Ga naar inhoud

Auw sportbh


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ben nu pas 4 dagen po, maar sportbh zit erg strak. Ik zie de afdruk op mijn huid!! Is dit erg? Lijkt me dat hij wel strak hoort te zitten. Wellicht ook door vocht, maarja ik weet het niet hoor. Dit zit echt niet lekker. Ik moet hem trouwens maar 3 weken dag en nacht aan, ipv 6. Maar daarna?? 's nachts niets meer en overdag een gewone bh? Of andersom??

Sorry voor mijn wellicht naieve vragen ...

ps kan ik na een week weer een glaasje alcohol drinken of is dit nog link ivm bloedingen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus!

Ik heb mijn sportbh ook bij m'n kliniek omgewisseld na anderhalve week, kreeg geen lucht meer voor m'n gevoel! Hij mocht inderdaad ook wat losser dan dat de eerste zat, dus een D gekregen ipv een C, wat een opluchting was dat! Ik weet niet waar jij geopereerd ben, maar ik kon gelijk komen en een andere passen en meekrijgen. Als dot bij jou niet kan haal gewoon een maatje groter en kijk hoe die zit. Wel strak natuurlijk, maar je moet nog wel kunnen ademen haha!

Qua alcohol, weet niet wat de richtlijnen zijn. Ik heb 5 weken geen druppel gedronken, maar drink sowieso nauwelijks meer dus dat was voor mij geen issue. Denk dat andere meiden je wel advies hierover zullen geven..

Succes met je herstel!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij echt heel erg snijd kun je proberen een andere maat te testen, misschien dat een grotere omvang bij dezelfde cup of een grotere omvang met een kleinere cup ook al verschil maakt.

Ik raad je aan ondanks advies van je PC toch 6weken de sportBH te dragen, daarna kan het fijn zijn om hem 's nachts nog aan te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Suus,

Gefeliciteerd met je boobs..

Ik heb na 2 weken po weer alcohol gedronken en nergens last van gehad, je moet alleen goed uitkijken dat je geen rare bewegingen enzo maakt omdat je natuurlijk niet zoveel voelt als je een paar borreltjes op hebt ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.