Ga naar inhoud

Voorstelronde :)


MamaJN

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben Irene, 26 jaar, moeder van 2 knappe jongens.

Ik overweeg een borstvergroting aangezien er niks meer van is.

Nu heb ik een gesprek gehad bij accz in zeist. Daar had ik het gevoel dat het alleen de verkoop ging en tevens lees ik over de prothese (met polyurethaan van silimed) weinig.

Dus mijn vraag aan jullie?

Welke kliniek raden jullie aan?

En welk merk prothese?

Dank jullie allen!

Ik ben zeer beniewd.

Groetjes Irene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je deze stap heb genomen.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet goed bekend ben met polyurethaan. Kijk hier anders even http://www.borstenforum.com/topic/2645-polyurethaan-prothese/

Ik zou je adviseren om meerder consulten te plannen. Iedere pc heeft bijvoorbeeld ook zijn eigen voorkeur van plaatsen. Van accz heb ik verschillende verhalen gelezen en iedereen die goed geholpen is door zijn pc en een goed resultaat heeft is natuurlijk fan van hem. De 2 namen die je hier heel veel voorbij ziet komen en ook echt een goede naam hebben verdiend zijn Dr. Nio en Dr. de Meyere.

Dr.Nio opereerd in Rotterdam(parkklieniek) en Amsterdam (slaz) Dr. de Meyer in Gent(belgie)

Ik ben zelf geopereerd door Dr de Meyere. Ik moest hier wel ruim 2,5 uur voor rijden vanuit Nederland, maar het is me meer dan waard geweest!

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Irene,

Welkom op het forum!! en je bent hier aan het juiste adres voor info!!

Welke kliniek en welke protheses dat is voor iedereen verschillend en je zal ook vele verschillende verhalen hier lezen....

ik ben zelf nu 2 keer op consult geweest bij dr. Nio in het SLAZ, hij werkt tevens in het de Parkkliniek in Rotterdam.. Ik heb hem als zeer relaxt ervaren en mijn operatie datum staat dan ook op 14 november..

Dr. Nio staat hier op het forum ook bekend als de chirurg met de gouden handjes..

Waar je ook heel veel goede verhalen over leest is dr. Demeyere in Gent.. Ook hij staat hier bekend als de chirurg met de gouden handjes..

Wat je het beste kunt doen is gewoon bij verschillende klinieken of ziekenhuizen een consult inplannen en dan bekijken waar jij het beste gevoel bij hebt..

Mocht je over een bepaalde kliniek of ziekenhuis of een chirurg info willen zoeken kun je de naam intoetsen in de zoekbalk rechts bovenin je scherm.. Mocht je de zoekbalk niet zien kun je onderin de pagina je thema wijzigen in unlimited.

Mocht je nog vragen hebben, brand los!!! er zijn hier genoeg meiden die ervaringen willen delen!!


hahah Esmiralda.. had jouw bericht nog niet gezien :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben door van straten geholpen bij aestethic beauty clinics, ben nu na iets meer dan 2maanden erg tevreden! af en toe onzekere momentjes gehad maar dat heeft iedereen af en toe ff..(heeft met t genezingsproces te maken!) maar van straten werkt ook via gabriels.. lees er veel goeie dingen over!

succes!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.