Ga naar inhoud

Hilfigetje : 8 oktober 2013


Aanbevolen berichten

Dag iedereen

Ik stel me eventjes vlug voor. Ben 27 jaar en heb 2 kindjes, eentje van 2,5j en een babytje van 5,5 maanden. Ben 1m68 en weeg maar 49kg. Dus ben mager gebouwd. Heb altijd kleine borsten gehad maar door 2x borstvoeding te geven is er niet veel meer overgebleven. Heb bijna 1 week geleden een borstvergroting ondergaan. Ik kom van een AAcup en hoop een goede Bcup te verkrijgen. Nu heb ik gewoon wat schrik dat ze te groot gaan zijn. Weet iemand of de grootte die ik nu heb blijft of nog wegtrekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Hilfigetje

Welkom op het forum & Gefeliciteerd met je borsten!

Als je pas een week geleden ben geopereerd gaan je borsten nog wel wat slinken, ik denk dat er nu nog veel vocht en zwelling zit, bij mij was dat na 2 weken pas weg.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je boobs!

Je bent inderdaad pas kort po en je zal ook vocht vast houden. Het kan een paar weken duren voor dat dit echt weg is. Ook zullen je borsten nog moeten zakken en goed op hun plek moeten gaan zitten. Om het vocht zoveel mogelijk af te drijven is het belangrijk om zo veel mogelijk te drinken. Geen koffie want dat werkt averechts.

Het is heel vervelend, maar het is echt geduld hebben meid.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meisjes voor de informatie. En bedankt voor de tip: veel water drinken dat deed ik dus niet :s. Mijn fles staat al naast mij :). Heb hier ook op forums kunnen lezen dat men borstband goed moet aanspannen wil ik ze goed doen dalen. Het laatste wat ik wil is dat mensen zien dat ik BV heb gedaan :-/.

@ Blondy1985: de kinderen blijven nog tot woens bij de grootouders. Heb ze een weekend gehad als ik 4&5 dagen PO was en kan u verzekeren dat is zwaar. Gelukkig was men man er om te helpen. Maar het is te druk met kids rond u de eerste dagen. Nu zou het wel beter gaan denk ik heb gewwon wat schrik met de kleinste die miet nog veel gedragen worden :s dus dat zal afwachten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag mama's onder jullie...

Ben mama van 2 kindjes maar nig vrij jong: 2,5j en 5,5mnd. Vanaf overmorgen (10d na PO) zou ik de kids weer bij mij hebben. Hoe deden jullie dit? Zou het erg zijn als je na 1,5 weken al veel tilt, huishouden doet etc... Wil gewoon geen kapselvorming of andere negatieve effecten hebben op mijn "nieuwe borsten". Graag jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb een dochter van 2 jaar..

Bij mijn kliniek mocht ik na 2 weken me dochter optillen gewoon in en uit bed moest ik doen maar ik heb ze ook voor de spier schijnt dat je sneller herstelt..

Stofzuiger en dweilen doe ik nog niet doe we voorzichtig.

Me dochter optillen probeer ik ook niet teveel op te tillen en net als een luier verschonen deed ik op de bank daar klom zij zelf op hihi..

Jou jongste is natuurlijk veel lichter dus dat tillen gaat denk makkelijker dan de oudste..

Succes het gaat vast goed komen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mn dochtertje van 14 maandjes echt pas na 5 weken getild..en toen rustig opgebouwd om steeds meer te doen..heb wel echt geluk gehad met veel zorg en oppas om me heen! Nu 8 weken po..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vier kindjes... Oudste 6,5, 4,5, net 3 en 1,5...

Ik heb hulp in huis voor de zes weken... Eerste twee weken man, daarna schoonma...

Even vraagje tussendoor;

Ik heb bewust een half jaar gewacht na stoppen met borstvoeding... Na zwangerschap adviseren ze dit toch ook?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vier kindjes... Oudste 6,5, 4,5, net 3 en 1,5...

Ik heb hulp in huis voor de zes weken... Eerste twee weken man, daarna schoonma...

Even vraagje tussendoor;

Ik heb bewust een half jaar gewacht na stoppen met borstvoeding... Na zwangerschap adviseren ze dit toch ook?!

Oeps heb daar totaal geen rekening meegehouden om 6 maanden te wachten na borstvoeding. Ben nog maar 3 maand gestopt... De melk was eruit dus dacht ik vlieg er meteen in kwestie dat ons kleine meid nog licht van gewicht is. 't Was dit of nog 2j wachten... Zag ik niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jullie hebben allemaal hulp in huis gehaald!? Ik zou toch 2 avonden per week + 3 volledige dagen per week alleen met de kids. Zou dit zo erg zijn? Het is door mijn chirurg dat ik de stap meteen gezet heb. Hij vond het geen erg een baby en huishouden. Uw eigen gevoel/pijn aftasten zei hij... Maarja die mannen hebben natuurlijk makkelijk spreken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dacht eigenlijk omdat het extra klierweefsel (ook van zwangerschap) nog moet verdwijnen en weer moet herstellen, door zich op te vullen met vetweefsel.... En dit herstel kost tijd.

M.a.w. de uitgangssituatie is beter zichtbaar.

Hormoonhuishouding lijkt me niet, want als je gelijk weer asn de pil zou gaan, is die gelijk weer goed...

Hilfigetje

Lijkt me toch lastig hoor... Want je zit dan toch met situaties dat er getild moet worden, en heb hier begrepen dat 5 kilo dan toch echt te veel is.... Ook als je het niet voelt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 kinderen van 21 mnd en 5,5 jaar. Mijn jongste logeert bij mijn moeder, die mag ik echt nog niet tillen. Ze loopt dan wel, maar in de kinderstoel,in bedje, op de fiets tillen.. dat soort dingen. Ze weeg trouwens 9 kg.

Ik ben vorige week maandag geopereerd en doe sinds een paar dagen weer de "licht" huishoudelijke dingen, alles behalve strijken, dweilen, stofzuigen en boodschappen halen.

En donderdag ga ik weer aan het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dus jullie raden mij precies toch aan om van de kleinste dan vooral opvang te zoeken? Oei daar had ik totaal niet op gerekend. De chirurg kwam echt over dat het geen probleem gaf. Hij weet toch ook goed dat een baby van 5 mnd nog veel gedragen moet worden!? Dus zelfs al doet het geen pijn zou het toch nog erg zijn!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja dat is wel moeilijk lijkt me, voor hun ook trouwens, dat je je kids niet kan en mag tillen. Mijn kids zijn ´al ´ 9 en 6 jaar, maar mijn jongste van 6 tilde ik kei vaak op. Ze vraagt nu steeds Mama, wanneer zijn de 6 weken om???

Heb je veel last trouwens?? Ik weet niet hoor, maar ik voel soms gewoon niks!! Ik ben 10 okt geopereerd, morgen een week geleden, en voel me supergoed!! Vanaf gisteren geen medicatie meer ingenomen...

Qua grootte denk ik dat het niet superveel gaat veranderen eigenlijk, wel qua hoe het ´hangt´ zeg maar. Zie je al veel verschil met vorige week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet zoveel last daarmee dat de avonden/dagen die ik alleen ben met de kindjes dzt ik er niet van tussen kan van ons kleinste te tillen. Alleen het opstaan 's morgens voel ik toch nog erg, mazrja men man zegt dat dat normaal is want de spieren hebben te lang stilgezeten. Ik heb 260cc achter de spier gekregen.

@ Suus78: Neem je 's nachts ook geen medicatie meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.