Ga naar inhoud

Pleisters


Aanbevolen berichten

Ja laat er aub op zitten! Ook niet even er af halen om te kijken of zo ;) onder je pleister is "steriel gebied" zo zijn je wondjes goed beschermd en kan er niets vies bij komen

En trouwens worden altijd de hechtingen na twee weken er uit gehaald? Mijn afspraak staat pas na drie weken?! Hihi helpp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah okee, Geen idee wat voor hechtingen ik heb!! Dr Visser zei dat ik na 2 weken de hechtingen mocht laten verwijderen door huisarts, of dat standaard is weet ik niet. Ik ga dan op nacontrole na 3 maanden, dit ivm dat het in Belgie is.

Merkte dat mijn bhrand tegen die pleisters zit, vervelend irriterend gevoel! Vandaar die vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de pleisters laten zitten.

Ik mocht mijn hechtingen na 10 dagen er uit halen en toen heb ik ook pas de pleisters er af gehaald. Ik heb ook extra mee gekregen voor als er 1 los zou gaan, maar dit is niet gebeurd. Ze zaten super goed geplakt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.