Ga naar inhoud

Arts staat niet in het BIG-register


Aanbevolen berichten

Ik zou me graag willen laten opereren bij Dr. Rhemrev-Pieters in de Haaglanden kliniek. Nu wilde ik haar even op zoeken in het BIG-register maar daar staat ze helemaal niet in! Zegt dit iets over haar? Zijn er nog andere manieren waarop ik kan controleren of ze wel echt een plastisch chirurg is?

Als ik haar naam Google kom ik wel veel hits tegen maar ik weet niet of dit nou perse betrouwbaar is. Wel heb ik gevonden dat ze Nationaal lid is van het NVEPC (nvepc.nl/chirurgen/rhemrev-pieters).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bo,

Ik heb even voor je meegezocht. Ze staat er wel in, echter op haar meisjesnaam J.T.R. Pieters dus, met de vermelding plastisch chirurg.

Op de website van Haaglanden staat ze als J.T.R. Remrev. Op zn minst verwarrrend dus....

Mara je bent goed op onderzoek, toppie!;-)

Succes verder x Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je zou hier op de site ook nog kunnen zoeken naar verslagen over haar.. Je kunt hiervoor de zoekbalk rechts bovenin gebruiken.. Mocht je de zoekbalk nou niet kunnen zien moet je ff je thema links onderin wijzigen in unlimited..

ben je al op consult bij haar geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb haar inderdaad al opgezocht, er zijn helaas niet heel veel verslagen van haar maar wel mooie resultaten. Ik ben ook op consult bij haar geweest, in mijn voorsteltopic staat een verslag :) ze zei toen zelf al 300-400 operaties uitgevoerd te hebben, maar even natrekken is natuurlijk nooit overbodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

@bohon ben jij inmiddels geopereerd door Remrev en hoe is het verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ook al is een arts ingeschreven in het BIG register dan kan de ervaring zeer pijnlijk uitvallen. (Letterlijk en figuurlijk) Ik ben 5 jaar geleden door Dokter Rhemrev behandeld. Toen werkte zij nog bij het Haaglanden Kliniek die inmiddels failliet is. Zij heeft een onderooglidcorrectie bij mij gedaan. Inderdaad, ik vond haar uitermate vriendelijk. Maar toen bleek dat de ingreep een zeer lelijk resultaat had, pijn bleef doen en om de zoveel maanden een ontsteking ontstond en ik een klacht naar de commissie stuurde bleek er ook een andere dokter Rhemrev te bestaan. Ondanks dat zij heeft toegegeven dat het resultaat niet mooi was heeft zij er alles aan gedaan, samen met haar toenmalige directeur, om onder deze klacht uit te komen. Te weten oa heeft zij twee leugens vermeld in haar verweerbrief. Tijdens de zitting bij de commissie kwam het erop neer dat zij zich verscholen achter het feit dat een arts alleen een inspanningsverplichting heeft en geen resultaatverplichting. 

Ervaringen op internet nakijken heeft ook niet echt zin. Het viel mij namelijk op dat toen ik mijn ervaring met haar, na de zitting bij de commissie, op een ervaring site had gezet er vrij snel drie hele goede ervaringen op mijn ervaring volgden.  Waar ik op had gehoopt: een wat frissere blik is geëindigd in een gezicht waarbij het iedere dag lijkt of ik de vorige dag vreselijk hebben liggen huilen. En dan de pijn. Iedere dag voel ik steken onder mijn ogen en zo'n twee keer per jaar komt er een ontsteking tevoorschijn.  Mijn leven is enorm veranderd. Van een lol makende vrouw die graag onder de mensen was leef ik nu een teruggetrokken leven. Ik ga nog wel iedere dag naar mijn werk (omdat ik geld moet verdienen) maar verder ben ik grotendeels thuis. Sporten, wat mijn grote hobby was, kan ik niet meer omdat mijn ogen dan alleen maar erger opzwellen. Dokter Rhemrev is een charmante vrouw maar zodra zij van je af wil zal zij daar alles aan doen zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen. Ik vraag mij af of Dokter Rhemrev enig gevoel heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.