Ga naar inhoud

Welke maat bikini topje?


KaVo

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Wat een luxe probleem he hahaha... maar ik zou inderdaad zoals moi al zegt meerdere maten bestellen en dan hetgeen wat niet past weer terug sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het (luxe)probleem is dat ik graag uit Engeland bestel en dan het liefst in de sale, dus de retourzending gaat bijna net zo duur zijn als de bikini zelf.

ik wil best een gokje wagen maar het zou handig zijn als hier meer meiden zijn met deze maten (ongeveer) wie mij advies kunnen geven, dan is de kans groot dat het meteen past :D

Ik heb namelijk géén idee hoe groot een M, L of XL is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat een uitdaging he. Ik ga straks hetzelfde "probleem"hebben.

Ik denk dat je inderdaad voor XL kunt gaan en misschien is het inderdaad een idee om even winkels langs te gaan om te passen voor de maat. Al is het nu wel lastig denk ik nu het geen bikini seizoen is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er een aantal besteld (kon in de winkel geen bikinis vinden) en UK 16 past opzich wel, al was groter beter geweest. De UK 14 was echt veel te klein in de triangel bikinis, maar nog een ander model een maat 12 en 16 besteld en daarvan was de 12 juist goed.. vreemd maar nu weet ik in vervolg een triangel bikini bestellen zo groot mogelijk! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.