Ga naar inhoud

Recente reacties dr Koopmann, BergmanClinics


R1989

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :)

Ik zie een eerder bericht over dr. Koopmann van Bergman Clinics. Die topic is alleen van vorig jaar. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die wat recente ervaringen, beoordelingen willen delen?

Ik heb aanstaande zaterdag een consult met dr Koopmann. Ben superbenieuwd!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb mijn eerste consult bij hem gehad. Geen twijfel over zijn kundigheid, er was alleen niet echt een 'klik'. Vond hem een beetje kortaf. Aangezien hij het dual plane wilde doen en zei dat ik niet meer 100% mag gaan met borsttraining, heb ik niet voor hem gekozen. Maar dat is puur mijn ervaring, ik lees verder bijna niets dan goeds over hem. Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb ook een consult gedaan bij hem, omdat hij erg goed staat aangeschreven. Hij kwam op mij ook heel kundig over, maar hij had duidelijk wel zijn assistent nodig voor het sociale aspect van het cliëntencontact ;)

Ik vond hem heel direct en duidelijk. Wel prettig maar je moet daar van houden!

Ik ga uiteindelijk niet de operatie bij hem doen omdat het veel duurder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties!

Haha ja dat lees ik wel meer dat ie nogal kortaf kan zijn of sociaal niet helemaal top.. Ben benieuwd. Qua kosten zijn zij idd aan de hoge kant.

Dit wordt mijn eerste consult.. Ik ga sowieso nog om me heen kijken.

Zag op realself.com ook heel mooi resultaat van een kliniek in België, maar vind dat toch een beetje eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het beste kun je bij verschillende klinieken een consult inplannen om te kijken wat je opties zijn.. Vanuit daar kun je dan een weloverwogen beslissing maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen september geholpen door dr. Koopmann en ben erg tevreden! Hij is inderdaad niet erg sociaal ingesteld, maar zeker niet onaardig. Een beetje kort van stof, maar wel duidelijk. Ik had er in ieder geval geen probleem mee, als hij het maar goed doet, haha! Hij was trouwens ook altijd heel behulpzaam als ik vragen had. Kon altijd mailen, en hij heeft me goed geholpen toen ik nog een keer extra langs kwam om de juiste maat te bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben afgelopen 18 oktober door dr. Koopmann geopereerd. Morgen is dit twee weken geleden en ik vind mijn borsten er nu al mooi uitzien. Dr. Koopmann was bij mijn eerste consult stug en kortaf. Bij het tweede consult was hij veel losser en makkelijker om mee te praten.

Je bent in de tussentijd al langs geweest dus ik ben benieuwd wat je van hem vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 augustus ben ik geopereerd door dhr koopmann.

Hij kan soms kort van stof zijn maar datt maakt mij niets uit. Het gaat erom wat voor resultaat hij levert en dat is super. Hij weet waar hij over praat en kijkt wat bij je bouw etc past. Ik ben zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de wat late reactie!

Ik was niet zo blij met mijn consult. Had best wel wat vragen, maar op een aantal gaf hij geen antwoord; bijv is het niet beter om te wachten tot na zwangerschap. Kreeg het gevoel dat hij dat soort vragen vermeed en alleen gericht was op verkoop verkoop verkoop. Wilde ook niet echt ingaan op foto's van borsten die ik erg mooi vond.. Kortom niet enthousiast erover.

Aanstaande dinsdag heb ik een consult met dr Nio! Zie zoveel goede reacties hier :))

Waar ik overigens wel erg blij van werd is hoe zacht die protheses zijn! Hahah was daar erg benieuwd naar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend hoe je consult is gegaan. Zit je toch niet fijn als je het gevoel heb dat het alleen maar om de "verkoop" gaat. Wel goed dat je nog een ander consult op de planning heb staan. Er zijn heel wat dames blij met Nio ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Sorry voor de wat late reactie!

