwaad doen gezien dit niks met mijn borstspieren te maken heeft

blondy hoe gaat het met jou? we zijn nu al een tijdje verder :D helemaal verliefd zeker


trouwens welke sport bh kunnen jullie aanbevelen? ben online aan het kijken maar wist niet dat er zoveel keuze was :S

wil natuurlijk wel zo comfortabel mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

he wat balen van je wiplash... en ja doorzetten, ik denk dat ik precies hetzelfde gedaan zou hebben haha...

Ik draag nu van fila de sportbh met voorsluiting... Had na de operatie de shockabsorber aan, maar deze was qua omvang echt te strak door al het vocht wat ik vast hield.. Ik vind die van Fila echt heel erg lekker zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij bent dus al volgende week aan de beurt! spannend hoor :D

wat ik van iedereen om me heen hoor: bij twijfel groter doen hahaha

vanwaar de keuze voor dual plane??

wat is je cupmaat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij bent dus al volgende week aan de beurt! spannend hoor :D

wat ik van iedereen om me heen hoor: bij twijfel groter doen hahaha

vanwaar de keuze voor dual plane??

wat is je cupmaat nu?

Haha klopt heb ik inderdaad ook gehoord, maar ik ben niet zo'n groot meisje en dit is wel t mooist bij mijn figuur. Maar Nio koos dual plane voor mij met het oog op de toekomst en omdat ik net op de grens zat van voor de spier en dp. Ik vind daarbij dual plane ook een natuurlijker resultaat geven. Ik heb nu een volle b cup! xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als je genoeg borstweefsel van jezelf hebt kan voor de spier heel mooi zijn, zo niet kun je vaak de randen van de prothese zien zitten en bij dual plane vind ik de overgang van borstkas naar implantaat veel mooier.. Maar dat ben ik persoonlijk ;)

Nio raadde mij de TRIACTION van TRIUMPH aan. Hij zei dat ik die in een D en E moest halen. Na de operatie kijken ze dan welke het best past. Ik ga van een B naar DD of E, maar dat komt er waarscheinlijk uit te zien als een volle D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.