Ga naar inhoud

Borstvergroting en zwanger


Pattyxxx

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Patty 27 jaar, En loop al jaren met het probleem dat ik veel te kleine borsten heb. 75A, ik weeg dan maar 48 kilo en ben 1.67 maar schaam me er zo voor dat ik heb besloten om er eindelijk iets aan te doen. Heb 6 nov een consult bij Diana Gabriels. Maar nu is het zo dat je na de BV een jaar niet zwanger mag worden. Dat is het probleem ook niet, maar na dat jaar willen mijn vriend en ik toch echt wel proberen om papa en mama te worden. Maar wat gebeurt er dan met mijn borsten?

Ik snap wel dat ik beter nog even een paar jaartjes kan wachten. Maar ik ben dit zo beu. Heb eigenlijk altijd een BH aan om het maar een beetje te verhullen ( dag en nacht ) ga in januari naar Aruba wil dan graag zelfverzekerd op het strand liggen.

Groetjes Patty

ps. Zijn de Plastische chirurgen bij Diana Gabriels wel goed? Heb wel het eea gelezen maar twijfel nog steeds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik ben ook via diana geweest ik ben geholpen door H Winters in Amstelveen.

Ik ben zelf heel tevreden over ben omdat hij echt gedaan heb wat ik wou. .

ik zelf vond het prettig om in amstelveen geholpen te worden dat is voor mij maar een uurtje rijden maar diana heb ook andere artsen die op andere v plaatsen werken.

Succes met alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi patty,

Welkom op het forum!! je zult hier genoeg info kunnen vinden!!

wat betreft je borsten na een eventuele zwangerschap is lastig te zeggen dat is namelijk bij iedereen verschillend..

over diana gabriels zelf heb ik goede verhalen gelezen, echter heeft zij soms wel een andere mening dan de die je uiteindelijk gaat opereren waardoor er wat verwarring kan ontstaan...

Wat je het beste kunt doen is meerdere consultrn inplannen zodat je daar uit kint kiezen bij wie jij het beste gevoel hebt!!

Ik zelf word 14 november door dr. Nio geopereerd en ben tot nu toe heel erg tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op de forum :D

Dr. Schietecatte en dr. van Straten zie je ook vaak voorbij komen (die via Diana werkt) oh en een tip, focus je niet op jhet aantal cc wat je te horen krijgt van haar. Deze kan (zwaar) afwijken dan wat de pc je zal adviseren. Ga wel op consult bij de desbetreffende pc.

dr. De Meyere is ook een goede pc, alleen zit hij wel in Belgie.

succes en veel forum plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk niet dat je er blind op moet staren dat silliconenborsten helemaal niet ( of nooit) veranderen na een zwangerschap.

Bij de 1 zal het weinig verschil maken,maar er zullen er ook genoeg zijn bij wie het wel veranderd na die tijd. Doen natuurlijke borsten immers ook vaak.

Ben zelf al langer dan een jaar bezig zwanger te raken :-( ( ben 35) , en ga er wel ter dege vanuit dat mijn borsten zullen veranderen ( als een kindje ons gegund wordt dan.) Maar ben niet bang dat dat per defenitie ten nadele is,ga van iets meer hang uit en dat is vindt ik nooit verkeerd.

Maargoed,post hier niet zo vaak meer,maar mag toch hopen dat ik zwanger mag raken voor jullie voor een kindje gaan en zal dan foto"s plaatsen vh verloop van mn boobs. Heb hier nog maar 1 keer "zwangere"silliconen gezien nl.

Terwijl er natuurlijk ontzettend veel vrouwen met een bv zwanger zullen zijn ( geweest)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Javaantje. Goede tip, want ik hoop zo erg op 400CC maar miss past dat wel helemaal niet of staat het niet.

Dr. de Meyere heb ik idd al een paar keer voorbij zien komen idd maar vind t eng om in Belgie te gaan. Maar kan altijd op consult gaan natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Javaantje. Goede tip, want ik hoop zo erg op 400CC maar miss past dat wel helemaal niet of staat het niet.

Dr. de Meyere heb ik idd al een paar keer voorbij zien komen idd maar vind t eng om in Belgie te gaan. Maar kan altijd op consult gaan natuurlijk :D

Dat ook. Beter om nuchter naar diverse consulten te gaan ;) en kijken wat de verschillende pc's jou adviseren... Ik heb mijn bv door De Meyere laten doen, je kan me pics zien mocht je willen :) Oh en hij is 4 nov (1x in de maand) in Nederland om voor de Nederlandse dames de consulten te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty,

.

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je 6 november een consult gepland heb.

