Ga naar inhoud

hoi meiden een vraagje...


steffie new

Aanbevolen berichten

Hoi meiden..

Ik ben nu zelf 4 weken po wat ik me nou afvroeg gaan je borsten er groter uitzien wanneer de protheses zakken of lijken ze dan juist kleiner???

Ik merk nu wel dat ze zachter worden maar ben al zo gewend aan de grote ..

Ik heb hier en daar wat gelezen misschien dat het bij iedereen verschillend is maar ben gewoon erg benieuwd???

Ben benieuwd na jullie reacties!!

Xxx steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb onlangs gehoord dat ze nog "groeien" :).

Ben nog maar 3dagen, dus geen idee :).

Het ''groeien'' gebeurd meestal bij een dual plane plaatsing.. De spier rekt dan langzaam op waardoor de borsten groter worden..

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet of ze groter worden als ze gaan zakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn voor de spier en nu langzaam(heel langzaam ;) ) aan het zakken, maar heb niet het idee dat ze groter worden. Eerder wat kleiner omdat de zwelling afneemt.

Inderdaad zal dat bij dual plane wel zijn omdat de spier ze eerst tegen houd en dat gaat rekken waardoor ze meer naar voren komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze voor de spier, vroeg me dit ook af omdat ik ze nu wel erg klein vind worden dus heb de kliniek gebeld en die zeiden ze gaan zeker niet groter worden, alleen kleiner doordat ze zwelling afneemt! ben nu 2.5 maand po dus zullen nu niet meer krimpen (hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben hier ook benieuw naar!

Ben nu bijna 2 weken po en heb duel plane. Ik hoop zo dat ze nog groeien!

Zijn er idd mensen die bh ook een kleine maat sport bh kregen en vervolgens toch door groeide naar een grotere bh maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest van kliniek een 70c bh aan voor de operatie, die bleek na een week controle al te klein te zijn, heb nu een 75d aan dus denk inderdaad dat ze wel groter worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb ze voor de spier..

ik ben nu eindelijk 6 weken verder en heb nu bh maat 75E mijn sport bh was 75D..

ik was gewoon nieuwsgierig want je zit er niet op te wachten dat ze nog is gaan krimpen!!!

er kan nog vanalles veranderen dus maar afwachten he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.