Ga naar inhoud

2 weken po, overdags beugel bh?


lynn0

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Ik kreeg advies van Diana om nu (2 weken po) een tshirt bh overdags te dragen en savonds en snachts mn sport bh. Kan dat eigenlijk wel? Ik wil niets over haasten en ben als de dood voor complicaties.

Ik heb er wel al stiekem eentje gekocht hihi zo leuk alleen merkte wel dat heel veel bhs niet lekker zitten. Heb er nu eentje van hunkenmoller en die zit top. Zal straks fotos plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gekeken... Op de adviezen die ik mee heb gekregen staat;

Dat ik de eerste vijf weken het compressievest dag en nacht moet dragen, maar dat ik het na de eerste week ook mag afwisselen met een stevige sportbh,

Toch raden ze aan het vest thuis en snachts zo veel mogelijk aan te trekken.

Nu is dit wellicht een ander advies, maar een gewone bh na twee weken lijkt me dan toch wel erg vlug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de eerste 4 weken een sport bh overdag dragen en s'nachts de eerste 2 weken. Nu moet ik er niet aan denken om zonder te slapen, dus ik draag gewoon nog mijn sport bh in bed ;). Overdag nu een beugel bh dragen? zou niet eens weten of dat nu al lekker zit omdat er ook nog zoveel veranderd. Ik denk zelf dat het niet verstandig is omdat je de steun van een sport bh gewoon nog nodig heb. Ik ga hem zoiezo 6 weken dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat zij dat zegt na 2 weken al... Heb al veel verschillende adviezen gehoord hier op het forum en normaal gesproken zou ik zeggen hou het advies aan van je eigen pc, maar 2 weken vind ik wel erg vroeg!

Ik moest een maand lang dag en nacht mn sportbh + band om. Daarna mocht ik alle soorten bh's dragen die ik wou.

Ben zaterdag 6 weken PO maar ik heb het gewoon op safe gespeeld en nog 2 weken extra mn sportbh dag en nacht aangehouden. Dus ik ga zaterdag pas normale bh's shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.