Ga naar inhoud

Verschil dual plane & achter de borstspier!?


Aanbevolen berichten

Dat begin ik me ook af te vragen.. volgens mij is dual plane gewoon een duurdere benaming voor hetzelfde principe. Geheel achter de spier wordt geloof ik niet meer gedaan en dat kan ook helemaal niet volgens mij. Ik vraag me serieus af hoe je een heel implantaat kwijt kan achter een spier, dat doet verrekte zeer. Ze moeten sowieso je spieren losmaken, anders vervormen ze heel raar bij het aanspannen.

Mijn arts sprak ook al die tijd over 'achter de spier', dus ik was ook altijd in de veronderstelling dat ik geheel achter de spier had. Alleen had hij wel mijn spieren 'losgemaakt' en bovendien springen mijn borsten totaal niet opzij bij aanspannen (kenmerk van geheel achter de spier geloof ik), dus volgens mij heb ik gewoon dual plane. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit wel degelijk verschil tussen hoor ;)

Dual plane is als je spier opengesneden word en dan tussen je spier een prothese geplaatst word. Achter de spier zegt het al...er word geen spier opengesneden maar je prothese word volledig achter de spier geplaatst.

Zie hier een filmpje http://www.mrumarkhan.com/video

Dan heb je ook nog volledig voor de spier, maar dit kan niet bij iedereen helaas. Dit heeft te maken met je eigen huid en weefsel. Is dit te dun en te weinig dan zal je de rand van de prothese te zien krijgen en dit is niet mooi.

Infinity jij hebt ze denk ik volledig achter de spier geplaatst gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.