Ga naar inhoud

Littekens doen pijn


Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde, ik heb er watjes tussen gedaan maar de druk blijft. Ik zit er de hele tijd aan te trekken ook jeukt het enorm. Echt 3 x niks die bh. Maar het moet zei de vp en dat het jeukt was ook goed. Even doorbijten. Heb jij smorgens ook zo,'n druk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja steken horen erbij word minder na een tijdje ben nu 4 weken po en heb soms nog een klein steekje , had gelezen dat je dit na een jaar po soms nog kan voelen..

En over de tepels .. Poee verschrikkelijk. Al komt er een douche straal tegen , geeft een erg akelig gevoel!!

Maar dit zal ook wel goedkomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Angelique1978

Prikken, steken, bonken, jeuken, overgevoelige/gevoelloze tepels, ik heb het hele pakket gehad, :)

En alles hoort erbij, zo bizar wat je allemaal voelt tijdens het herstel:)

Je zenuwen, spieren en huid moeten herstellen, een bv is best een pittige operatie.

Ik deed gaasjes tussen mijn litteken en bh, dat nam wat van de druk weg en geen irritatie meer.

Iig niet te dikke dingen er tussen doen want dan zit de bh niet strak genoeg meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.