Ga naar inhoud

Dijkhof clinic???


Riske

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben benieuwd of er ervaringen zijn met de dijkhof clinic uit Landgraaf? Ik ben me aan het oriënteren voor een borstvergroting en kwam onder andere deze tegen en Diana gabriels en accz enz wat zijn jullie ervaringen ik kon niet veel vinden over de dijkhof clinic vandaar dat ik het aan jullie vraag! En weten jullie of er na de operatie veel kans op ontstekingen of iets dergelijks bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb er persoonlijk nog nooit van gehoord... Rechts bovenin heb je een zoekbalk waar je kan zoeken naar deze kliniek.. Indien je de zoekbalk niet ziet moet je links onder in de pagina je thema ff wijzigen naar unlimited..

Ik ben zelf twee keer op consult geweest bij dr. Nio in het SLAZ.. Ik ben zeer tevreden over hoe deze gesprekken zijn gegaan en ik wordt 14 november geopereerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Riske,

Welkom op het forum!!

Dijkhof zegt mij ook niks. Kan me niet herinneren dat ik hem hier op het forum voorbij heb zien komen, maar misschien kun je inderdaad even de zoekbalk gebruiken daarvoor.

Dr. Nio zit in Rotterdam bij Parkkliniek en in Amsterdam bij SLAZ (Sint Lucas Andreas Ziekenhuis)

Ik geloof dat het in SLAZ zo'n 800,- euro goedkoper is.

Ik ben zelf 2 weken geleden geholpen door dr de Meyere in Gent. Deze 2 artsen zal je veel tegen komen op het forum. Ik denk dat deze twee artsen wel in de top 1 staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr de meyere heb ik Indd ook van gehoord ja maar ik heb een ipad en daarmee kan ik de site niet openen! Die dijkhof clinic valt al af ik kan er helemaal niets van vinden en dat vertrouw ik dan al niet. Vooralsnog neig ik naar Diana gabriels omdat ik daar toch goede verhalen over hoor en dan voornamelijk van dr van straten. Ik ga zo snel mogelijk sparen haha dan hoop ik snel mijn droom waar te kunnen maken. Hoe gaat het nu met jou heb je er veel last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed hoor. Ik heb niet heel veel last gehad vind ik zelf. Het zijn gewoon dingen die erbij horen. De eerste paar dagen zijn eigenlijk het zwaarst, maar ik zou het zo over doen als het zou moeten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al eens bij een pc geweest die zei dat 500cc ongeveer het mooiste zou zijn bij mij ik zie dat jij ook rond die koers zit welke maat heb jij nu dan na de operatie? Ik heb nu 80-85A dan zou ik ong. op een d uitkomen zei hij ik moest niet kleiner nemen omdat ikzelf ook niet klein ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben al eens bij een pc geweest die zei dat 500cc ongeveer het mooiste zou zijn bij mij ik zie dat jij ook rond die koers zit welke maat heb jij nu dan na de operatie? Ik heb nu 80-85A dan zou ik ong. op een d uitkomen zei hij ik moest niet kleiner nemen omdat ikzelf ook niet klein ben

Ik krijg van dr. Nio 500cc.. Ik kom van een AA af en zou uitkomen op een D of een E..Ik ga naar het SLAZ en betaal daar 3100 euro..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt natuurlijk ook aan welke profile je prothese zal hebben. Met high heb je bijvoorbeeld meer projectie dan met moderate. Ik heb zelf nog geen gewone bh's gepast, maar de kans is groot dat ik op 75G ga uitkomen. Ik heb ultra high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo Allemaal,

Ik ben bij de dijkhof Clinic geweest voor een borstvergroting, nadat een vriendin van mij daar was geweest!

Ik ben in mei geopereerd en ben super blij met mijn nieuwe boebies!!!

Ik was ook ff in de war, maar landgraaf is het postadres, ik heb mijn operatie in weert gehad bij dr Kristoff Verdonck.

Het is allemaal super verlopen en zeer net behandeld, op Facebook heb ik zelfs al gezien dat zij op tv komen bij RTL4...

wat mij betreft, niets anders dan lof, een echte aanrader!!!

groetjes Isa XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een intake gesprek gehad bij dijkhof clinics in weert.

Heb een super goed gevoel bij deze clinic, ze namen alle tijd voor me en gaven een duidelijke uitleg, en je hebt het gesprek ook met de chirurg zelf.

En ze zijn absoluut niet opdringerig.

In tegenstelling tot het intake gesprek bij diana gabriels waar ik na 10min alweer buiten stond met een afspraak in mijn handen op papier, en de naam van een arts, waarbij ik ook nog op gesprek zou moeten...toen ik daar aankwam bleek het een hele andere arts te zijn als waar ik mijn afspraak mee had.

Dus mijn keuze staat ik laat het bij dijkhof clinics doen.

Nu alleen nog een goede datum prikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Hoi allemaal!

Ik ben gister geopereerd bij dijkhof clinic,

Kristoff verdonck heeft de operatie gedaan.

Super goed gegaan, erg lieve proffesionele mensen en heb tot nu toe nog weinig pijn.

Ik heb 350cc laten plaatsen, ben erg benieuwd naar het resultaat als mijn verband eraf mag

Ik ben blij dat ik het bij dijkhof clinics heb laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.