Ga naar inhoud

Werk na bv kapper


Aanbevolen berichten

Hallo

Even een vraagje 10 jr geleden is alweer een tijd geleden een bv laten doen

Maar ik weet niet meer hoe lang ik thuis ben gebleven toen van me werk

Nou is mijn vraag zijn er hier meer meiden die knippen?

En zo ja na de bv wanneer zijn jullie weer begonnen

En fohnen dat is een flink getrek en boven de schouders werken met je armen

Hoe lang hebben jullie gewacht hiermee ?

En wat hebben jullie tegen je klanten gezegd waarom je niet kan werken ?

Ik zit al van alles te bedenken maar op vakantie ben ik net geweest en ze zullen me dan zien lopen

Ontstoken borstspier klinkt dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondy,

In principe is het zo dat je 6 weken moet wachten voordat je met je armen boven je schouders kunt werken. Kun je het op je werk niet zo regelen dat als je werk boven je schouders moet doen dat iemand het even voor je overneemt? Ik ben geen kapster, maar kan me voorstellen dat het best intensief is voor je boobs als je weer gaat werken. Ik zou het wel rustig opbouwen zoiezo

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou de klanten wat lager zetten met hun stoel ;) hihi. Of ze het zien ligt ook aan je kleding denk ik.

Ik heb 535 cc uhp gehad en met mijn sport bh en een bloesje dan ziet bijvoorbeeld helemaal niemand iets. Die sport bh houd ze ook nog lekker verborgen ;) Ik had van de week eergisteren een gewoon shirt aan en volgens mij hadden de buren niks in de gaten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ook altijd push up en nu helemaal niks en mensen letten echt niet de hele dag op onze tieten hihi

Ja vandaag 15 dagen po en het gaat allemaal goed. Kan steeds een beetje meer gelukkig. Dat niks doen is lastiger dan je denk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik ben ook kapster ik ben sinds een week begonnen met werken toen was ik iets meer dan 2 weken po maar ik voel me ook goed gelukkig.

ik heb wel tegen me collegas vertel een gezegd dat ik nu nog niet mag stofzuigen en dweilen en fohnen doe ik ook niet een dat begrijpen ze gelukkig.

En tegen klanten vertel ik niet wat ik gedaan heb als ze ooit wat vragen dan zeg ik gewoon dat je last heb van me schouders.

Het gaat klanten niks aan vind ik dan.

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook kapster, had 3weken vakantie gehad en toen weer begonnen, was geen succes! na de 4e week ging het goed.. heb in de salon alleen tegen mn baas gezegt en tegen mn eigen klanten wel dat ik geopereerd ging worden en als ze vroegen waaraan zei ik niks bijzonders! (hebben ze niks mee te maken vind ik)

bij mij gingen alle handelingen knippen fohnen enz goed,, maar na 5 of 6 klanten begonnen mn borsten op te zwellen en pijn te doen, dan was ik blij als ik thuis was!

gewoon de stoel laag houden dat scheelt een hoop!

succes ;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

je hoeft je klanten toch niks te vertellen.. gewoon zeggen dat je dan afwezig bent... over hoe of wat zou ik verder niets zeggen..

Denk niet dat je klanten het zullen zien.. dat wij de hele dag aan boobies denken wil natuurlijk niet zeggen dat je klanten dat ook doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi!

ik heb ook absoluut geen idee wat ik moet zeggen tegen mijn baas en collega's..

hoop ook dat ze er niet achter komen dan.

Heb net nieuw werk dus wil vermijden dat ze weten dat ik een borstvergroting ga laten doen ! :)

jullie nog ideetjes waarvoor je een paar dagen thuis kan blijven zonder dat de baas het moet checken?

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoihoi!

ik heb ook absoluut geen idee wat ik moet zeggen tegen mijn baas en collega's..

hoop ook dat ze er niet achter komen dan.

Heb net nieuw werk dus wil vermijden dat ze weten dat ik een borstvergroting ga laten doen ! :)

jullie nog ideetjes waarvoor je een paar dagen thuis kan blijven zonder dat de baas het moet checken?

groetjes x

Vakantie aanvragen.. als je het gooit op een ziekmelding dan moet je dat toch gaan verantwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.