Ga naar inhoud

Rijstzakjes test


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik heb ook de rijstzakjes test gedaan, alleen heb ik het met water gedaan haha.. Werd er ook heel vrolijk van haha..

Maar een gram is wel iets anders dan een cc dus hoe heb jij het gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Blondy!



Ik heb het met waterzakjes gedaan maar dat viel wel iets groter uit dan dat mijn borsten nu zijn maar het scheelt volgens mij niet zo heel veel. :)



Je foto's zien er goed uit! naar welke kliniek ga je?


X
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

700 gram is wel anders dan 700 cc... 700 gram is namelijk groter dan 700 cc...

Vul je zakjes maar eens met 700 ml water.. 1 ml is gelijk aan 1 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb even zitten Googlen en volgens die knappe meneer(mevrouw?) is cc hetzelfde als ml. Je kan dus rijst/water/zand/wat je wil in een maatbeker afmeten en dat zou de hoeveelheid moeten zijn die je krijgt! Ben zelf ook al bezig geweest een word er wel blij van :3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een vraagje over de rijst test. Ik heb op internet gezien dat ze de rijst in een panty hebben gedaan hebben jullie dat ook gedaan? Moet ik dan het aantal cc's die ik wil in nl omzetten om dichtbij het resultaat te zitten? En hebben jullie dat dan gepast met een sportbh aan? Ik ga maar es met rijst aan de slag zo haha dan krijg ik vast een beter beeld van wat ik precies wil. Vind het moeilijk om het op plaatjes te beoordelen. Zie genoeg mooie plaatjes maar ja dan zie je nog niet hoe het bij jezelf staat ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb een vraagje over de rijst test. Ik heb op internet gezien dat ze de rijst in een panty hebben gedaan hebben jullie dat ook gedaan? Moet ik dan het aantal cc's die ik wil in nl omzetten om dichtbij het resultaat te zitten? En hebben jullie dat dan gepast met een sportbh aan? Ik ga maar es met rijst aan de slag zo haha dan krijg ik vast een beter beeld van wat ik precies wil. Vind het moeilijk om het op plaatjes te beoordelen. Zie genoeg mooie plaatjes maar ja dan zie je nog niet hoe het bij jezelf staat ;).

Waar je het in doet maakt niet zoveel uit... Als je maar ml aanhoudt in de maatbeker en niet in grammen gaat meten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De rijst was niet zo'n succes dus maar diepvriesvakken gevuld met ong 375cc water. Wel ff wennen om jezelf eindelijk met voorgevel te zien maar zag er goed uit :D

Ja dat is de goede manier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.