Ga naar inhoud

Sportbh te los?


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

10 okt bv gehad van dr Nio. Toen ik wakker werd had ik Tri Action 75e aan, echter zit die niet echt strak om mn borsten. Heb m thuis gewisseld voor een 75d maar ook die is niet knallend strak.

Nu is mijn vraag: hoe strak moet de sportbh zitten en waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Het dragen van de sport beha is vooral van belang om zwellingen tegen te gaan en de borsten goed te ondersteunen/ fixeren.

Dat bevordert het op de juiste manier inkapselen van de borsten. De beha moet goed strak zitten maar niet (af)knellen.

Ik zou even contact opnemen met de kliniek/ pc waardoor je geholpen bent en hen om advies vragen.

Niets zo vervelend als je er straks achter komt dat je niet de goede beha hebt gedragen en men daar zegt had maar eerder aan de bel getrokken.

Succes! saartje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Wil dit toch even met jullie delen.

Vandaag op controle bij dr Nio geweest en hij heeft mijn bh dermate los gedaan dat mijn nieuwe borsten enkel bedekt zijn en geen steun krijgen. Dit moet omdat ze anders niet gaan zakken volgens hem!

Dus het verhaal van ondersteuning en druk tegen zwelling gaat niet altijd op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je dit nog even laat weten! Zo zie je maar...altijd goed om op het advies van je eigen pc af te gaan. Succes!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dit niet zo vreemd.

Ik lees nu terug dat catlover dualplane plaatsing heeft en ik heb bijvoorbeeld voor de spier.

Bij mij was er dus geen noodzaak om het proces dat de borsten gaan zakken te bespoedigen aangezien dat bij deze plaatsing vanzelf wel gebeurd (geen belemmering door de spier).

Ik heb me dat ook niet gerealiseerd toen ik op dit topic reageerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hi meiden,

Wil dit toch even met jullie delen.

Vandaag op controle bij dr Nio geweest en hij heeft mijn bh dermate los gedaan dat mijn nieuwe borsten enkel bedekt zijn en geen steun krijgen. Dit moet omdat ze anders niet gaan zakken volgens hem!

Dus het verhaal van ondersteuning en druk tegen zwelling gaat niet altijd op!

goed dat je het laat weten, maar dit moet natuurlijk altijd, zoals jij dit ook gedaan hebt, in overleg met je pc!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.