Ga naar inhoud

Wat is rustig aan doen???


suus78

Aanbevolen berichten

Ha ladies,

Ja, 6 weken rustig aan doen, betekend voor mij 6 weken niet springen, niet dansen met mn dochter, niet keihard over bobbels fietsen, niet zwaar tillen, niet hoog reiken. Maar voor de rest??? Ik heb gewoon geen pijnklachten, kan in principe alles. Ik wandel elke dag minstens 3 kwartier, hang de was op, ruim op thuis. Heb rustig aan gestreken.

Doe ik teveel??? Wat mag echt niet???? Tillen, daar let ik echt heel erg goed op. Maar wat mag ik nog meer absoluut niet doen 6 weken lang??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt een beetje aan hoeveel weken po je bent, maar de eerste 6 weken zijn echt voor het herstel. Natuurlijk mag je wandelen e.d. maar niet te veel gebruik maken van je armen, dus de was op hangen kan eventueel te veel zijn. Je moet in ieder geval goed naar je lichaam luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

suus78, on 21 Oct 2013 - 00:02, said:

Ha ladies,

Ja, 6 weken rustig aan doen, betekend voor mij 6 weken niet springen, niet dansen met mn dochter, niet keihard over bobbels fietsen, niet zwaar tillen, niet hoog reiken. Maar voor de rest??? Ik heb gewoon geen pijnklachten, kan in principe alles. Ik wandel elke dag minstens 3 kwartier, hang de was op, ruim op thuis. Heb rustig aan gestreken.

Doe ik teveel??? Wat mag echt niet???? Tillen, daar let ik echt heel erg goed op. Maar wat mag ik nog meer absoluut niet doen 6 weken lang??

Lastig is dat he. Ik ben nu 3 weken po en doe de was, maar wel op een aangepaste manier. Ik ga dus op de grond zitten om de trommel te vullen. De was ophangen doe ik niet, want daar moet ik veel te veel mijn armen me gebruiken en mijn borstpieren aanspannen en dan lijkt me niet goed daarbij komen mijn armen dan ook net even te hoog voor mijn gevoel. Die strijkbout moet je echt aan de kant zetten meid tot 6 weken po net zoals stofzuigen en je huis dweilen. Neem geen onnodig risico! Wandelen kan, maar doe ook weer rustig aan. Je gaat al snel over je grenzen heen. Het hoeft geen pijn te doen om toch je boobs te veel te belasten. Ik doe het hoognodige en meer niet. Het is moeilijk echt waar, maar ik moet mezelf ook een schop onder me hol geven om het niet te doen. Maar wat is nou 6 weken op die tig jaar dat je van je boobs kunt genieten :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.