Hoe en of jou borsten zullen veranderen is inderdaad niet van te voren te zeggen. Bij de 1 veranderd er niks en bij de ander een hele boel. Na mijn zwangerschappen is er wel degelijk veel veranderd. Ze zijn gaan hangen en de inhoud verdween leek wel. Ik heb ze nu dus ook weer laten opvullen, omdat ik hier echt niet blij mee was.

Ik snap heel goed dat je niet jaren wil wachten om je kinderwens te vervullen. Het is gewoon dat je er rekening mee moet houden dat er is kan veranderen.

Het is inderdaad verstandig om meerder consulten te plannen. Bedenk goed wat je echt wil en maak dat ook duidelijk bij de pc en dan kunnen hun jou adviseren in hoever het allemaal kan.

Lees lekker veel hier op het forum dan krijg al snel een idee van waar je evt je consulten wil doen.

Succes met je zoektocht!

x Esmiralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi itsme78,

Ik heb hier idd ook nog maar weinig borsten gezien na een zwangerschap. Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent. Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen en papa en mama worden.

Hoi Esmeralda,

Bedankt voor je adviezen. Oww wat vervelend. Moet er miss toch maar rekening mee houden dat ik dan over een paar jaar weer opnieuw terug moet.

Miss dat ik dan toch een consult in ga plannen bij Dr de Meyere.

Dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pattyxxx, on 19 Oct 2013 - 11:42, said:

Hoi Esmeralda,

Bedankt voor je adviezen. Oww wat vervelend. Moet er miss toch maar rekening mee houden dat ik dan over een paar jaar weer opnieuw terug moet.

Miss dat ik dan toch een consult in ga plannen bij Dr de Meyere.

Dankje

Daar ga je geen spijt van krijgen ;)

Het is voor mij ruim 2,5 uur rijden naar Gent, maar het was het dan ook meer dan waard!

Het is natuurlijk super dat ie vanaf 4 november 1x per maand in Nederland is voor consulten. Ik ga voor de na controle ook een afspraak maken in Nederland al zou ik er ook weer voor naar Gent rijden als dat nodig zou zijn.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom

Doe je niet eerst zwanger worden dan borstvergroting?

Beetje makkelijk gezegd...misschien gaat dat helemaal niet zo makkelijk en loopt ts dus alsnog jaren ontevreden met dr borsten rond.

@ts; zou t gewoon doen als je dat wilt, je weet toch niet hoe je borsten veranderen na de zwangerschap. zelf twee maanden geleden bv gehad en heb al n kleine, maar sluit niet uit dat er in de toekomst nog wel eentje komt als dat lukt. neem anders eens contact op met nicky88, die kwam vlak na haar bv erachter dat ze zwanger was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je adviseren te wachten nog even met een borstvergroting als je nu een kindje wil.. de meeste borsten worden echt kleiner en slapper na een zwangerschap, waardoor je dan daarna waarschijnlijk nog een keer onder het mes zou moeten... lijkt mij zonde .... liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty!

Ik heb al 2 kindjes en wil ook graag in de toekomst nog een 3de. Maar na jaren onzekerheid heb ik toch 11 dagen geleden een bv laten doen. Ik heb het via Diana Gabriels bij Dr Straten laten doen en ben er nu al zo gelukkig mee! Snap helemaal dat je niet nog een paar jaar wil wachten, ik had precies hetzelfde. Ik heb het met de plastisch chirurg besproken en gezien ik wel volume verlies maar niet veel "hang" in mijn borsten had na 2 zwangerschappen, zag hij geen enkel probleem. Bij borstliften raadde hij dit bijvoorbeeld wel zeer af, maar hij zei dat in mijn geval ik op zn hoogst ietjes meer hang zou kunnen krijgen na een eventuele zwangerschap in de toekomst... Maar dat maakt de boel misschien alleen iets natuurlijker, maar niet lelijk ofzo. Ook wil ik weer graag borstvoeding geven en ook dit moest geen problemen geven als het eerder ook gelukt is!

Hoop dat je hier iets aan hebt! Ik begrijp je helemaal en we zijn nu vriendjes dus je kan je even bij me spieken, ik kom zelf van een 70aa

liefs xx


wel raadde hij aan een jaar te wachten na de bv, maar dat had ik zelf ook in gedachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle adviezen. Het is lastig aangezien ik sowieso alleen zwanger kan raken dmv inseminatie. 2015 willen we eraan gaan beginnen. Dus het eerste jaar word ik niet zwanger. Heb 6 nov een afspraak en was heel onzeker omdat Dr Straten zo goedkoop is. Maar wat een mooie borsten zeg. Als ik dat allemaal zo zie ga ik zeker geen spijt krijgen.

Ik heb zelf ook 70A. denk zelfs als ze het echt op zouden meten ik uitkom op een 70AA.

Hoop op 350/400CC. Maar jou borsten zijn eigenlijk perfect zenuwpeesje.

Echt fijn dit forum. Wat is iedereen lief voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.