Ga naar inhoud

Gheon: 8 oktober 2013: Dr. van Oostrom: Gelre Ziekenhuis Apeldoorn


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En je mag al gauw op consult!! Hoop dat alles naar wens gaat verlopen en dat je een goed gevoel gaat hebben bij de pc :)

Ik zal je titel een beetje aanpassen, zodat de bvk-dames je kunnen vinden ;) (die zijn hier namelijk in de minderheid :) )

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Afgelopen dinsdag heb ik mijn BVK gehad. Rechts 816 gram eraf en links 726 gram.

Een heel ander gezicht!!!!!

Ziet er verder heel mooi uit wat hechtingen betreft. Zit nu natuurlijk nog ingepakt

in hechtpleisters enzo.

Niet tillen is het moeilijkst voor mij, ongemerkt ga je toch weer van alles doen,

moet daar dus goed op letten.

Wil binnenkort wel weer op de fiets, iemand ervaring daarmee zo na de operatie?

Groet, Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gheon,

Wat fijn dat het er nu al goed uit ziet en je tevreden bent.

Ik heb geen ervaring met borstverkleining. Hoe snel je weer kunt fietsen durf ik niet te zeggen, maar luister goed naar je lichaam. Je hersteld maar 1x en dat moet wel goed gaan natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wow dat is wel heel veel gram zeg! Mag ik vragen van welke maat je komt en wat je nu hebt?

Ik heb vanmiddag mijn operatie, ga zo inpakken. Ik heb honger man! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dinsdag op controle geweest (2 weken na operatie). Wonden zijn allemaal mooi gesloten op een paar hele kleine plekjes na.

Ben daar erg blij mee want heb me niet helemaal aan de voorschriften v.w.b. tillen en andere dingen gehouden.

Ook het weefsel wat ze weggenomen hebben is gecontroleerd en daar waren geen verontrustende

dingen in te zien, ook prettig om te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gheon,

Ik ben blij tehoren dat alles goed verloopt in je herstel. En dat ondanks dat je je niet gehouden hebt aan de voorschriften alles toch goed gaat.

Ik hoop dat je je rustig houdt en verder goed geneest omdat er toch relatief veel af is gegaan net zoals toen bij mij dus gun je zelf de tijd om goed te genezen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.