Ik was niet zo blij met mijn consult. Had best wel wat vragen, maar op een aantal gaf hij geen antwoord; bijv is het niet beter om te wachten tot na zwangerschap. Kreeg het gevoel dat hij dat soort vragen vermeed en alleen gericht was op verkoop verkoop verkoop. Wilde ook niet echt ingaan op foto's van borsten die ik erg mooi vond.. Kortom niet enthousiast erover.

Aanstaande dinsdag heb ik een consult met dr Nio! Zie zoveel goede reacties hier :))

Waar ik overigens wel erg blij van werd is hoe zacht die protheses zijn! Hahah was daar erg benieuwd naar :P

Dat is vervelend dat je het niet zo prettig ervaren hebt.. Dus op naar het volgende consult... Ik vond Nio zeer relaxt en hij vindt het juist prettig als je foto's mee neemt!!

Wat vervelend hoe je consult is gegaan. Zit je toch niet fijn als je het gevoel heb dat het alleen maar om de "verkoop" gaat. Wel goed dat je nog een ander consult op de planning heb staan. Er zijn heel wat dames blij met Nio ;)

tot nu toe ben ik er 1 van die zeer tevreden is over het consult... Nu nog mijn boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vervelend dat je het niet zo prettig ervaren hebt.. Dus op naar het volgende consult... Ik vond Nio zeer relaxt en hij vindt het juist prettig als je foto's mee neemt!!

tot nu toe ben ik er 1 van die zeer tevreden is over het consult... Nu nog mijn boobies!!!

Jaaaa superspannend! Echt al bijna :)

Heb dat al een aantal keer gelezen ja, dat hij juist erg goed kijkt en luistert naar wat jij wil etc dus ben erg benieuwd :)

Wat vervelend hoe je consult is gegaan. Zit je toch niet fijn als je het gevoel heb dat het alleen maar om de "verkoop" gaat. Wel goed dat je nog een ander consult op de planning heb staan. Er zijn heel wat dames blij met Nio ;)

Over dr De Meyere heb ik ook veel goeds gelezen hier. Waar ik alleen van schrok ik als ik op google zoek naar zijn naam.. is dat hij naar voor komt in onderzoek Sneep (vrouwenhandelzaak) als zijnde de tietendokter. Ik zie verder niets van een veroordeling of iets dergelijks maar keek er wel even van op. Hier lees ik daar verder niets over..

Hoe heb jij hem ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook eens gelezen. Het is iets van 6/7 jaar gelden. Het zou zo zijn dat hij meiden met korting zou hebben geopereerd die in de prostitutie zouden zitten, maar voor Turkse vrouwenhandelaars werkte ofzo. Ik weet er verder helemaal niks van.

Ik heb hem als een hele fijne deskundige man ervaren. Het is echt een rustige man die alles heel goed uitlegt. Was gelijk op mijn gemak en had alle vertrouwen in hem. Als ik nog eens zou moeten dan laat ik me zeker weer door hem opereren. Dus hoop dat hij over 10 a 15 jaar nog wel werkt als ik voor mijn wissel zou gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook eens gelezen. Het is iets van 6/7 jaar gelden. Het zou zo zijn dat hij meiden met korting zou hebben geopereerd die in de prostitutie zouden zitten, maar voor Turkse vrouwenhandelaars werkte ofzo. Ik weet er verder helemaal niks van.

Ik heb hem als een hele fijne deskundige man ervaren. Het is echt een rustige man die alles heel goed uitlegt. Was gelijk op mijn gemak en had alle vertrouwen in hem. Als ik nog eens zou moeten dan laat ik me zeker weer door hem opereren. Dus hoop dat hij over 10 a 15 jaar nog wel werkt als ik voor mijn wissel zou gaan :D

Ja precies.. njah dan heeft ie wel voldoende kunnen oefenen in ieder geval ;) haha (en als jouw prof. foto van jou is dan ziet het er super uit)

Wellicht als ik na dinsdag nog wat twijfels etc heb dat ik toch ook nog een consult bij hem plan. Op het forum zie ik vooral Nio en De Meyere naar voor komen.. en mijn vriend zegt ook al iedere keer "ga nou ook naar De Meyere". Misschien toch maar eens naar hem luisteren dan! Hah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.